U Hrvatskoj započeo projekt „Preuređenje doma uz Xiaomi”! Uljepšajte svoj dom uz Xiaomi uređaje
Novo izdanje projekta „Preuređenje doma uz Xiaomi", namijenjeno obožavateljima Xiaomija u brojnim zemljama širom svijeta, upravo je započelo i u Hrvatskoj. Od 4. studenog do 10. prosinca 2024., ljubitelji Xiaomi pametnih uređaja mogu se prijaviti za besplatno preuređenje doma koji će se, po završetku projekta, pretvoriti u pametnu i funkcionalnu oazu.
„Preuređenje doma uz Xiaomi” je besplatni projekt renovacije u sklopu kojeg će sudionici dobiti priliku svoje domove opremiti cijelim ekosustavom različitih Xiaomi AIoT proizvoda, kao i novim namještajem i dekorativnim detaljima.
Xiaomi, kao jedan od globalnih lidera u proizvodnji široke lepeze pametnih uređaja, kontinuirano razvija inovativne proizvode s pristupačnim cijenama kako bi koncept pametnog življenja i korištenja pametne tehnologije učinio dostupnim svima.
Novo izdanje projekta „Preuređenja uz Xiaomi“ u Hrvatskoj počinje 4. studenog i traje do 10. prosinca. Ranijih godina, pobjednici ovog natječaja u brojnim zemljama, preuredili su svoje domove zahvaljujući Xiaomi AIoT proizvodima. Nakon niza uspješnih renovacija, ovaj je projekt po prvi put pokrenut i u Hrvatskoj.
Preuređenje doma uz Xiaomi
Želite li svoj dom uz Xiaomi AIoT proizvode pretvoriti u pametnu oazu?
Kako biste to uspjeli, potrebno je poduzeti samo nekoliko koraka. Posjetite web stranicu http://s.mi.com/PVhyXRg6 i u gornjem desnom kutu, odaberite zemlju.
Nakon što kliknete gumb za registraciju, pošaljite potrebne podatke, kao i priču o svojoj obitelji i domu u kojem živite. Za više informacija kliknite OVDJE!
Pobjednici će biti objavljeni 15. prosinca. Projekt „Preuređenje doma uz Xiaomi” će se provesti za odabrane obožavatelje Xiaomija. Videa prethodnih renovacija pobjednika ovog natječaja moći ćete pogledati ovdje!
Pridružite se Xiaomiju i uljepšajte svoj dom uz Xiaomi AIoT proizvode, u potpunosti bez troška! #SmartLivingForEveryone
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.