Drugog dana ljeta, neodoljiva marina legendarnog splitskog hotela Le Méridien Lav, s očaravajućim pogledom na pučinu i suncem na zalasku, ugostila je jedno zbilja posebno slavlje. Ekskluzivno događanje postalo je mjestom susreta luksuza, izvrsnosti i inovativne tehnologije, ali i ljubavi prema moru i plovidbi koja je uvijek isprepletena s uživanjem u životu, slobodom, istraživanjem i radošću. U ulozi domaćima našla se tvrtka Navis Marine, a njihovo događanje u kultnoj marini okupilo je brojne moreplovce, ali i ljubitelje dobrog stila i luksuza. Predstavljanje serije hibridnih obiteljskih jahti Azimut Seadeck obilježilo je poseban povod za ovo slavlje, nudeći novu razinu smanjenja potrošnje i emisije CO2 kao niti jedna jahta do sada.
Kao jedna je od najistaknutijih domaćih tvrtki specijaliziranih za prodaju, posredovanje i savjetovanje u brodarskoj industriji, tvrtka Navis Marine nudi impresivnu selekciju novih i rabljenih brodova kvalitetnih i renomiranih proizvođača. U bogatom portfelju Navis Marine, kao jedan od proizvođača, ističe se i Azimut Yachts, talijanska marka koja u svijetu nautike slovi kao sinonim za izvrsnost, minucioznu izradu, nautičke inovacije i vrhunski luksuz koji pomiče granice iskustava morskih plovidbi. Tijekom više od pola stoljeća tradicije, Azimut Yachts postao je lider u izradi jahti i superjahti, a jedan od svojih impresivnih brodova predstavio je i na događanju u marini splitskog hotela Le MéridienLav. Riječ je, naime, o Azimut Seadeck 6 čija se ljepota ne ogleda samo u vanjskim i unutarnjim dizajnerskim elementima, već i u brojnim tehnološkim inovacijama i komponentama koje ovaj brod čine jedinstvenim i inovativnim, a rezultat je iskustva i više od dvadeset godina predanog istraživanja.
Kao jedna od hvaljenih inovacija Seadeck 6 modela, a koja omogućava potpuniji doživljaj plovidbe morskim pučinama, su smanjene vibracije i buka motora kao i mogućnost bešumnog rada, što dnevne aktivnosti na brodu čini ugodnijima, a noćni odmor mirnijim. Ekološke značajke serije Azimut Seadeck – kao što je Mild Hybrid Zero Emissions Hotel Mode, koji omogućuje i nultu emisiju u mirovanju i krstarenje s isključenim generatorima – cijenit će svi ljubitelji mora koji žele dugo uživati u njegovoj ljepoti i vjerojatno je ono što će ljudima ostati najviše u sjećanju. Nadalje, brod može biti opremljen solarnim panelima koji će dodatno pomoći u smanjenju emisije CO2. Osim toga, 40% površine broda prekriveno je karbonskim vlaknima, što omogućuje neusporedivu optimizaciju potrošnje i spomenutih štetnih emisija. Primjer inovativnog rješenja je upotreba pluta, održivog materijala koji se regenerira tijekom vremena umjesto konvencionalne tikovine. Azimutovo korištenje recikliranog PET materijala umjesto PVC-a, što smanjuje potrebu za novom plastikom, vrhunac je brige za okoliš. Ovaj materijal ekvivalentan je 15.000 recikliranih plastičnih boca iskorištenih za svaki proizvedeni brod. Osim svoje ekološke prihvatljivosti, Azimut Seadeck nudi i druge visokotehnološke značajke, uključujući minimalni otpor pri nižim brzinama, izvanrednu otpornost na toplinu i buku zahvaljujući pionirskoj upotrebi karbonskih vlakana za smanjenje težine te učinkovitu najnoviju generaciju trupa.
,,U jednoj godini prosječne upotrebe od strane savjesnog vlasnika, moguće je postići smanjenje emisije CO2 za čak 40 %, a ustrajna investicija u istraživanje i primjenu naprednih tehnologija i održivih materijala omogućila je Seriji Seadeck da postane prva u brodogradilištu koja je dobila RINA GREEN PLUS GOLD certifikat za ekološku izvedbu“, izjavili su iz Azimut Seadecka povodom predstavljanja ove fantastične jahte.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.