HELLO
HELLO! #HelloItsMe

„Uvijek sam težio novim stvarima.“, rekao je hrvatski pjevač koji je kao prvi glazbenik potpisao ugovor s tvrtkom Qvrse, čime je postao pionir na polju spajanja glazbe s novom tehnologijom koja će omogućiti glazbenicima, umjetnicima i brendovima da izraze njihovo stvaralaštvo i podignu ga na višu razinu i dimenziju te time dosegnu i širu publiku.

Od sada će Tonyjevi projekti biti podržani novim izvorima tehnologije. Kao i obično Tony se voli našaliti na svoj račun pa često i sam kreira parodije na svoj račun, a ovoga puta to je učinio upravo kroz  virtualnu zabavu. Tako je započela ideja o akciji “Ošišaj Tonija”. Biti će to naravno virtualna avantura u kojoj će se virtualno svi moći zabaviti i ujedno osvajati raznolike nagrade, primjerice kroz odabir najbolje frizure.  Sve će to biti samo uvod u promociju novog spota duet pjesme s mladim i perspektivnim Adijem Šoše u pjesmi “Sve ili ništa” autora Amila Loje.  Video spot je naravno sniman uz pomoć umjetne inteligencije, ali pod redateljskom palicom Paola Gentilinija.  „Veliki mi je izazov suradnja s mladim i kreativnim ljudima. Presretan sam da mogu i ja konstantno učiti i eksperimentirati, kako s novim tehnologijama, tako i s glazbom.“ – pojasnio je Tony Cetinski.

“Qvrse je mjesto susreta stvarnog i virtualnog svijeta, gdje mašta nema granica.”, opisala je Kaly Kolonič, PR menadžerica Qvrsea. O Cetinskom je dodala i: “Tony je uvijek bio korak ispred svog vremena, pa će njegova pionirska suradnja s Qvrsom sigurno ući u povijest, jer kao prvi glazbenik na Balkanu, a usudila bih se reći i Europi, otvara vrata u budućnost i postavlja trendove, nove prekretnice u svijetu show businessa, s kojima glazbena industrija nikada neće ostati ista. Pametni će ga pratiti u budućnost, skeptici će ostati u prošlosti. Osobno mislim da je prilagodba ključ preživljavanja.”

Qvrse je platforma novog doba koja uz pomoć suvremenih tehnologija povezuje kreatore i brendove s njihovim obožavateljima i kupcima, koji mogu otvarati događanja u stvarnom i virtualnom svijetu, pregledavati sadržaje pripremljene samo za njih, a time ne samo da prate, već aktivno sukreiraju priču svog omiljenog brenda.

„Oduševljeni smo što je Tony prihvatio izazov istraživanja novih tehnologija i njihovih mogućnosti za novo umjetničko stvaranje. Postavljajući trendove i korištenje takvog glazbenika, on proširuje mogućnosti kako za umjetnički izričaj, tako i za inovativnost.“, rekli su osnivači platforme Qvrse.io Uroš i Valentina Hrastar.

Tonyjevi budući koraci suradnje s Qvrseom dostupni su i mogu se pogledati na: Tony Cetinski (qvrse.io)


druge vijesti

intimissimi

Najmekše blagdanske pidžame koje donose toplinu zime i čaroliju prosinca

Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.

Shopping

12 prosinca 2025

intimissimi

Otkrij Intimissimi čaroliju: Najljepši blagdanski komadi koje ćete poželjeti odmah

Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.

Shopping

12 prosinca 2025

anamaria raič

Tražite poseban poklon? Ovo je nakit koji će oboriti s nogu ovog Božića

Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.

Shopping

12 prosinca 2025

douglas božićni pokloni

Nećete vjerovati što se skriva u najtraženijim poklonima ovog Božića

Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Beauty News

12 prosinca 2025