Da je život nerijetko nepredvidljiv i da zna posve iznenada skrenuti stranputicom koju nismo očekivali, odavno smo naučili na temelju vlastitih životnih iskustava. Posljednjih nekoliko godina to nam je postalo itekako jasno s pandemijom koronavirusa i potresima koji su nas zatekli nespremne, a upravo nas takve nespremne nerijetko dočeka i požar u našim kućanstvima, u turističkim apartmanima ili kućama za odmor. Iako se požar baš svakome može dogoditi, preventivne mjere mogu učiniti veliku razliku, a pravovremena reakcija i prava oprema nadohvat ruke mogu spasiti ljudsko zdravlje i živote, te spriječiti veće štete na našoj, ali i imovini naših susjeda.
Kako bi svakom kućanstvu omogućio učinkovito gašenje početnih požara, tvrtka Pastor predstavila je Home Protect, vatrozaštitni set sastavljen od vatrogasnog aparata F2 i kvalitetne protupožarne deke. Set je cjenovno pristupačan, jednostavan za korištenje, te se lako može smjestiti u svaki interijer, bilo na vidljivo mjesto ili u lako dostupni ormar.
Tvrtka Pastor, čiju je priču još davne 1930. godine započeo njezin utemeljitelj Srećko Pastor, lansiranjem Home Protect seta otvorila je novo poglavlje u svom uspješnom poslovanju tijekom kojeg je zaslužila status vodećeg proizvođača vatrogasne opreme u jugoistočnoj Europi. Kreiranje vatrozaštitnog seta Home Protect rezultat je nove strategije i temeljitog rebrandinga tvrtke koji je mnogo više od dizajnerskog makeovera. Kako bi pomogli spriječiti veće štete, Pastorova je misija postati dijelom svakog kućanstva. Također, tvrtka namjerava otvoriti i nove kanale kako bi sustavno radila na prevenciji šteta od požara i edukaciji građana, a novu eru u poslovanju tvrtke Pastor je najavio i jarko crvenim plakatima koji su posljednjh dana osvanuli na zagrebačkim ulicama s porukom: “Ne želimo da koristite naš proizvod. Ali želimo da vam je pri ruci.”
Home Protect jedinstveni je proizvod na tržištu, a svojom jednostavnošću prilagođen je korištenju u situacijama poput požara u kojima treba reagirati brzo i prisebno.
Aparat F2 jednostavno se pokreće u samo tri koraka i jednostavan je za upotrebu čak i onima koji se prvi put susreću s vatrogasnim aparatom, baš kao i protupožarna deka koja je namijenjena tome da spriječi dotok kisika i tako onemogući daljnje gorenje.
Iako iz tvrtke Pastor poručuju da ne žele da se itko nađe u situaciji kada će mu Home Protect hitno zatrebati, također ističu da je riječ o preventivnoj mjeri koja može spasiti živote i imovinu.
Da postoji bezbroj svakodnevnih situacija u kojima bi Home Protect mogao biti najpoželjniji dodatak u domu na pokaznom eventu za novinare i goste na duhovit i interaktivan način pokazali su voditelji Tarik Filipović i Mila Elegović, demonstrirajući prisutnima koliko je jednostavno rukovati aparatom iz seta te koliko je učinkovit i JAK NA DJELU, kako to kaže novi Pastorov slogan.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
Europa će 2026. godine dobiti prvi hotel s tematikom Harry Pottera, a riječ je o projektu koji već sada izaziva veliko zanimanje javnosti, osobito među obožavateljima popularnog književnog i filmskog serijala. Hotel će biti smješten u Njemačkoj, unutar LEGOLAND Deutschland Resorta u Bavarskoj, i predstavlja pionirski iskorak u tematskom turizmu na europskom tlu.
Kraj godine oduvijek ima tu čudnu, gotovo ritualnu moć da nas natjera na inventuru. Ne samo ormara, navika ili odnosa, nego i trendova koje smo, svjesno ili ne, puštali u svoje tanjure, ekrane i svakodnevicu. Dok odbrojavamo posljednje dane 2025. godine, postaje jasno da se ne opraštamo samo od još jednog kalendara, nego i od cijelog niza gastronomskih, lifestyle i pseudo-zdravih pojava koje su nas, priznajmo, umorile. Neke su nas zabavljale, neke zbunjivale, a neke ozbiljno dovele u pitanje zdrav razum, okusne pupoljke i granice dobrog ukusa.
U životu se često susrećemo s trenucima kada nas prijatelji, kolege ili poznanici pokušavaju uvjeriti da sudjelujemo u planovima koji nam zapravo ne odgovaraju. Od zajedničkih putovanja, tuluma, sportsko-rekreativnih aktivnosti, do sudjelovanja u događajima koji nas iscrpljuju – pritisak društva može stvoriti osjećaj krivnje, nelagode ili straha da ćemo nekoga razočarati ako odbijemo. No, sposobnost da jasno i samopouzdano kažete „ne“ ključna je za očuvanje mentalnog zdravlja, osobnih granica i vlastitog zadovoljstva.
Završetkom prve sezone serije It: Welcome to Derry gledatelji su ostali suočeni s istim pitanjem koje već desetljećima prati priču o zlokobnom klaunu Pennywiseu – može li se zlo ikada uistinu zaustaviti ili se ono, poput samoga vremena, samo neprestano vraća u novim oblicima. Emitiranjem posljednje epizode zaključena je prva, izrazito mračna i atmosferična sezona ove HBO-ove serije, koja je uspjela proširiti poznati svijet romana Stephena Kinga te ga dodatno produbiti kroz povijesnu, psihološku i mitološku prizmu gradića Derryja.
Dolazak Nove godine za mnoge je vrijeme veselja, druženja i zabave, no za dio populacije isti taj period može biti izvor stresa, pritiska i nelagode. Gužve na trgovima, napuhane najave zabava, očekivanja od obitelji, prijatelja i kolega, sve to može dovesti do osjećaja iscrpljenosti prije nego što sat uopće otkuca ponoć. Ako spadate među one koji preferiraju mirniju atmosferu, koji ne vole lažne osmijehe i preduge popise obaveza, postoji nekoliko strategija koje vam mogu pomoći da novogodišnje ludilo prođe bez drame.