Tomislav Petranović otkriva tajnu discipline, strasti i posvećenosti detaljima koja stoji iza desetljeća karijere
U kampanji za novu Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan “Detalji koji čine razliku” i koja donosi prvi 5× periskopski telefoto zoom u T seriji, zablistao je Tomislav Petranović, hrvatski nacionalni baletni prvak čija karijera traje desetljećima. Njegova predanost i posvećenost detaljima, kojima postiže izvrsnost u svim izvedbama, savršeno oslikavaju filozofiju iza Xiaomi 15T Pro serije,a njegova strast i snaga inspiriraju danas nove generacije plesača.
Prve plesne korake napravio je kao dječak, a umjesto modernog plesa, život ga je usmjerio prema klasičnom baletu. Upis u Baletnu školu na zagrebačkom Gornjem gradu bio je trenutak koji je odredio njegov umjetnički put. Od tada pa do danas – balet je neodvojiv ne samo od njegova života, već i od njegove osobnosti.
Petranović je usavršavao tehniku u Münchenu, bio solist Bečke državne opere i prvak Portugalskog nacionalnog baleta, a povratkom u Zagreb postao je nacionalni prvak. Njegovu karijeru obilježilo je više od stotinu uloga i suradnja s najvećim koreografima našeg vremena – od Jiřija Kyliana i Johna Neumeiera, do Williama Forsythea i Maura Bigonzettija. Posebno pamti ulogu Merkuzija u Romeu i Juliji, Derviša u Dervišu i smrti te grofa Valmonta u Opasnim vezama – likove kroz koje je istraživao različite dimenzije umjetnosti i sebe.
Svaki njegov pokret odlikuje minuciozna preciznost koju je u kampanji zabilježila fotografkinja Matea Leš, koristeći Xiaomi 15T Pro s Leica optičkim objektivima i 5× telefoto zoomom, hvatajući emociju u savršenom kadru. Matea Leš, koja je na Instagramu poznata pod imenom @oprrosti, ima svoju specifičnu estetiku i prepoznatljiv način na koji spaja emociju i detalj. Sve kadrove snimila je upravo Xiaomi 15T Pro modelom, čija se Leica optika i prvi periskopski telefoto objektiv u T seriji savršeno uklapaju u njezin umjetnički potpis.
Detalji koji čine razliku nisu, dakle, samo slogan jer zahvaljujući 5× Leica telefoto objektivu na Xiaomi 15T Pro, uspjeli smo zabilježiti i najsuptilnije emocije i najfinije izraze lica u trenutku pokreta.
Iako iza sebe ima bogatu karijeru, Petranović ne posustaje – svoj profesionalni život i dalje živi punim intenzitetom: kao baletni majstor i voditelj Baletnog studija, gdje prenosi znanje i iskustvo novim generacijama, ali još uvijek i kao aktivni plesač.
Pripreme za Orašara i Giselle, koje su započele ovog rujna, to dokazuju: “Tijelo je instrument. Bol i napor s vremenom postanu rutina, ali upravo ti trenuci oblikuju karakter”, kaže Petranović.
Vjeruje da je “izvrsnost moguća samo uz predan rad jer, kako kaže, vrag je uvijek u detaljima pa mu intenzivne probe traju i po sedam sati. Podsjetnik da uspjeh dolazi onda kada rad, strast i disciplina postanu jedno te kada cijeli život poprima ritam umjetnosti.
Snaga Leica kamere i prvi periskopski telefoto objektiv u Xiaomi T seriji
Xiaomi 15T Pro nije samo telefon, već uređaj koji spaja stil i snagu. Profinjeni dizajn, vrhunske Leica kamere i baterija koja prati tempo užurbanog dana čine ga pouzdanim suputnikom. Sa zoomom koji otkriva i najsitnije detalje, zaslonom koji svaku sliku pretvara u doživljaj i performansama koje ne ostavljaju prostora kompromisima, Xiaomi 15T Pro pokazuje kako tehnologija može biti produžetak kreativnosti – i alat koji svaki trenutak pretvara u umjetnost.
Od 24. rujna do 31. listopada 2025., uz kupnju bilo kojeg uređaja iz Xiaomi 15T serije, na poklon dolazi robotski usisavač Xiaomi S40C – jer prava snaga detalja krije se i u svakodnevnim trenucima.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.