Trk u Maksimir – stiže četvrta dječja utrka Zdrav kao lav!
Zaklada Nora Šitum i ove godine poziva male i velike trkače na najveseliju utrku u gradu – dječju utrku "Zdrav kao lav", koja će se po četvrti put održati u subotu, 24. svibnja 2025. u zagrebačkom Parku Maksimir već od 15:30 sati
Zaklada Nora Šitum i ove godine poziva male i velike trkače na najveseliju utrku u gradu – dječju utrku “Zdrav kao lav”, koja će se po četvrti put održati u subotu, 24. svibnja 2025. u zagrebačkom Parku Maksimir već od 15:30 sati. Ova posebna utrka, namijenjena djeci svih uzrasta i njihovim roditeljima, okuplja više od same rekreacije – njezini ciljevi su promicanje zdravih životnih navika kod djece i poticanje integracije i socijalizacije djece liječene od malignih bolesti, koja se svake godine hrabro i s osmijehom pridružuju utrci.
Utrka je rekreativnog karaktera, svi sudionici su pobjednici i na kraju dobivaju medalje! Sportski dio predvode trener Vedran Lozanov i kineziologinja Lana Novota, a osim trčanja očekuje vas i dinamično zagrijavanje, biciklistička pratnja te puno pozitivne energije.
Program utrke: Utrka nas očekuje u subotu, 24. svibnja 2025. u Parku Maksimir, start kod Male pozornice, dok je podizanje startnih paketa predviđeno u vremenskim terminima od 15:30 do 17:40 sati, a sam start utrke planiran je za 18:00 sati. Za ovogodišnje izdanje organizatori su pripremili i 500 startnih paketa koji uključuju majicu, ruksak, zdravi snack i poklon iznenađenja sponzora. Paket po cijeni od 15 eura moguće je preuzeti isključivo do 17:40.
Osim utrke, osmišljen je i pripremljen i popratni program za cijelu obitelj koji uključuje: likovne radionice, sportski poligon s kineziolozima, predstavu “Luka Vidović Magic Show”, fotkanje i druženje, gostovanje HZJZ-a i programa “Živjeti zdravo” te osvježenje za djecu – voda i voće.
Idealna je ovo pozivnica za sve obitelji, male sportaše i velike navijače da nam se pridruže u veselju, igri i trčanju! A zajednički činimo i dobro djelo. Dođite, zabavite se i budite – ZDRAVI KAO LAV!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.