HELLO
HELLO! #HelloItsMe

„Uvijek sam težio novim stvarima.“, rekao je hrvatski pjevač koji je kao prvi glazbenik potpisao ugovor s tvrtkom Qvrse, čime je postao pionir na polju spajanja glazbe s novom tehnologijom koja će omogućiti glazbenicima, umjetnicima i brendovima da izraze njihovo stvaralaštvo i podignu ga na višu razinu i dimenziju te time dosegnu i širu publiku.

Od sada će Tonyjevi projekti biti podržani novim izvorima tehnologije. Kao i obično Tony se voli našaliti na svoj račun pa često i sam kreira parodije na svoj račun, a ovoga puta to je učinio upravo kroz  virtualnu zabavu. Tako je započela ideja o akciji “Ošišaj Tonija”. Biti će to naravno virtualna avantura u kojoj će se virtualno svi moći zabaviti i ujedno osvajati raznolike nagrade, primjerice kroz odabir najbolje frizure.  Sve će to biti samo uvod u promociju novog spota duet pjesme s mladim i perspektivnim Adijem Šoše u pjesmi “Sve ili ništa” autora Amila Loje.  Video spot je naravno sniman uz pomoć umjetne inteligencije, ali pod redateljskom palicom Paola Gentilinija.  „Veliki mi je izazov suradnja s mladim i kreativnim ljudima. Presretan sam da mogu i ja konstantno učiti i eksperimentirati, kako s novim tehnologijama, tako i s glazbom.“ – pojasnio je Tony Cetinski.

“Qvrse je mjesto susreta stvarnog i virtualnog svijeta, gdje mašta nema granica.”, opisala je Kaly Kolonič, PR menadžerica Qvrsea. O Cetinskom je dodala i: “Tony je uvijek bio korak ispred svog vremena, pa će njegova pionirska suradnja s Qvrsom sigurno ući u povijest, jer kao prvi glazbenik na Balkanu, a usudila bih se reći i Europi, otvara vrata u budućnost i postavlja trendove, nove prekretnice u svijetu show businessa, s kojima glazbena industrija nikada neće ostati ista. Pametni će ga pratiti u budućnost, skeptici će ostati u prošlosti. Osobno mislim da je prilagodba ključ preživljavanja.”

Qvrse je platforma novog doba koja uz pomoć suvremenih tehnologija povezuje kreatore i brendove s njihovim obožavateljima i kupcima, koji mogu otvarati događanja u stvarnom i virtualnom svijetu, pregledavati sadržaje pripremljene samo za njih, a time ne samo da prate, već aktivno sukreiraju priču svog omiljenog brenda.

„Oduševljeni smo što je Tony prihvatio izazov istraživanja novih tehnologija i njihovih mogućnosti za novo umjetničko stvaranje. Postavljajući trendove i korištenje takvog glazbenika, on proširuje mogućnosti kako za umjetnički izričaj, tako i za inovativnost.“, rekli su osnivači platforme Qvrse.io Uroš i Valentina Hrastar.

Tonyjevi budući koraci suradnje s Qvrseom dostupni su i mogu se pogledati na: Tony Cetinski (qvrse.io)


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025