Poslovno iznimno uspješnu 2024. Ana Radišić obilježila je podcastom u kojem joj kao gošća došla Tatjana Matejaš Cameron – Tajči, jedna od najvećih pop zvijezda 90-ih godina čiji se hitovi i danas rado slušaju. U vrlo emotivnom i otvorenom intervjuu Tajči je progovorila o svojoj karijeri, naglom odlasku u Ameriku, gubitku supruga kao i nadolazećim Božiću.Na vrhuncu slave, kao jedna od najvećih zvijezda na području regije, sa samo 19 godina Tajči je shvatila da je svijetla pozornice ne ispunjavaju dovoljno zbog čega je spakirala kofere i uputila se u New York gdje je provela pet godina, nakon čega se preselila u Los Angeles.
„Moja nesretnost s 19 godina je dolazila iz iscrpljenosti i nemogućnosti postavljanja granica. Tada sam puno radila, nisam znala odmarati jer sam mislila da mi ne treba, ali tijelo je patilo. Bila sam i fizički i emocionalno iscrpljena. Svjesna sam da je bilo hrabro otići, ali ja sam tada odlučila reći „da“ životu“, pojasnila je Tajči razloge svog odlaska. Život u Americi nije bio idealan, a jedna od najstresnijih faza bila je kad se s 37 godina suočila s depresijom, anksioznosti i paničnim napadajima od čega je jedan rezultirao nesvjesticom nasred ulice.
Tajči je u razgovoru Ani Radišić otkrila i zašto se odlučila intenzivnije posvetiti radu na sebi te kakvo iskustvo ima u radu sa zatvorenicama u jednom američkom zatvoru koje priprema za život nakon izlaska iz zatvora kao i zašto je otvoreno progovorila o zlostavljanju.
Još jedna iznimno teška životna faza bila je kad joj je prije sedam godina preminuo suprug Matthew s kojim ima trojicu sinova.
„Uvijek sam strahovala da će me suprug ostaviti bespomoćnu. Kad je njegova bolest došla do kraja, on je tražio da mu se ugase aparati, a ja nisam znala kako otići od njega, noge su mi bile kao od olova jer sam bila svjesna kad odem da njega više neće biti. Sjela sam u auto i ponavljala sebi da duša mog supruga ide u neku drugu dimenziju, to mi je dalo snagu za dalje“, ispričala je Tajči koja će 22. prosinca održati u Lisinskom koncert pod nazivom „Božićna čarolija s Tajči“ na kojem će joj se pridružiti sinovi.
A poslovnu čaroliju u 2024. definitivno je imala i Ana Radišić koja je nastavila razvijati svoj podcast koji je u lipnju proslavio četvrti rođendan. Netom prije toga, Ana je snimila i prvi inozemni podcast s jednim od najprodavanijih autora današnjice, Robinom Sharmom čime je postala prva medijska osoba iz regije koja ja imala priliku razgovarati s njim. U petu sezonu podcasta ušla je s potpuno novim vizualnim identitetom studija s prepoznatljivim oblacima koji su postali njezin zaštitni znak.
Velike planove Ana ima i za 2025.
„Planova je puno, a želja još i više. Sudeći po svemu što sam dosad napravila s timom koji mi čuva leđa, godina koja nam dolazi bit će još uzbudljivija. Ne volim puno otkrivati unaprijed, no ovih pet godina u kojima sam najviše i najbrže sazrjela, upoznala predivne ljude i osamostalila se te postala poduzetnicom okrunit ću proslavom na lokaciji koju sam oduvijek sanjala, a podcasti će i dalje biti moj temelj, odnosno izvor inspiracije i motivacije“, poručuje Ana.
A što joj je još sve Tajči otkrila u intervju – od toga planira li povratak u Hrvatsku, kako će provesti Božić i što je u Americi podsjeća na dom, te zbog čega je Ana na kraju razgovora i zasuzila možete pogledati na Aninom YouTube kanalu te na audio platformama poput Apple Podcasta, Spotifyja, Deezera i sl.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.