Da je život nerijetko nepredvidljiv i da zna posve iznenada skrenuti stranputicom koju nismo očekivali, odavno smo naučili na temelju vlastitih životnih iskustava. Posljednjih nekoliko godina to nam je postalo itekako jasno s pandemijom koronavirusa i potresima koji su nas zatekli nespremne, a upravo nas takve nespremne nerijetko dočeka i požar u našim kućanstvima, u turističkim apartmanima ili kućama za odmor. Iako se požar baš svakome može dogoditi, preventivne mjere mogu učiniti veliku razliku, a pravovremena reakcija i prava oprema nadohvat ruke mogu spasiti ljudsko zdravlje i živote, te spriječiti veće štete na našoj, ali i imovini naših susjeda.
Kako bi svakom kućanstvu omogućio učinkovito gašenje početnih požara, tvrtka Pastor predstavila je Home Protect, vatrozaštitni set sastavljen od vatrogasnog aparata F2 i kvalitetne protupožarne deke. Set je cjenovno pristupačan, jednostavan za korištenje, te se lako može smjestiti u svaki interijer, bilo na vidljivo mjesto ili u lako dostupni ormar.
Tvrtka Pastor, čiju je priču još davne 1930. godine započeo njezin utemeljitelj Srećko Pastor, lansiranjem Home Protect seta otvorila je novo poglavlje u svom uspješnom poslovanju tijekom kojeg je zaslužila status vodećeg proizvođača vatrogasne opreme u jugoistočnoj Europi. Kreiranje vatrozaštitnog seta Home Protect rezultat je nove strategije i temeljitog rebrandinga tvrtke koji je mnogo više od dizajnerskog makeovera. Kako bi pomogli spriječiti veće štete, Pastorova je misija postati dijelom svakog kućanstva. Također, tvrtka namjerava otvoriti i nove kanale kako bi sustavno radila na prevenciji šteta od požara i edukaciji građana, a novu eru u poslovanju tvrtke Pastor je najavio i jarko crvenim plakatima koji su posljednjh dana osvanuli na zagrebačkim ulicama s porukom: “Ne želimo da koristite naš proizvod. Ali želimo da vam je pri ruci.”
Home Protect jedinstveni je proizvod na tržištu, a svojom jednostavnošću prilagođen je korištenju u situacijama poput požara u kojima treba reagirati brzo i prisebno.
Aparat F2 jednostavno se pokreće u samo tri koraka i jednostavan je za upotrebu čak i onima koji se prvi put susreću s vatrogasnim aparatom, baš kao i protupožarna deka koja je namijenjena tome da spriječi dotok kisika i tako onemogući daljnje gorenje.
Iako iz tvrtke Pastor poručuju da ne žele da se itko nađe u situaciji kada će mu Home Protect hitno zatrebati, također ističu da je riječ o preventivnoj mjeri koja može spasiti živote i imovinu.
Da postoji bezbroj svakodnevnih situacija u kojima bi Home Protect mogao biti najpoželjniji dodatak u domu na pokaznom eventu za novinare i goste na duhovit i interaktivan način pokazali su voditelji Tarik Filipović i Mila Elegović, demonstrirajući prisutnima koliko je jednostavno rukovati aparatom iz seta te koliko je učinkovit i JAK NA DJELU, kako to kaže novi Pastorov slogan.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
U svijetu mode, gdje je svaki detalj pod reflektorima, koža je više od površine – ona je platno koje priča priču o zdravlju, njezi i osobnom stilu. Češka superzvijezda Karolina Kurkova, jedna od najprepoznatljivijih manekenki svoje generacije, postala je novo zaštitno lice brenda Lactovit Lactourea – i to ne bez razloga.