Kupite ONI 2025 kalendar i podržite plemenitu misiju!
Rezervirajte ONI 2025 kalendar s 13 umjetničkih ilustracija i pomozite djeci u liječenju. Uključite se u akciju i obogatite 2025. s plemenitim darom!
22 studenoga 2024
Agencija BRUKETA&ŽINIĆ&GREY stoji iza novog identiteta Koykana.
Sve je počelo 2012. godine kada je grupa prijatelja iz Zagreba odlučila svoju ljubav prema putovanjima i svjetskoj kuhinji podijeliti sa svojim sugrađanima, tako je nastao Koykan. “Ideju Koykana započeli smo s ciljem da svako jelo mora biti ukusno, svježe, zdravo, visoko kvalitetno, brzo pripremljeno i dostupno za svaki džep,” kaže Boro Milivojević, CEO i jedan od osnivača.
Dvanaest godina kasnije ova ista družina odlučila je prikupljena znanja podijeliti s foodiejima koji su svoj gastro entuzijazam digli na sljedeću razinu – Koykan postaje franšiza. U skladu s novim modelom poslovanja udružili su snage s agencijom BRUKETA&ŽINIĆ&GREY kako bi osmislili moderan, ali bezvremenski vizualni identitet koji će služiti kao lice brenda.
Novi identitet proizlazi iz tri motiva: prirodnog, održivog i zemljanog. Zemljane nijanse predstavljaju hranu iz različitih dijelova svijeta te rade distancu od dosadašnje zelene, koja lako može dovesti do zablude da se radi isključivo veganskoj hrano. Iako svaki segment Koykanove ponude uključuje i veganske varijante. Međutim, motiv lista zadržan je, kako bi se povezivao sa svježom, zdravom i ukusnom hranom.
Kako bi zaokružili priču, Koykanovi restorani također su zablistali u novom ruhu. Koykan Arena već je dobio svoj makeover koji garantira da neće proći nezamijećeno, a novi logo je u punom sjaju zablistao na šanku za narudžbe, ukrašenom drvenim motivima. Još jedan industrial detalj koji privlači pažnju je zid obložen bijelim ciglama, koji suptilno podiže dojam na novu razinu. U cijelom restoranu prevladava bijela boja, koja dodatno pridonosi osjećaju mirnoće i poziva na uživanje u najvažnijem trenutku dana. Na mjestu gdje se nekad nalazila ploča s menijem sada se nalazi moderni digital menu board sa slikama i ponudom jela. Novitet su i digitalni kiosci, na kojima gosti mogu naručiti jedno od dostupnih 115 jela, od teriyaki grilled chicken bowla s istoka, preko prosciutto cotto piadine s juga pa sve do cheese & bacon burgera sa zapada, u svega par poteza. Koykan im je dodao i uzbudljiva pojačanja.
Napravljen kako bi svim pustolovnim foodiejima omogući uživanje u novom svjetskom jelu svaka tri mjeseca.
Svi sumnjičavi foodieji napokon će dobiti priliku uvjeriti se u svestranost piadine te je kušati u “breakfast” varijanti i to na čak pet različitih načina.
Da se zdravim prehrambenim navikama važno učiti od malih nogu zna i Koykan pa se pobrinuo za to da najmlađi foodieji dobiju svoj meni s pet različitih jela.
Koykan nastavlja širiti svoje kulinarske horizonte kako bi svim vrstama foodieja omogućio jedinstvene gastronomske doživljaje iz cijelog svijeta. Zato već dugi niz godina predstavlja mjesto na kojem možete proputovati svijet svakim zalogajem, a slogan poziva sve da ostanu gladni – gladni avantura, novih iskustava, širenja horizonta, gladni života. Bilo da ste u potrazi za egzotičnim jelima ili samo željni novih okusa u vlastitom susjedstvu, pridružite se ovoj uzbudljivoj avanturi i otkrijte zašto je Koykan sinonim za vrhunski street food na zdrav način.
Šuška se, šuška: Hoće li Luka Nižetić, Marko Bošnjak ili Nipplepeople osvojiti Doru?
23 studenoga 2024
Kada mama dođe u goste, uvijek postoji nešto što nije dovoljno čisto.
23 studenoga 2024
Neobična se stvar dogodila našem omiljenom Pedru dok je vježbao.
23 studenoga 2024
Diddyjeve zabave bile su središnja točka života u Hollywoodu. Ono što mnogi nisu znali je njihova mračna strana.
23 studenoga 2024
Mama naše pjevačice konačno je "uhvatila" unuka za fotku.
23 studenoga 2024