Paris Fashion Week, jedan od najprestižnijih modnih događaja na svijetu, trenutno je u tijeku. Modni entuzijasti iz svih krajeva svijeta sjatili su se u ovu prijestolnicu mode, a oči su posebice uprte u najpoznatije influencere, koji će nesumnjivo odabirom odjevnih komada i modnih dodataka diktirati trendove predstojeće sezone.
A jedna od najutjecajnijih svjetskih modnih influencerica, Leonie Hanne iz Njemačke, poznata po svom besprijekornom modnom ukusu i 4,6 milijuna pratitelja na Instagram profilu, dodala je dašak sjaja prestižnim revijama Hermesa i Elieja noseći srebrne Drop naušnice našeg domaćeg brenda Karat Jewelry.
PARIS, FRANCE – SEPTEMBER 30: Leonie Hanne is seen wearing a sheer jeweled Elie Saab dress, black bodysuit, black sunglasses and black boots outside the Elie Saab show during the Womenswear Spring/Summer 2024 as part of Paris Fashion Week on September 30, 2023 in Paris, France. (Photo by Daniel Zuchnik/Getty Images)
Karat Jewelry na Tjednu mode
Zanimljivo, do suradnje nije došlo posredstvom stilista, već je Leonie Hanne osobno odabrala Karat nakit kao dodatak svojoj odjeći na ovim kultnim modnim događanjima. Dizajnerica Rene Krasnić Velicki nije krila koliko je počašćena i oduševljena što vidi svoj komad nakita na Leonie.
PARIS, FRANCE – SEPTEMBER 30: Leonie Hanne is seen wearing a sheer jeweled Elie Saab dress, black bodysuit, black sunglasses and black boots outside the Elie Saab show during the Womenswear Spring/Summer 2024 as part of Paris Fashion Week on September 30, 2023 in Paris, France. (Photo by Daniel Zuchnik/Getty Images)
”I sama sam poslovno prisustvovala pariškom Tjednu mode, a kako dugo pratim Leonie na Instagramu, znala sam da će i ona biti tamo pa sam joj ponijela poklon. Onda se dogodio moment kad te svemir podrži, večerala sam u hotelu u kojem je Leonie odsjela te sam joj ostavila poklon na recepciji.Leonie je već sutradan stilizirala Drop naušnice iz Manifesto kolekcije na revije Hermesa i Ellie Saaba. Malo je reći da sam počašćena i oduševljena što je veliko modno ime poput Leonie, kojoj se nudi luksuzan nakit poput Cartiera, Tiffany-a, Bottege Venete, Fendija, Chanela i sličnih, izabrala nositi Karat na dva toliko važna modna događaja. Ovo je veliki uspjeh za naš brend.” – istaknula je Rene.
Iako je Karat Jewelry već nekoliko godina omiljeni domaći brend nakita, mjesto pod svjetlima reflektora na dva najprestižnija svjetska događaja u svijetu mode, označava značajnu prekretnicu na putu brenda prema globalnom priznanju i uspjehu.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.