Sinoć je u klubu hrvatskih glazbenika Sax! održana još jedna Ženska priča, ovaj put na temu autentičnosti. Pod vodstvom komičarke i spisateljice Marijane Perinić, gosti su kroz iskrene priče, duhovite anegdote i zanimljive rasprave podijelili svoje viđenje autentičnosti u svakodnevnom životu i karijeri. U gostima su bili pjevač, glazbenik i kantautor Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna, kazališna, filmska i televizijska glumica Judita Franković Brdar, televizijska voditeljica Antonia Ćosić i glumac Fabijan Pavao Medvešek.
Tema autentičnosti dominirala je večeri
Večer je donijela niz osobnih priča o tome kako se svaki od gostiju nosi s autentičnošću u vlastitom životu. Antonia Ćosić otkrila je kako joj društvene mreže, posebice TikTok, služe kao prostor gdje može biti potpuno svoja i pokazati svoju pravu osobnost, dok je na televiziji ozbiljnija. Judita Franković Brdar ispričala je kako ju je upravo želja da bude netko drugi dovela do glume, koja joj danas služi kao ispušni ventil. Dodala je i kako su njezini tulumi specifični – počinju u 16 sati i završavaju do ponoći, jer nikada nije bila osoba koja voli noćni život. Sličnog je mišljenja i Marko Purišić, koji je priznao da nikada nije bio ljubitelj kasnih izlazaka te uvijek preferira raniji početak i završetak dana. Iako je po prirodi sramežljiv, Marko priznaje da je veliki dio njegove osobnosti upravo Baby Lasagna, energičan performer koji uživa skakati na koncertima i potpuno se prepustiti sceni. No, kako kaže, ta silna energija ponekad ga zna i koštati jer je jednom, u naletu adrenalina, zapeo na stepenici dok se penjao na pozornicu. Uz to, otkrio je i jednu od bizarnijih situacija koje je doživio na koncertu, a to je da su mu fanovi na koncerte donosili mačke kako bi se s njima fotografirao, a neki čak očekuju da ih poljubi. “To mi je definitivno jedan od najčudnijih zahtjeva”, priznao je kroz smijeh.
Autentičnost ponekad može biti izazovna, a gosti su podijelili trenutke kada ih je njihova iskrenost koštala. Antonia je priznala kako se često pokušava suzdržati u žustrim raspravama i ostaviti si vremena da promišljeno odgovori, no ponekad jednostavno ne može zadržati ono što misli. Fabijan Pavao Medvešek kroz smijeh je rekao kako svakodnevno kaže nešto što nije trebao, posebno punici. Dodao je kako posljednjih mjeseci pokušava štedjeti energiju, pa ponekad radije prešuti svoje mišljenje kako bi izbjegao nepotrebne rasprave. Judita, pak, frustracije rješava u svojoj glavi na način da sve što je iznervira pretvori u unutarnji dijalog koji bi mogao postati nova glumačka uloga.
Iskrene priče zvijezda oduševile su publiku
Kad je riječ o načinima smirivanja nakon stresnih situacija, Marko je ispričao kako se tijekom Eurosonga osjećao iscrpljeno i emocionalno umorno. Prisjetio se trenutka kada je, u jeku svega, u njegovo dvorište ušao nepoznati čovjek tražeći selfie. Instinktivno ga je otjerao, ali ga je ubrzo „uhvatila“ grižnja savjesti i gotovo je potrčao za njim kako bi mu se ispričao jer inače nije takav. Antonia je naglasila kako je teško pronaći granicu između šutnje kako ne bi povrijedila nekoga i trenutaka kada je potrebno jasno dati do znanja da je netko prešao granicu. Judita pak ističe kako joj gluma pomaže u oslobađanju emocija, jer kroz različite uloge može izraziti sve što osjeća.
Atmosfera u prepunom Sax!-u bila je ispunjena smijehom, iskrenim razgovorima i sjajnom energijom. Još jedna rasprodana Ženska priča dokazala je svoju popularnost, a sav prihod od ulaznica doniran je udruzi Europa Donna u borbi protiv raka dojke. Svi već s nestrpljenjem iščekuju sljedeću epizodu, koja će zasigurno donijeti nove inspirativne priče i nezaboravne trenutke.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.