Srcem za četveronožne prijatelje: Vaterpolisti pružaju podršku Udruzi Indigo i njihovim napuštenim štićenicima
Podršku napuštenim životinjama ovih su dana pružili članovi Hrvatskog vaterpolskog saveza koji su se pridružili kampanji Udruge Indigo pozirajući s četveronožnim prijateljima, štencima i bakicom Alfom koji trenutno žive na Indigovu terenu dok traže svoje zauvijek ljude i topao dom.
Svijet sporta, obično poznat po intenzivnim treninzima, natjecateljskom duhu i čeličnoj izdržljivosti, ovih dana pokazao je svoje nježnije, suosjećajno lice. Članovi Hrvatskog vaterpolskog saveza, predvođeni Pericom Bukićem, otvorili su svoja srca i pridružili se plemenitoj inicijativi Udruge Indigo, koja se već godinama neumorno bori za prava i boljitak napuštenih životinja.
Vaterpolski reprezentativci Franko Lazić, Luka Bukić i Ante Vukičević, poznati po svojim sportskim uspjesima i postignućima, ovoga puta nisu stajali uz bazen u borbi za medalje, već su stali uz štence i staru bakicu Alf, četveronožne stanovnike Indigovog skloništa, pozirajući u kampanji koja nastoji podići svijest o skrbi za napuštene životinje.
Fotografije koje prikazuju ove vrsne sportaše u društvu pasa nose snažnu poruku o važnosti brige za najugroženije među nama, životinje koje su ostavljene, zanemarene i često zaboravljene. Na ovim slikama, psi postaju više od fotografske pozadine; oni su pravi protagonisti priče o ljubavi, oporavku i nadi za bolji život. Vaterpolisti su tako postali glasnici ove poruke, povezavši svoju popularnost i utjecaj s jednim od najplemenitijih ciljeva—pružanjem podrške onima koji je nemaju.
Barakude zagrlile štence i bakicu Alfu u kampanji za spas doma napuštenih pasa!
Udruga Indigo već jedanaest godina pruža utočište napuštenim psima i drugim životinjama koje su prepuštene ulicama ili okrutnosti neodgovornih vlasnika. Sa svoje strane, Indigo ne samo da zbrinjava i liječi ove životinje, već ih nastoji i udomiti u ljubazne obitelji. Ova udruga, osnovana iz čiste ljubavi prema životinjama, postala je jedan od najvažnijih oslonaca za zbrinjavanje napuštenih pasa u Hrvatskoj, a broj od preko 4300 udomljenih pasa jasno govori o veličini njihovog doprinosa društvu.
No, iza ove idilične priče o spašavanju i ljubavi krije se stvarnost koja prijeti opstanku Indigovog skloništa. Naime, već godinama udruga Indigo djeluje na unajmljenom terenu, koji je za mnoge životinje postao jedino mjesto koje prepoznaju kao svoj dom. Prošloga mjeseca udruga je pokrenula kampanju za prikupljanje sredstava kako bi otkupila taj teren i osigurala trajno sklonište za sve sadašnje i buduće štićenike. Iz Udruge poručuju da s optimizmom gledaju na ovu kampanju i nadaju se da će uz podršku javnosti i sportaša uspjeti prikupiti potrebna sredstva: “Uz podršku vaterpolista i zajednice, nadamo se osigurati trajno utočište za naše specijalce, kako od milja zovemo pse koji su svoj dom pronašli u našoj skrbi. Vjerujemo da svaki pas zaslužuje priliku za novi početak i zahvalni smo svim građanima koji su se odazvali našem apelu.”
Hrvatski vaterpolski savez, svjestan važnosti ove misije, aktivno se uključio u kampanju, koristeći društvene mreže kako bi pozvao ljude da podrže Udrugu Indigo u njihovoj borbi za očuvanje ovog skloništa. “Udruga Indigo već godinama pruža ljubav i sigurnost psima koji su prošli težak put. To je mjesto gdje su pronašli mir i podršku koja im je bila uskraćena. Sad im prijeti gubitak tog doma, jedinog za kojeg su ikad znali. Pridružite nam se i podržimo Indigo da njihovi specijalci ostanu tamo gdje su voljeni!”, poručili su putem svog Instagram profila.
Ova emotivna objava dotaknula je srca mnogih pratitelja i izazvala lavinu reakcija, prikupivši brojne komentare podrške i potaknuvši mnoge na donacije. U ovakvim trenucima vidljivo je koliko su sportaši sposobni koristiti svoj utjecaj za plemenite ciljeve, usmjeravajući pozornost javnosti na one čiji glas ne može doprijeti do šire zajednice. Zahvaljujući ovoj kampanji, priča o psima Udruge Indigo postala je poznata diljem zemlje, a podrška građana iz dana u dan sve je veća.
Donacije za ovu misiju možete uputiti putem mrežne stranice udruge, na adresi www.udrugaindigo.hr. Svaka donacija, bez obzira na iznos, korak je bliže osiguravanju stabilnog doma za životinje kojima je Udruga Indigo jedina nada. U trenucima kada riječima nije lako opisati težinu situacije, dovoljno je zamisliti pogled napuštenog psa kojemu je Udruga Indigo pružila novu šansu, mjesto gdje može sigurno spavati, jesti i biti voljen.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.