„Još jedna u nizu, odlična pjesma, bravo Tony!“ – Cetinski s novim hitom raznježio obožavatelje
Tony Cetinski, istarski izvođač, višestruki osvajač Porina i ikona hrvatske pop glazbe, objavio je singl s kojim najavljuje svoj koncert u zagrebačkoj Areni.
Izvođač jednih od najvećih ljubavnih hitova kao što su „Kad žena zavoli“, „Umirem 100x dnevno“ i „Budi uz mene“, Tony Cetinski, novom proljetnom pjesmom i spotom „Tebi sve dugujem“, koja je došla iz srca, u režiji Darija Lepoglaveca i u suradnji s Igorom Ivanovićem i Markom Vojvodićem, kao suradnicima u glazbi, stihovima i aranžmanima, raznježio je srca svojih obožavatelja. “Osjećam se nevjerojatno uzbuđeno što mogu s vama podijeliti svoju najnoviju pjesmu koja je proizašla iz srca. Nadam se da će vas dirnuti baš onako kako je mene dirnula dok smo je stvarali.“ – istaknuo je Tony. Pjesma je objavljena na njegovom službenom YouTube kanalu, a u jednom danu poslušana je oko 20 tisuća puta, također može se poslušati i na ostalim glazbenim platformama kao što je Spotify, Deezer i Apple Music.
„Pjesmu još nisam ni čula, ali prvo dajem komentar, jer Tony ne može ništa otpjevati loše – što stariji to bolji, kao vino, bravo Tony!“, „Bravo Tony, divan je osjećaj kada u životu imaš tu posebnu osobu kojoj sve duguješ“ i „Još su rijetki koji uvijek oduševe, ti si jedan od rijetkih.“ „Jedini zbog kojeg ne gubim nadu da je sva dobra muzika otišla u nepovrat! Takvim glasom i postojanošću Tony zaslužuje respect za sva vremena. Bravo i hvala.“, „Svaka pjesma je i više nego odlična, a ova je remek djelo. Bravo Tony!“ samo su neki od mnoštva pozitivnih komentara ostavljenih ispod novog singla, a na svom Instagram profilu, Tony je podsjetio na rođendanski koncert kojeg će održati u Zagrebačkoj Areni 31. svibnja, a taj dan će i napuniti 55 godina te proslaviti karijeru dugu čak 34 godine.
„Jedan, jedini i neponovljivi Tony, jedva čekamo Arenu“ – vjerni obožavatelji već su u iščekivanju, dok su ulaznice pred rasprodajom čak 60-ak dana prije koncerta. „Glazba je najljepša kada je dijelimo zajedno, zato vas pozivam na svoj rođendanski koncert u Areni Zagreb. Hvala vam na podršci i ljubavi koju mi dajete.“ Zaključio je Tony, a svoje ulaznice još kratko možete pronaći na stranicama Eventima.
Cosnova predstavlja novu Sisterlove kolekciju brendova essence & Catrice, stvorenu u suradnji s Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), inspiriranu legendarnim DC superherojima, Supermanom i Wonder Woman. Ove nove kolekcije donose hrabri, neustrašivi i nezaustavljivi duh Supermana i Wonder Woman u svijet ljepote.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.