Tehnologija je sastavni dio naših domova stoga se često susrećemo s dilemom kako uskladiti funkcionalnost tehnologije s estetikom prostora u kojem boravimo. U tom kontekstu, javlja se interes za inovativnim rješenjima koja objedinjuju ove aspekte. Raznovrsna ponuda Samsung televizora pruža personalizirano iskustvo za svakog korisnika, bilo da volite filmove, igrate videoigre ili tražite pametne značajke koje olakšavaju svakodnevni život.
Kroz vrhunsku kvalitetu slike, inovativne tehnologije i elegantan dizajn, televizori se prilagođavaju modernom načinu života i preferencijama korisnika, dok istovremeno različiti pristupi i trendovi ističu spoj tehnologije i estetike, a jedan od njih je Samsung The Frame televizor.
Privlačan estetski dizajn
The Frame donosi iskustvo koje spaja tehnologiju s umjetnošću i estetikom na potpuno novi način jer transformira prostor u jedinstvenu umjetničku galeriju, stoga odabirom ovog televizora nećete pogriješiti. Kada se na zaslonu televizora prikaže umjetničko djelo, ono izgleda kao realistična, uokvirena fotografija te stvara dojam vlastite galerije u domu. Krasi ga mat zaslon koji eliminira odsjaje, prilagodljivi okvir koji se lako prilagođavaju interijeru, kao i umjetnički način rada koji televizor pretvara u umjetničko djelo kada nije u uporabi.
Personalizirano iskustvo
Pomoću Trgovine umjetninama, ovaj televizor omogućava pristup širokoj paleti umjetničkih djela iz svjetski poznati galerija, postavljajući tako remek-djela na zid vašeg dnevnog boravka ili spavaće sobe. S više od 2100 dostupnih djela, možete odabrati omiljene i stvoriti pravu atmosferu umjetničke izložbe u domu. Pored toga, televizor pruža mogućnost prijenosa vlastitih fotografija, prikazujući ih također kao prava kreativna djela. Isto tako, sa senzorom svjetline televizor se automatski prilagođava uvjetima u kojima se nalazi, kako bi prikazana umjetnička djela zadržala izvorni izgled.
Potpuno drugačiji audiovizualni doživljaj
Pomoću Object Tracking Sound Lite tehnologije korisnici će uživati u 3D surround zvuku koji potpuno uvlači u svijet filma ili igre te pruža potpuno drugačiji doživljaj. Moguće je potpuno realistično osjetiti svaki korak i svaki šapat omiljenog filmskog junaka za vrijeme gledanja filma. Isto tako, zahvaljujući Q-Symphony tehnologiji zvuk se širi u svaki kut prostorije, stvarajući ujednačen ambijent, dok su TV i Soundbar u savršenom skladu.
Pametno i održivo
Uz AI Energy Mode način rada unutar SmartThings platforme, televizor pomaže u praćenju uštede energije tako da se okolna svjetlost automatski analizira i prilagođava. Zahvaljujući SolarCell daljinskom upravljaču koji se puni sunčevom svjetlošću i unutarnjom rasvjetom, nije potrebno koristiti jednokratne baterije. Što se tiče sigurnosti, privatnost korisnika Samsung televizora potpuno je sigurna uz Samsung Knox koji uvijek štiti PIN kodove i lozinke.
Samsung televizori predstavljaju spoj napredne tehnologije, elegantnog dizajna i praktičnih inovacija, čineći ih idealnim izborom za suvremene domove. Predanost tvrtke pružanju vrhunskih značajki osigurava najbolje iskustvo za korisnike i nadmašuje očekivanja, a kupovinom Neo QLED, Neo QLED 8K, OLED, QLED i The Frame televizora iz 2023. i 2024. godine ostvarujete pravo na 2 godine redovnog jamstva te 3 godine dodatne zaštite. Za ostvarivanje dodatne zaštite potrebno se registrirati putem poveznice. Promocija traje do 14. srpnja 2024. godine.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.