”Ne znam da li se više zabavljamo prije emisije, dok snimamo, nakon emisije, stalno je oko nas neko ludilo i dobra zabava tako da se nadam da će gledatelji uspjeti steći dojam’‘ otkrio je Luka Nižetić i dodao: ”Koncept showa je za mene potpuno nešto novo, ludilo neočekivano, ‘roller coaster’ emocija, zabave, šaka suza, vrića smija, svega!”
Svoje oduševljenje showom ”Tko to tamo pjeva?’‘ ne može sakriti ni Alka Vuica: ‘‘Meni je show fenomenalan, stvarno ne lažem kada to kažem. Jako sam iznenađena, nisam očekivala da će biti ovako dobar, zanimljiv, vjerujem i da će gledateljima biti zanimljivo!”
Da je pred njima nimalo lagan zadatak – odrediti tko pjeva dobro, a tko loše, svjesni su i sami, ali već su uspjeli razviti i vlastite strategije. ”Jako je teško procijeniti tko je dobar pjevač, a tko ne. Netko može biti super glumac i taj playback odraditi fantastično, a kada krene pjevati da bude katastrofalno, ali zato smo mi detektivi tu! Ovakav show još niste vidjeli!” kazala je Gianna Apostolski, a Goran Vinčić je otkrio što njemu koristi u detektiranju dobrih i loših pjevača: ”Moja strategija je eci peci pec, a imam i drugu strategiju koja se zove en ten tini.” našalio se i otkrio tko je među njima najbolji u prepoznavanju pjevačkog talenta, odnosno antitalenta: ”Najbolji detektiv je Luka, on je glas razuma, tu je i Alka koja je, ja mislim, izmislila hrvatsku estradnu scenu, a Gianna je spaljena kao i ja”
Stalnoj postavi panelista u svakoj epizodi pridružit će se i gostujući član, također osoba iz javnog života, a oni će pokušati pomoći natjecatelju da od 9 tajnih glasova koji će biti predstavljeni po zanimanju, hobiju ili karakteru, eliminira one koji pjevaju loše. Eliminiranjem dobrih pjevača natjecatelj se udaljava od osvajanja novca, a približava se scenariju da iz emisije ode „praznih džepova“. Zato je parola ovoga šoua – dobro je loše, a loše je dobro!
Što su panelisti showa ”Tko to tamo pjeva?” sve otkrili, pogledajte u videu a prvu epizodu ne propustite u petak od 20.15 sati na Novoj TV!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.