U Zagrebu održana premijerna projekcija novog HTV-ovog serijala “Svjetla pozornice” autora Mateja Merlića i Dubravka Merlića
U kinu Kaptol Boutique Cinema sinoć je pred prepunim gledalištem održana svečana premijera novog HTV-ovog serijala "Svjetla pozornice" autora Mateja Merlića i Dubravka Merlića. Svečanoj premijeri nazočili su brojni uzvanici i gosti, protagonisti serijala koji su obilježili popularnu kulturu Hrvatske unazad 70-ak godina nagradivši projekciju ogromnim pljeskom.
Nakon iznimno uspješnog dokumentarnog serijala “Moderna vremena”, koji se bavio dizajnom u Hrvatskoj od 50-ih do današnjice, na male ekrane dolazi svojevrsni nastavak – sedmodijelni dokumentarni serijal “Svjetla pozornice” koji donosi pregled popularne kulture u Hrvatskoj od 1950 do danas.
Serijal koji su režirale Lana Kosovac i Dalija Dozet uz dokumentarno – arhivske segmente u svakoj epizodi ima i studijske dijelove u kojima će voditelji Željka Ogresta i Dubravko Merlić ugostiti zanimljive goste – pjevače, književnike, redatelje i stručnjake. Među ostalima, tu su Josipa Lisac, Rade Šerbedžija, Kristian Novak, Gibonni, Miro Ungar, Beti Jurković, Drago Diklić.
Prve tri epizode bit će posvećene pedesetim, šezdesetim i sedamdesetim godinama prošloga stoljeća u kojima se hrvatska popularna kultura ostvarivala kroz Jugoton, Jadran film te tiskana izdanja izdavačkog giganta Vjesnika. Njima se u šezdesetima pridružuje Televizija Zagreb koja preuzima iznimno značajnu ulogu i proizvođača popularne kulture i medijske platforme za popularnu kulturu. Doba je to Ive Robića i ostalih pjevačkih zvijezda, festivala u Zagrebu i Opatiji te velikog utjecaja talijanske i anglosaksonske popularne kulture na hrvatsku glazbenu scenu.
Važno mjesto dobit će i iznimno popularni i kvalitetni filmovi u produkciji Jadran filma, dok će mozaik popularne kulture upotpuniti revije poput Plavog Vjesnika, VUS-a, Svijeta i Starta. Osamdesete godine dobit će zbog bogatstva pojava i osobnosti u popularnoj kulturi dvije epizode, dok će devedesete i prva dva desetljeća dvadeset i prvog stoljeća biti obrađene u po jednoj epizodi. Ukupno sedam epizoda koje će prikazati i valorizirati nasljeđe popularne kulture koje je zbog snažne prisutnosti kroz masovne medije definiralo hrvatski identitet te postalo nasljeđe za budućnost punu virtualnih izazova koji su pred nama.
Svaka epizoda predstavlja i obradu po jedne pjesme iz pojedine dekade, a te pjesme će u novoj obradi u studiju izvoditi mladi pjevači Chriztel Renae Aceveda, vokalna skupila LELEK, Nikolina Kovačević, Fani Solomun, Antun Aleksa (IDEM), Antonela Doko i Roko Crnić (Porto Morto).
Serijal “Svjetla pozornice” za Hrvatsku radioteleviziju je proizvela Castor Multimedia, a projekt je razvijen uz podršku Hrvatskog audiovizualnog centra. Partneri na projektu su Croatia Records, Zagreb Film te Muzej Grada Zagreba.
Budite uz Prvi program Hrvatske televizije (HRT – HTV1) od utorka, 25. studenog s početkom u 21:15 sati kada kreće s prikazivanjem novi dokumentarni serijal autora Mateja i Dubravka Merlića ”Svjetla pozornice” u kojem po prvi puta zajedno na malim ekranima nastupaju Željka Ogresta i Dubravko Merlić.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.