Večer u Esplanadi koja je dala novo značenje ženskoj snazi
U raskošnoj dvorani zagrebačkog hotela Esplanade, gdje se svjetlost kristalnih lustera presijavala s iskrenim osmijesima uzvanika, sinoć se dogodilo nešto posebno. Treća donatorska večera udruge Marra Altrui, nositelja važnog i jedinstvenog projekta psihosocijalne podrške ženama u liječenju i oporavku od raka dojke, ispisala je novu stranicu zajedništva pod sloganom “The Visible Heart – Beyond Survival”.
Marra Altrui okuplja partnere, donatore i prijatelje koji znaju da borba s rakom ne završava skidanjem infuzije. Upravo zato sredstva prikupljena tijekom večeri i tihe aukcije imaju vrlo konkretan i snažan cilj: izrada besplatnih silikonskih proteza areola i bradavica za žene nakon mastektomije. Inovativan pothvat, prvi takve vrste u Hrvatskoj, vraća ne samo dio izgubljene ženstvenosti nego i onaj neuhvatljivi osjećaj cjelovitosti koji je mnogima narušen dijagnozom.
Atmosfera je bila ispunjena inspiracijom i zahvalnošću. Bivša američka veleposlanica u Hrvatskoj Nathalie Rayes proglašena je prvom globalnom ambasadoricom udruge. U čast njezinom angažmanu, uručen joj je poseban umjetnički rad “The Visible Heart” cijenjene hrvatske kiparice Josipe Čamber, simbol vidljive snage koja kuca iza svake ispričane i neispričane priče o preživljavanju.
Riječi osnivačice Marije Butković podsjetile su okupljene da svaka žena zaslužuje osjećati se lijepo, hrabro i potpuno, neovisno o ožiljcima. Podršku misiji udruge naglasili su i govornici večeri: prof. dr. Domagoj Eljuga, Nataša Kapetanović iz Grawe osiguranja te dr. Marija Bubaš, izaslanica predsjednika Vlade Republike Hrvatske, potvrdivši i službenu podršku institucija ovom važnom projektu.
Večer je pokazala da ljepota dolazi u mnogim oblicima. Ponekad se skriva u tihoj aukciji, u riječima podrške, u zajedništvu potpuno različitih ljudi koji vjeruju u isti cilj. U Esplanadi se sinoć nije govorilo samo o preživljavanju. Govorilo se o životu nakon bitke, o ženskom srcu koje je sve osim nevidljivo.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.