Velika Gorica ovog je vikenda postala središte vrhunske gastronomije i glazbe zahvaljujući prvom izdanju The Flying Dish festivala. Ovaj izuzetno uspješan događaj unio je novu dimenziju zabave i gastronomije u grad. Veliki broj posjetitelja uživao je u raznolikim kulinarskim avanturama i atraktivnom glazbenom programu koji su u sinergiji zadovoljili sve ukuse.
The Flying Dish je kroz tri festivalska dana transformirao Veliku Goricu u pravu gastronomsku oazu. Na svakom koraku, posjetitelji su mogli uživati u vrhunskoj hrani i piću U bogatoj ponudi našli su se prepoznatljivi azijski specijaliteti poput bao bunsa i sushija koji su donijeli dašak egzotike i svježine, dok su meksički tacosi unijeli živahnu latinoameričku energiju. Mesna jela poput bunceka, trgane svinjetine ili debrecinke, pripremljena s velikom pažnjom i majstorskom vještinom, privukla su ljubitelje mesa i impresionirala sve one koji cijene kvalitetu i bogatstvo okusa. Festival je također pružio priliku posjetiteljima da uživaju u kreativnim koktelima i ukusnim desertima, čime je gastronomska ponuda bila zaokružena.
Uz izvanrednu kulinarsku ponudu, festival je bio obogaćen glazbenim programom koji je doprinio posebnoj atmosferi događanja. Resident DJ Nole održavao je živahnu atmosferu s funky ritmovima, dok su Laura Sučec te Duo As pružili dodatni glazbeni užitak svojim live nastupima. Spoj vrhunske hrane i glazbe pokazao se kao uistinu dobitna kombinacija za pravi užitak.
Ovaj festival nije samo privukao posjetitelje iz Velike Gorice i okolice, već je doprinio i promociji grada kao atraktivne destinacije za turiste i ljubitelje dobre hrane i glazbe. Turistička zajednica Grada Velike Gorice pružila je značajnu podršku organizaciji, čime je dodatno osigurana uspješna realizacija festivala.
Cilj The Flying Dish festivala, stvaranje prepoznatljivog brenda koji će dugoročno obogatiti kulturno-zabavnu scenu grada, u potpunosti je postignut. Ovim uspjehom, festival je dodatno pozicionirao Veliku Goricu kao atraktivnu destinaciju za ljubitelje vrhunske hrane i zabave, a već s nestrpljenjem se očekuju buduća izdanja.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.