Paris Fashion Week, jedan od najprestižnijih modnih događaja na svijetu, trenutno je u tijeku. Modni entuzijasti iz svih krajeva svijeta sjatili su se u ovu prijestolnicu mode, a oči su posebice uprte u najpoznatije influencere, koji će nesumnjivo odabirom odjevnih komada i modnih dodataka diktirati trendove predstojeće sezone.
A jedna od najutjecajnijih svjetskih modnih influencerica, Leonie Hanne iz Njemačke, poznata po svom besprijekornom modnom ukusu i 4,6 milijuna pratitelja na Instagram profilu, dodala je dašak sjaja prestižnim revijama Hermesa i Elieja noseći srebrne Drop naušnice našeg domaćeg brenda Karat Jewelry.
PARIS, FRANCE – SEPTEMBER 30: Leonie Hanne is seen wearing a sheer jeweled Elie Saab dress, black bodysuit, black sunglasses and black boots outside the Elie Saab show during the Womenswear Spring/Summer 2024 as part of Paris Fashion Week on September 30, 2023 in Paris, France. (Photo by Daniel Zuchnik/Getty Images)
Karat Jewelry na Tjednu mode
Zanimljivo, do suradnje nije došlo posredstvom stilista, već je Leonie Hanne osobno odabrala Karat nakit kao dodatak svojoj odjeći na ovim kultnim modnim događanjima. Dizajnerica Rene Krasnić Velicki nije krila koliko je počašćena i oduševljena što vidi svoj komad nakita na Leonie.
PARIS, FRANCE – SEPTEMBER 30: Leonie Hanne is seen wearing a sheer jeweled Elie Saab dress, black bodysuit, black sunglasses and black boots outside the Elie Saab show during the Womenswear Spring/Summer 2024 as part of Paris Fashion Week on September 30, 2023 in Paris, France. (Photo by Daniel Zuchnik/Getty Images)
”I sama sam poslovno prisustvovala pariškom Tjednu mode, a kako dugo pratim Leonie na Instagramu, znala sam da će i ona biti tamo pa sam joj ponijela poklon. Onda se dogodio moment kad te svemir podrži, večerala sam u hotelu u kojem je Leonie odsjela te sam joj ostavila poklon na recepciji.Leonie je već sutradan stilizirala Drop naušnice iz Manifesto kolekcije na revije Hermesa i Ellie Saaba. Malo je reći da sam počašćena i oduševljena što je veliko modno ime poput Leonie, kojoj se nudi luksuzan nakit poput Cartiera, Tiffany-a, Bottege Venete, Fendija, Chanela i sličnih, izabrala nositi Karat na dva toliko važna modna događaja. Ovo je veliki uspjeh za naš brend.” – istaknula je Rene.
Iako je Karat Jewelry već nekoliko godina omiljeni domaći brend nakita, mjesto pod svjetlima reflektora na dva najprestižnija svjetska događaja u svijetu mode, označava značajnu prekretnicu na putu brenda prema globalnom priznanju i uspjehu.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.