S prvim jesenskim hladnoćama vraćamo se toplini malih rituala, ugodnim materijalima i novim modnim planovima. Listopad tako postaje idealan trenutak za stvaranje osobnog stila koji prati ritam svakodnevice. Designer Outlet Croatia pokazuje kako to učiniti bez žurbe, ali uz pametan pristup shoppingu. Kombiniranje funkcionalnosti, estetike i velikih popusta — tijekom cijele godine u rasponu od 30 do 70 % — čini ovo odredište mjestom na kojem moda dobiva novu dimenziju.
Sezona slojevitosti uvijek nosi priliku da se isprobaju drugačije siluete, teksture i kombinacije. Kava s prijateljima, vikend šetnja, odlazak u ured ili priprema za posebnu večer postaju male stilske epizode u kojima biramo komade koji nam omogućuju da se osjećamo dobro i usklađeno s vlastitim karakterom.
Kava i stil: ritual s jasnim modnim smjerom
Prijepodnevna pauza ili kasnopopodnevni predah u Designer Outletu Croatia pretvara se u ugodnu modnu naviku. Prsluci, lagane čizme, baloneri i pleteni komadi pružaju praktičnost uz profinjeni izgled. Uz pravi odabir outfita i dobar napitak, svaki korak kroz outlet postaje inspirativan.
Primjeri kombinacija koje funkcioniraju svakoga dana:
Espresso uz bež baloner ili kožnati kaput i statement cipele za profinjeni dojam,
Latte u paru s oversized pletivom i tenisicama za opuštenu dnevnu varijantu.
Listopad je ujedno i mjesec cipela. Od poslovnih salonki, popularnih loaferica, sportskih tenisica do čizama u naglašenim bojama — cipele postaju ključan detalj koji nadopunjuje osobnost, neovisno o tome preferirate minimalizam ili odvažniji izričaj.
Halloween interpretiran kroz modu
Tradicija kostima lako se prevodi u stilsku priču koja se ne ograničava na jednu večer. Crna čipka, koža, metalik detalji, kaubojski elementi i zanimljivi krojevi omogućuju kreiranje lookova koji ostaju dio garderobe i nakon 31. listopada.
Stilski prijedlozi za tematski, ali nosiv izgled:
Kožnate hlače i čipkasta košulja za suvremenu estetiku,
Metalik suknja uz toplu bundicu za večernji sjaj,
Kaubojske čizme i šešir u kombinaciji s denim komadima za urbani karakter.
Mjesec osobnog stila: prilika za pametan izbor
Jesen u modnom kalendaru često označava nove početke, a ovaj listopad potiče nas na definiciju vlastitog stila kroz četiri osnovna modna arhetipa. Od poslovne elegancije, sportskog minimalizma, ležernog boho pristupa do odvažnog urbanog izričaja — Designer Outlet Croatia nudi mogućnost da pronađete svoje najbolje jesenske komade.
Ponuda poznatih brendova uključuje odjeću, obuću i modne dodatke za sve prilike. Bilo da gradite garderobu za ured, tražite ključne jesenske komade ili želite osvježiti stil uz pomoć detalja, ovaj outlet na svega dvadesetak minuta od centra Zagreba pretvara shopping u iskustvo s jasnim stilskim rezultatom.
Listopad tako dobiva novi modni potpis: onaj koji prati osobni tempo, potrebe i želje, stvarajući stil koji ostaje relevantan tijekom cijele sezone.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.