Dizajnirana da očara i nadahne, nova trgovina WonderLux u prizemlju centra Supernova Cvjetni odiše spojem suvremenog dizajna i stoljetne tradicije brenda Swarovski. Impresivni interijer, čudesne teksture i sjajan nakit, rasplamsat će vašu maštu u novoj Swarovski trgovini.
WonderLux koncept je osmišljen kao sljedeći korak u razvoju maloprodajnih prostora Swarovski, spajajući estetiku, tehnologiju i umjetnost u impresivno iskustvo. Svaki detalj trgovine pažljivo je dizajniran kako bi osvojio posjetitelje. Prostor je ispunjen detaljima koji simboliziraju prepoznatljiv dizajn Swarovski kristala, od elegantnih baršunastih akcenata i metalik završnih obrada, sve do upečatljivih osmerokutnih oblika na zidovima.
Čarobno iskustvo
“Nova Swarovski Wanderlux trgovina u srcu Zagreba nudi čarobno iskustvo kupovine svim našim cijenjenim klijentima. Neka svaka prigoda bude sjajna, bilo velika ili mala, jer svaka je važna. Neodoljive kreacije Giovanne Engelbert i vještina Swarovski majstora svaki puta iznova oduševljavaju novim kolekcijama koje ostvaruju snove”, izjavila je Ana Malić, Swarovski ovlašten trgovac.
Kosta Miljković
Najnovija zagrebačka WonderLux trgovina svim ljubiteljima estetike nudi priliku za uživanje u ambijentu koji utjelovljuje duh Swarovski luksuza i inovacija.
Iva Radić
Posjetite novu Swarovski WonderLux trgovinu u centru Supernova Cvjetni i otkrijete potpuno novo iskustvo ljepote kristala, a ponudu Swarovski nakita, satova, modnih dodataka i kristalnih dekorativnih predmeta razgledajte i na web stranici elysees.hr
Elena Dizdar
Savršene Swarovski kreacije pronađite i na sljedećim lokacijama:
Zagreb: Swarovski partner boutique, Masarykova 10 (tel. 01/4811-007), City Center one West (tel. 01/5492-759) I Rijeka: Swarovski partner boutique, Korzo 1 (tel. 051/333-192) I Split: Swarovski partner boutique, City Center one (tel. 021/564-002)
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.