
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Agencija BRUKETA&ŽINIĆ&GREY stoji iza novog identiteta Koykana.
Sve je počelo 2012. godine kada je grupa prijatelja iz Zagreba odlučila svoju ljubav prema putovanjima i svjetskoj kuhinji podijeliti sa svojim sugrađanima, tako je nastao Koykan. “Ideju Koykana započeli smo s ciljem da svako jelo mora biti ukusno, svježe, zdravo, visoko kvalitetno, brzo pripremljeno i dostupno za svaki džep,” kaže Boro Milivojević, CEO i jedan od osnivača.
Dvanaest godina kasnije ova ista družina odlučila je prikupljena znanja podijeliti s foodiejima koji su svoj gastro entuzijazam digli na sljedeću razinu – Koykan postaje franšiza. U skladu s novim modelom poslovanja udružili su snage s agencijom BRUKETA&ŽINIĆ&GREY kako bi osmislili moderan, ali bezvremenski vizualni identitet koji će služiti kao lice brenda.
Novi identitet proizlazi iz tri motiva: prirodnog, održivog i zemljanog. Zemljane nijanse predstavljaju hranu iz različitih dijelova svijeta te rade distancu od dosadašnje zelene, koja lako može dovesti do zablude da se radi isključivo veganskoj hrano. Iako svaki segment Koykanove ponude uključuje i veganske varijante. Međutim, motiv lista zadržan je, kako bi se povezivao sa svježom, zdravom i ukusnom hranom.
Kako bi zaokružili priču, Koykanovi restorani također su zablistali u novom ruhu. Koykan Arena već je dobio svoj makeover koji garantira da neće proći nezamijećeno, a novi logo je u punom sjaju zablistao na šanku za narudžbe, ukrašenom drvenim motivima. Još jedan industrial detalj koji privlači pažnju je zid obložen bijelim ciglama, koji suptilno podiže dojam na novu razinu. U cijelom restoranu prevladava bijela boja, koja dodatno pridonosi osjećaju mirnoće i poziva na uživanje u najvažnijem trenutku dana. Na mjestu gdje se nekad nalazila ploča s menijem sada se nalazi moderni digital menu board sa slikama i ponudom jela. Novitet su i digitalni kiosci, na kojima gosti mogu naručiti jedno od dostupnih 115 jela, od teriyaki grilled chicken bowla s istoka, preko prosciutto cotto piadine s juga pa sve do cheese & bacon burgera sa zapada, u svega par poteza. Koykan im je dodao i uzbudljiva pojačanja.
Napravljen kako bi svim pustolovnim foodiejima omogući uživanje u novom svjetskom jelu svaka tri mjeseca.
Svi sumnjičavi foodieji napokon će dobiti priliku uvjeriti se u svestranost piadine te je kušati u “breakfast” varijanti i to na čak pet različitih načina.
Da se zdravim prehrambenim navikama važno učiti od malih nogu zna i Koykan pa se pobrinuo za to da najmlađi foodieji dobiju svoj meni s pet različitih jela.
Koykan nastavlja širiti svoje kulinarske horizonte kako bi svim vrstama foodieja omogućio jedinstvene gastronomske doživljaje iz cijelog svijeta. Zato već dugi niz godina predstavlja mjesto na kojem možete proputovati svijet svakim zalogajem, a slogan poziva sve da ostanu gladni – gladni avantura, novih iskustava, širenja horizonta, gladni života. Bilo da ste u potrazi za egzotičnim jelima ili samo željni novih okusa u vlastitom susjedstvu, pridružite se ovoj uzbudljivoj avanturi i otkrijte zašto je Koykan sinonim za vrhunski street food na zdrav način.

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025

Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
15 prosinca 2025

Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025

Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.
15 prosinca 2025