Aleksandra Dojčinović okupila žene koje stvaraju i inspiriraju – moda, keramika i well-being u savršenom spoju!
Zagrebačka Ilica 15 ponovno je zasjala u svom najljepšem izdanju – onom koje spaja modu, umjetnost i žensku energiju. Na adresi koja je već postala sinonim za eleganciju i inspiraciju, Aleksandra Dojčinović okupila je žene koje stvaraju, potiču i osnažuju. Povod je bio posebno druženje koje je još jednom potvrdilo da Lei Lou nije samo modni brend – to je cijeli svijet stila, emocije i estetike.
U prostoru koji odiše toplinom i sofisticiranošću, predstavila je Lei Lou Fall/Winter 2025 kolekciju – kolekciju koja u svakom šavu i detalju priča priču o snazi jednostavnosti i bezvremenskoj eleganciji. Strukturirani kaputi, savršeno krojena odijela i jasne, monokromatske linije ovoga puta dolaze u izdanju koje odiše profinjenošću i mirnoćom luksuza. Aleksandra je ponovno pokazala zašto se njezin potpis prepoznaje izdaleka – i zašto se s razlogom nalazi na vrhu hrvatske modne scene.
No, večer nije bila samo o modi. Bila je o kreativnosti – o onoj nevidljivoj, ali itekako snažnoj vezi između umjetnosti, dizajna i osobnog izraza. Poseban trenutak večeri donijela je Kristina Bradač Radić, koja je premijerno predstavila svoju kolekciju ručno rađene keramike pod nazivom “She Who Shapes”. Svaki njezin komad priča priču o ljepoti nesavršenosti, o sjećanju, nasljeđu i stvaranju nečeg iskreno vlastitog. Kristina, bivši model s impresivnom međunarodnom karijerom, sada pronalazi novu formu izražavanja – onu koja spaja estetiku, emotivnost i svakodnevni život.
Drugi dio večeri obilježila je inspirativna Danijela Andrić Casson, Hrvatica s globalnom pričom i autorica knjige “Blood Type Cookbook”. Njezin holistički pristup prehrani i well-beingu osvojio je svjetsku publiku, a sada i zagrebačku publiku koja je s oduševljenjem poslušala njezine savjete o balansu tijela i duha. “Unutarnji mir je novi uspjeh. Zdravlje je novo bogatstvo. Ljubaznost je novo cool.” – poruka je koju Danijela širi i živi, inspirirajući mnoge žene da pronađu vlastiti sklad.
U prostoru Lei Lou i Le Concept dućana vladala je atmosfera zajedništva, kreativnosti i podrške – onaj poseban osjećaj koji nastaje kada se žene okupe s istim ciljem: da stvaraju, dijele i inspiriraju. Među uzvanicima su bile i Branka Krstulović, Iva Jerković, Olja Vori, Ana Čagalj, Ante Vrban, Petar Trbović, Karla Kaić i mnogi drugi – svi dio kruga koji godinama podržava Aleksandrinu viziju estetike i zajedništva.
Ekskluzivno u Lei Lou dućanu uskoro će biti dostupni i Kristinina keramika i Danijelina knjiga, kao savršen odabir za poklon koji ima dušu. Ujedno, gosti su imali priliku razgledati i novu kolekciju dizajnerskih naočala iz optike La Vie, te mini modnu poslasticu – Lei Lou x Chocconillas dječju kolekciju, koja je donijela prepoznatljivi Lei Lou šarm u razigranom, dječjem izdanju.
Jedna večer, tri svijeta – moda, umjetnost i well-being – spojili su se u jedno iskustvo koje potvrđuje da Zagreb ima svoje posebno žensko središte inspiracije: Ilicu 15.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.