Aleksandra Dojčinović okupila žene koje stvaraju i inspiriraju – moda, keramika i well-being u savršenom spoju!
Zagrebačka Ilica 15 ponovno je zasjala u svom najljepšem izdanju – onom koje spaja modu, umjetnost i žensku energiju. Na adresi koja je već postala sinonim za eleganciju i inspiraciju, Aleksandra Dojčinović okupila je žene koje stvaraju, potiču i osnažuju. Povod je bio posebno druženje koje je još jednom potvrdilo da Lei Lou nije samo modni brend – to je cijeli svijet stila, emocije i estetike.
U prostoru koji odiše toplinom i sofisticiranošću, predstavila je Lei Lou Fall/Winter 2025 kolekciju – kolekciju koja u svakom šavu i detalju priča priču o snazi jednostavnosti i bezvremenskoj eleganciji. Strukturirani kaputi, savršeno krojena odijela i jasne, monokromatske linije ovoga puta dolaze u izdanju koje odiše profinjenošću i mirnoćom luksuza. Aleksandra je ponovno pokazala zašto se njezin potpis prepoznaje izdaleka – i zašto se s razlogom nalazi na vrhu hrvatske modne scene.
No, večer nije bila samo o modi. Bila je o kreativnosti – o onoj nevidljivoj, ali itekako snažnoj vezi između umjetnosti, dizajna i osobnog izraza. Poseban trenutak večeri donijela je Kristina Bradač Radić, koja je premijerno predstavila svoju kolekciju ručno rađene keramike pod nazivom “She Who Shapes”. Svaki njezin komad priča priču o ljepoti nesavršenosti, o sjećanju, nasljeđu i stvaranju nečeg iskreno vlastitog. Kristina, bivši model s impresivnom međunarodnom karijerom, sada pronalazi novu formu izražavanja – onu koja spaja estetiku, emotivnost i svakodnevni život.
Drugi dio večeri obilježila je inspirativna Danijela Andrić Casson, Hrvatica s globalnom pričom i autorica knjige “Blood Type Cookbook”. Njezin holistički pristup prehrani i well-beingu osvojio je svjetsku publiku, a sada i zagrebačku publiku koja je s oduševljenjem poslušala njezine savjete o balansu tijela i duha. “Unutarnji mir je novi uspjeh. Zdravlje je novo bogatstvo. Ljubaznost je novo cool.” – poruka je koju Danijela širi i živi, inspirirajući mnoge žene da pronađu vlastiti sklad.
U prostoru Lei Lou i Le Concept dućana vladala je atmosfera zajedništva, kreativnosti i podrške – onaj poseban osjećaj koji nastaje kada se žene okupe s istim ciljem: da stvaraju, dijele i inspiriraju. Među uzvanicima su bile i Branka Krstulović, Iva Jerković, Olja Vori, Ana Čagalj, Ante Vrban, Petar Trbović, Karla Kaić i mnogi drugi – svi dio kruga koji godinama podržava Aleksandrinu viziju estetike i zajedništva.
Ekskluzivno u Lei Lou dućanu uskoro će biti dostupni i Kristinina keramika i Danijelina knjiga, kao savršen odabir za poklon koji ima dušu. Ujedno, gosti su imali priliku razgledati i novu kolekciju dizajnerskih naočala iz optike La Vie, te mini modnu poslasticu – Lei Lou x Chocconillas dječju kolekciju, koja je donijela prepoznatljivi Lei Lou šarm u razigranom, dječjem izdanju.
Jedna večer, tri svijeta – moda, umjetnost i well-being – spojili su se u jedno iskustvo koje potvrđuje da Zagreb ima svoje posebno žensko središte inspiracije: Ilicu 15.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.