Da je život nerijetko nepredvidljiv i da zna posve iznenada skrenuti stranputicom koju nismo očekivali, odavno smo naučili na temelju vlastitih životnih iskustava. Posljednjih nekoliko godina to nam je postalo itekako jasno s pandemijom koronavirusa i potresima koji su nas zatekli nespremne, a upravo nas takve nespremne nerijetko dočeka i požar u našim kućanstvima, u turističkim apartmanima ili kućama za odmor. Iako se požar baš svakome može dogoditi, preventivne mjere mogu učiniti veliku razliku, a pravovremena reakcija i prava oprema nadohvat ruke mogu spasiti ljudsko zdravlje i živote, te spriječiti veće štete na našoj, ali i imovini naših susjeda.
Kako bi svakom kućanstvu omogućio učinkovito gašenje početnih požara, tvrtka Pastor predstavila je Home Protect, vatrozaštitni set sastavljen od vatrogasnog aparata F2 i kvalitetne protupožarne deke. Set je cjenovno pristupačan, jednostavan za korištenje, te se lako može smjestiti u svaki interijer, bilo na vidljivo mjesto ili u lako dostupni ormar.
Tvrtka Pastor, čiju je priču još davne 1930. godine započeo njezin utemeljitelj Srećko Pastor, lansiranjem Home Protect seta otvorila je novo poglavlje u svom uspješnom poslovanju tijekom kojeg je zaslužila status vodećeg proizvođača vatrogasne opreme u jugoistočnoj Europi. Kreiranje vatrozaštitnog seta Home Protect rezultat je nove strategije i temeljitog rebrandinga tvrtke koji je mnogo više od dizajnerskog makeovera. Kako bi pomogli spriječiti veće štete, Pastorova je misija postati dijelom svakog kućanstva. Također, tvrtka namjerava otvoriti i nove kanale kako bi sustavno radila na prevenciji šteta od požara i edukaciji građana, a novu eru u poslovanju tvrtke Pastor je najavio i jarko crvenim plakatima koji su posljednjh dana osvanuli na zagrebačkim ulicama s porukom: “Ne želimo da koristite naš proizvod. Ali želimo da vam je pri ruci.”
Home Protect jedinstveni je proizvod na tržištu, a svojom jednostavnošću prilagođen je korištenju u situacijama poput požara u kojima treba reagirati brzo i prisebno.
Aparat F2 jednostavno se pokreće u samo tri koraka i jednostavan je za upotrebu čak i onima koji se prvi put susreću s vatrogasnim aparatom, baš kao i protupožarna deka koja je namijenjena tome da spriječi dotok kisika i tako onemogući daljnje gorenje.
Iako iz tvrtke Pastor poručuju da ne žele da se itko nađe u situaciji kada će mu Home Protect hitno zatrebati, također ističu da je riječ o preventivnoj mjeri koja može spasiti živote i imovinu.
Da postoji bezbroj svakodnevnih situacija u kojima bi Home Protect mogao biti najpoželjniji dodatak u domu na pokaznom eventu za novinare i goste na duhovit i interaktivan način pokazali su voditelji Tarik Filipović i Mila Elegović, demonstrirajući prisutnima koliko je jednostavno rukovati aparatom iz seta te koliko je učinkovit i JAK NA DJELU, kako to kaže novi Pastorov slogan.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.