HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Izvođač jednih od najvećih ljubavnih hitova kao što su „Kad žena zavoli“, „Umirem 100x dnevno“ i „Budi uz mene“, Tony Cetinski, novom proljetnom pjesmom i spotom „Tebi sve dugujem“, koja je došla iz srca, u režiji Darija Lepoglaveca i u suradnji s Igorom Ivanovićem i Markom Vojvodićem, kao suradnicima u glazbi, stihovima i aranžmanima, raznježio je srca svojih obožavatelja. “Osjećam se nevjerojatno uzbuđeno što mogu s vama podijeliti svoju najnoviju pjesmu koja je proizašla iz srca. Nadam se da će vas dirnuti baš onako kako je mene dirnula dok smo je stvarali.“ – istaknuo je Tony. Pjesma je objavljena na njegovom službenom YouTube kanalu, a u jednom danu poslušana je oko 20 tisuća puta, također može se poslušati i na ostalim glazbenim platformama kao što je Spotify, Deezer i Apple Music.

„Pjesmu još nisam ni čula, ali prvo dajem komentar, jer Tony ne može ništa otpjevati loše – što stariji to bolji, kao vino, bravo Tony!“,  „Bravo Tony, divan je osjećaj kada u životu imaš tu posebnu osobu kojoj sve duguješ“ i „Još su rijetki koji uvijek oduševe, ti si jedan od rijetkih.“  „Jedini zbog kojeg ne gubim nadu da je sva dobra muzika otišla u nepovrat! Takvim glasom i postojanošću Tony zaslužuje respect za sva vremena. Bravo i hvala.“, „Svaka pjesma je i više nego odlična, a ova je remek djelo. Bravo Tony!“ samo su neki od mnoštva pozitivnih komentara ostavljenih ispod novog singla, a na svom Instagram profilu, Tony je podsjetio na rođendanski koncert kojeg će održati u Zagrebačkoj Areni 31. svibnja, a taj dan će i napuniti 55 godina te proslaviti karijeru dugu čak 34 godine.

„Jedan, jedini i neponovljivi Tony, jedva čekamo Arenu“ – vjerni obožavatelji već su u iščekivanju, dok su ulaznice pred rasprodajom čak 60-ak dana prije koncerta. „Glazba je najljepša kada je dijelimo zajedno, zato vas pozivam na svoj rođendanski koncert u Areni Zagreb. Hvala vam na podršci i ljubavi koju mi dajete.“ Zaključio je Tony, a svoje ulaznice još kratko možete pronaći na stranicama Eventima.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025