Sinoćnje izdanje talk-showa Ženska priča, održano u klubu Sax!, donijelo je snažne poruke, neočekivane životne priče i beskompromisnu iskrenost. Tema “Žene izvan okvira” okupila je tri gošće koje svojim primjerom već godinama pomiču granice: spisateljicu, glazbenicu i motivatoricu Anđu Marić, istraživačku novinarku Danku Derifaj te glumicu i stand up komičarku Salome.
Pod vodstvom Marijane Perinić, razgovaralo se o osobnoj slobodi, snazi, intuiciji, autentičnosti i društvenim pritiscima. Gošće su pokazale da „izvan okvira“ ne znači samo biti drugačija – nego biti dosljedna sebi, i onda kad je najteže.
Danka Derifaj istaknula je kako se novinarstvom počela baviti iz potrebe da napravi nešto korisno, s poslom koji ima legitimitet djelovati u javnom interesu. “Kad radim svoj posao i kad sam pripremljena sam neustrašiva!“ rekla je Danka, ali ipak dodala “samo se budala ničega ne boji”. Za nju je ženstvenost – sloboda, i smatra da svatko ima pravo birati što će i kako će sa sobom. Među najupečatljivijim iskustvima s terena istaknula je snimanje priloga o bespravnoj gradnji – kada je jednog od sugovornika doslovno spazila kako pliva gol u moru, tik uz nezakonito izgrađenu kuću koju mu tada još nisu srušili.
Salome, koja je na događanje stigla iz susjedne Slovenije, podijelila je osobnu priču o životu prije i poslije tranzicije. Četrdeset godina živjela je kao muškarac, pod imenom Nenad, kojem danas zahvaljuje jer je, kako kaže, bio dovoljno hrabar da stvori Salome. Iskreno je govorila i o svom odrastanju u obitelji s ocem koji je bio alkoholičar i majkom koja je bila izrazito snažna figura. Otvoreno je priznala da se do četrdesete godine sramila same sebe, svaki dan. Taj osjećaj trajao je godinama, a promjena je počela tek kada je odlučila potražiti stručnu pomoć. Terapije su joj, kako kaže, pomogle da se prvi put u životu suoči sa sobom bez srama i da prihvati tko zaista jest. Vjeruje da je svatko sposoban za sve ako ima volje, ali i da lijenost nikome ne ostavlja prostora za napredak. Dodala je, kroz smijeh, da voli pametne muškarce, ali da takvog još nije upoznala.
Anđa Marić govorila je otvoreno i bez zadrške. Izjavila je kako više nema što izgubiti jer nema roditelje, pa više nema ni koga osramotiti. Istaknula je kako vjeruje da traženje pomoći nije slabost, nego čin velike hrabrosti, a terapije smatra nužnim oblikom brige o sebi – svojevrsnom higijenom duše. Opisala je i svoju impulzivnost. Priznala je da joj brzo planu živci, da doma često razbije poneku stvar i da joj se najteže nositi upravo sa sobom. “Imam kratak fitilj”, rekla je, dodavši da je često sama sebi najgori neprijatelj. No, ipak najviše ju izbaci iz takta kada čuje rečenicu: “Samo polako, gospođo!“. Za kraj je istaknula koliko je važno slušati intuiciju. Kad dajemo prednost razumu, kaže, uključuju se ego, kalkulacije i sve ono što nas udaljava od onoga što duboko u sebi već znamo.
Kroz humor i iskrenost, publika je još jednom dobila ono po čemu je Ženska priča poznata – stvarne priče, interakciju i večer koju se dugo pamti. Epizoda je, očekivano, rasprodana unaprijed, a snimka će biti dostupna na YouTube kanalu Marijane Perinić u nedjelju, 13. travnja 2025.
Sav prihod od ulaznica doniran je Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna Hrvatska.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.