Themelia: Tri desetljeća dizajnerske strasti i elegancije
Themelia, vodeći salon luksuznog namještaja, sinoć je na partyju povodom proslave 30 godina, okupio 200 gostiju iz svijeta dizajna, arhitekture, mode i umjetnosti.
Ova posebna večer označila je tri desetljeća strastvene posvete stilu, estetici, kvaliteti, dizajnerskoj genijalnosti i inovaciji u svijetu produkt dizajna i interijera. U showroomu Themelije, gosti su uživali u događaju koji je spojio vrhunski dizajn, gastronomiju i glazbu. Posebna gošća ovog eventa bila je renomirana arhitektica i dizajnerica Monica Armani koja je gostima pružila uvid u svoju viziju dizajna interijera.
Gosti su imali priliku otkriti najnovije trendove u uređenju vanjskih prostora i istražiti dio asortimana vanjskog namještaja koji je Monica Armani dizajnirala za brandove B&B Italia, Tribù i Varaschin. Svaki komad odražava jedinstveni dizajn i pažljivo odabrane materijale, nudeći suptilne detalje i praktična rješenja. Ipak, posebnu pažnju prisutnih privukli su Allure O’ stol i Flair O’ stolica, koje je Monica Armani dizajnirala za B&B. Inspirirani glamurom ikone Jackie O’, ovi komadi sjajno kombiniraju eleganciju i funkcionalnost, ističući gracioznu snagu dizajna.
Ivan Milić
„Hvala Themeliji na izvrsnoj dobrodošlici i interesu prema mom radu. Uvijek je zadivljujuće vidjeti kako je moj dizajn svojevrsni jezik koji mi omogućuje da se povežem s ljudima iz cijelog svijeta. Lijepo je vidjeti kako svijet koji dijelim s Nives i njezinim timom unosi emocije u živote drugih ljudi.” – Monica Armani, arhitektica i dizajnerica
„Proslaviti 30 godina Themelije znači proslaviti tri desetljeća strasti, predanosti i izvrsnosti. Zahvaljujući našim klijentima, partnerima i nevjerojatnom timu, Themelia je postala sinonim za eleganciju, kvalitetu i luksuz. Gledajući unatrag, osjećamo ponos zbog svega što smo postigli, ali i uzbuđenje za sve što tek dolazi. Hvala svima koji su bili dio našeg putovanja i veselim se budućnosti koju gradimo zajedno.“ – Nives Simeunović, osnivačica Themelije
Themelia je već 30 godina zastupnik za vodeće svjetske brendove namještaja
Themelia nije samo salon namještaja već centar kreativnosti gdje se susreću najprestižniji brendovi i najstrastveniji dizajneri. Njihova ponuda najluksuznijih brendova obuhvaća imena kao što su Vitra, Poliform, B&B Italia, Maxalto, Artek, Magis, Porada, Tribù, Flos i mnogi drugi. Svaki od ovih brendova nosi svoj pečat kvalitete, inovacije i beskompromisne estetike istih vrijednosti koje odražava i sama Themelia.Kroz protekla tri desetljeća Themelia nije samo opremala domove i poslovne prostore, već je oblikovala živote svojih klijenata pretvarajući njihove prostorije u oaze elegancije, udobnosti i stila. Bez obzira jeste li novi u svijetu dizajna ili iskusni profesionalac Themelia je uvijek tu da vam pruži stručnost, podršku i inspiraciju.
S vizijom koja seže mnogo godina unaprijed, salon nastavlja postavljati standarde izvrsnosti i inspirirati klijente da žive u prostorima koji odražavaju njihovu jedinstvenu estetiku i stil. Themelia ostaje vodeća destinacija za one koji traže najbolje u svijetu dizajna interijera.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.