Rovinj postaje epicentar biznisa: Unutar najvećeg poslovnog foruma regije koji mijenja pravila igre
Rovinj, grad poznat po svojoj romantičnoj starogradskoj jezgri i zalascima sunca koji oduzimaju dah, ovih je dana postao epicentar poslovnog svijeta. Naime, otvoren je MBF – najveći poslovni forum u regiji, događaj koji spaja inovacije, vizije i ljude koji mijenjaju pravila igre. Tri dana Rovinj će živjeti u ritmu globalnih trendova, strateških partnerstava i inspirativnih panela, a luksuzna morska kulisa pružit će dodatni sloj prestiža ovom događaju.
MBF nije samo još jedna konferencija – ovo je platforma na kojoj lideri javnog, privatnog i akademskog sektora ne samo da dijele ideje, nego ih i pretvaraju u stvarnost. Osnivačica foruma, vizionarka Maja Borovina Frankić, već je na samom otvaranju podsjetila kako se najvrijednije prilike ne čekaju nego stvaraju, naglašavajući da ekskluzivnost nije privilegija, već moć zajedništva. “Prilike ne čekamo, već ih zajedno stvaramo” – njezina je poruka odjeknula dvoranom, a i šire, kao manifest nove poslovne kulture.
Program MBF-a odiše svježinom i relevantnošću – od umjetne inteligencije do zelene tranzicije, od luksuznih nekretnina do ESG standarda. Više od 100 vrhunskih govornika dijelit će svoje uvide i iskustva, među njima vodeći znanstvenici, inovatori i vizionari. Nije slučajno da je MBF već sada dobio status “prozora u svijet” za sve one koji žele oblikovati budućnost svojih industrija.
Uz inspirativne panele i predavanja, MBF nudi i raskošan izložbeni prostor na kojem najistaknutije tvrtke predstavljaju inovativne tehnologije i materijale za održivi razvoj i unapređenje urbanih sredina. Posebna pažnja posvećena je neformalnom umrežavanju u poslovnim loungevima, gdje se u ležernom, ali profesionalnom okruženju rađaju nova partnerstva. Dodatnu toplinu događaju daje i dodjela MBFamilias nagrade – simbola solidarnosti i oslonca – koja ove godine slavi nesebične pojedince poput Davora Krezića i Josipa Atalića.
Sve to odvija se u Rovinju, gradu koji i sam simbolizira spoj tradicije i inovacije. Kombinacija istarskog šarma, vrhunskog sadržaja i globalne poslovne energije čini MBF događajem koji se ne propušta. Ako ste u potrazi za mjestom na kojem ideje postaju djela, kontakt pretvarate u priliku, a vizija u realnost – MBF je vaš putokaz.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.