Jučer je pošumljavanjem područja oko Vukovara uspješno završena jedna etapa široke lepeze programa održivog razvoja “Dobre stvari padaju s neba” kojeg provodi Radenska Adriatic i Project O2. Ove godine udruženim snagama koristeći inovativne metode, dronove i posebno pripremljene sjemenske bombice, postignut je cilj akcije pošumljavanja kao optimizirajući proces sadnje koji potiče klijanje novih stabala autohtonih vrsta.
Aktiviranjem 12.822 besplatnih kupona na web stranici srcemzasutra.hr svi uključeni građani svakim klikom doprinijeli su sadnji četvornog metra šume više, zahvaljujući čemu su Radenska Adriatic i Project O2 ove godine pošumili 10.000 m². Na taj način ispunjen je cilj ovogodišnjeg pošumljavanja vukovarskog Podunavlja, a za iduću godinu plan je pošumiti najmanje dodatnih 2.822 m².
Uz sadnju bespilotnim letjelicama, na lokaciji vukovarske Adice organizirana je i ručna sadnja tijekom koje je posađeno sto sadnica hrasta lužnjaka. Zaposlenici Radenske Adriatic zasukali su rukave i umjesto klasičnog team buildinga, odradili pravi “Green building”, a sadnji mladica su se pridružila i djeca iz udruge Vukovarski leptirići i Osnovne škole Blage Zadre.
Događanju su, između ostalih, prisustvovali predstavnici grada Vukovara te Ivana Fočić, Senior Brand Manager za brend Radenska, koja je tom prilikom izjavila: „Veliko mi je zadovoljstvo biti danas u Vukovaru i zajedno s našim zaposlenicima, učenicima Osnovne škole Blage Zadre te djecom iz udruge Vukovarski leptirići vidjeti plodove naše kampanje, odnosno dronove u akciji pošumljavanja vukovarskog Podunavlja. Hvala svima koji su se pridružili sadnji i našim partnerima i kompanijama koje su podržale Projekt O2. Kampanja je imala i B2B misiju te uspjela motivirati čak 6 tvrtki iz Hrvatske da se pridruži budućim pošumljavanjima; a to su Javna ustanova Kamenjak, Ascanius Media, EKI, Struct Design, Go2Digital i Startaparat. Kampanja “Dobre stvari padaju s neba” samo je dio velike platforme “Srcem za sutra” Radenske Adriatic koja je na dugoročnoj misiji održivosti i očuvanja prirode za buduće generacije.”
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.