Petnaest talijanskih tvrtki – proizvođača odjeće, obuće i kožne galanterije – predstavilo je svoje proizvode potencijalnim poslovnim partnerima iz Hrvatske i regije u okviru modnog susreta pod nazivom „Fashion Destination Italy 2025“ u organizaciji Agencije ITA – Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu u Zagrebu.
Cilj ovog događanja je promicanje koncepta „Made in Italy“ u modnom sektoru, te jačanje prisutnosti talijanskih modnih marki na hrvatskom tržištu i šire. Događanje su otvorili Paolo Trichilo, veleposlanik Italije u Hrvatskoj, Marilena Procaccio, direktorica ureda ITA-e u Zagrebu i Anica Hursa Šajatović, dekanica Tekstilno-tehnološkog fakulteta u Zagrebu.
Ovo predstavljanje dio je projekta „Dani talijanske mode u svijetu“ #italiaèmoda („Le Giornate della moda italiana nel mondo“), nove inicijative talijanskog Ministarstva vanjskih poslova i međunarodne suradnje. Projekt slavi talijansku modu kroz niz događanja organiziranih uz podršku veleposlanstava, ističući kvalitetu, kreativnost, inovaciju i održivost talijanskih poduzeća.
Inicijativa „Fashion Destination Italy“ pruža koordiniranu platformu za predstavljanje naslijeđa talijanskog obrtništva, dok istovremeno prati dinamičnu evoluciju suvremenih modnih trendova. Time se potiče prekogranična kulturna razmjena i poslovna suradnja uz dodatno jačanje međunarodne vidljivosti talijanskih robnih marki.
Prema najnovijim podacima, talijanski modni sektor prednjači u Europi s prometom od 102 milijarde eura, okupljajući više od 62.000 tvrtki i zapošljavajući preko 565.000 ljudi.
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.