Velika Gorica ovog je vikenda postala središte vrhunske gastronomije i glazbe zahvaljujući prvom izdanju The Flying Dish festivala. Ovaj izuzetno uspješan događaj unio je novu dimenziju zabave i gastronomije u grad. Veliki broj posjetitelja uživao je u raznolikim kulinarskim avanturama i atraktivnom glazbenom programu koji su u sinergiji zadovoljili sve ukuse.
The Flying Dish je kroz tri festivalska dana transformirao Veliku Goricu u pravu gastronomsku oazu. Na svakom koraku, posjetitelji su mogli uživati u vrhunskoj hrani i piću U bogatoj ponudi našli su se prepoznatljivi azijski specijaliteti poput bao bunsa i sushija koji su donijeli dašak egzotike i svježine, dok su meksički tacosi unijeli živahnu latinoameričku energiju. Mesna jela poput bunceka, trgane svinjetine ili debrecinke, pripremljena s velikom pažnjom i majstorskom vještinom, privukla su ljubitelje mesa i impresionirala sve one koji cijene kvalitetu i bogatstvo okusa. Festival je također pružio priliku posjetiteljima da uživaju u kreativnim koktelima i ukusnim desertima, čime je gastronomska ponuda bila zaokružena.
Uz izvanrednu kulinarsku ponudu, festival je bio obogaćen glazbenim programom koji je doprinio posebnoj atmosferi događanja. Resident DJ Nole održavao je živahnu atmosferu s funky ritmovima, dok su Laura Sučec te Duo As pružili dodatni glazbeni užitak svojim live nastupima. Spoj vrhunske hrane i glazbe pokazao se kao uistinu dobitna kombinacija za pravi užitak.
Ovaj festival nije samo privukao posjetitelje iz Velike Gorice i okolice, već je doprinio i promociji grada kao atraktivne destinacije za turiste i ljubitelje dobre hrane i glazbe. Turistička zajednica Grada Velike Gorice pružila je značajnu podršku organizaciji, čime je dodatno osigurana uspješna realizacija festivala.
Cilj The Flying Dish festivala, stvaranje prepoznatljivog brenda koji će dugoročno obogatiti kulturno-zabavnu scenu grada, u potpunosti je postignut. Ovim uspjehom, festival je dodatno pozicionirao Veliku Goricu kao atraktivnu destinaciju za ljubitelje vrhunske hrane i zabave, a već s nestrpljenjem se očekuju buduća izdanja.
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.
Obožavatelji u francuskoj prijestolnici, koji su s nestrpljenjem očekivali njegov nastup u sklopu EU/UK turneje, razočarani su odlukom o otkazivanju, no razlog je bio ozbiljan.