Themelia: Tri desetljeća dizajnerske strasti i elegancije
Themelia, vodeći salon luksuznog namještaja, sinoć je na partyju povodom proslave 30 godina, okupio 200 gostiju iz svijeta dizajna, arhitekture, mode i umjetnosti.
Ova posebna večer označila je tri desetljeća strastvene posvete stilu, estetici, kvaliteti, dizajnerskoj genijalnosti i inovaciji u svijetu produkt dizajna i interijera. U showroomu Themelije, gosti su uživali u događaju koji je spojio vrhunski dizajn, gastronomiju i glazbu. Posebna gošća ovog eventa bila je renomirana arhitektica i dizajnerica Monica Armani koja je gostima pružila uvid u svoju viziju dizajna interijera.
Gosti su imali priliku otkriti najnovije trendove u uređenju vanjskih prostora i istražiti dio asortimana vanjskog namještaja koji je Monica Armani dizajnirala za brandove B&B Italia, Tribù i Varaschin. Svaki komad odražava jedinstveni dizajn i pažljivo odabrane materijale, nudeći suptilne detalje i praktična rješenja. Ipak, posebnu pažnju prisutnih privukli su Allure O’ stol i Flair O’ stolica, koje je Monica Armani dizajnirala za B&B. Inspirirani glamurom ikone Jackie O’, ovi komadi sjajno kombiniraju eleganciju i funkcionalnost, ističući gracioznu snagu dizajna.
Ivan Milić
„Hvala Themeliji na izvrsnoj dobrodošlici i interesu prema mom radu. Uvijek je zadivljujuće vidjeti kako je moj dizajn svojevrsni jezik koji mi omogućuje da se povežem s ljudima iz cijelog svijeta. Lijepo je vidjeti kako svijet koji dijelim s Nives i njezinim timom unosi emocije u živote drugih ljudi.” – Monica Armani, arhitektica i dizajnerica
„Proslaviti 30 godina Themelije znači proslaviti tri desetljeća strasti, predanosti i izvrsnosti. Zahvaljujući našim klijentima, partnerima i nevjerojatnom timu, Themelia je postala sinonim za eleganciju, kvalitetu i luksuz. Gledajući unatrag, osjećamo ponos zbog svega što smo postigli, ali i uzbuđenje za sve što tek dolazi. Hvala svima koji su bili dio našeg putovanja i veselim se budućnosti koju gradimo zajedno.“ – Nives Simeunović, osnivačica Themelije
Themelia je već 30 godina zastupnik za vodeće svjetske brendove namještaja
Themelia nije samo salon namještaja već centar kreativnosti gdje se susreću najprestižniji brendovi i najstrastveniji dizajneri. Njihova ponuda najluksuznijih brendova obuhvaća imena kao što su Vitra, Poliform, B&B Italia, Maxalto, Artek, Magis, Porada, Tribù, Flos i mnogi drugi. Svaki od ovih brendova nosi svoj pečat kvalitete, inovacije i beskompromisne estetike istih vrijednosti koje odražava i sama Themelia.Kroz protekla tri desetljeća Themelia nije samo opremala domove i poslovne prostore, već je oblikovala živote svojih klijenata pretvarajući njihove prostorije u oaze elegancije, udobnosti i stila. Bez obzira jeste li novi u svijetu dizajna ili iskusni profesionalac Themelia je uvijek tu da vam pruži stručnost, podršku i inspiraciju.
S vizijom koja seže mnogo godina unaprijed, salon nastavlja postavljati standarde izvrsnosti i inspirirati klijente da žive u prostorima koji odražavaju njihovu jedinstvenu estetiku i stil. Themelia ostaje vodeća destinacija za one koji traže najbolje u svijetu dizajna interijera.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Glazbena scena ove godine svjedoči nečemu posebnom – nastupu koji će, prema riječima izvođača, biti prava oluja emocija, energije i vizualnog spektakla. S pjesmom "Južina", koja je već svojim spotom osvojila publiku, naš sugovornik sprema nastup na Dori koji neće ostaviti nikoga ravnodušnim.