Svi su pričali o ovom eventu: ELLE je predstavio jesenski broj koji slavi “autsajdere” – evo što se sve događalo u srcu Zagreba
U samom srcu Zagreba sinoć se odvijala promocija koja je podsjetila zašto Elle ostaje ne samo najpoznatiji modni magazin na svijetu, već i glasnik hrabrosti, slobode i kreativnosti. Jesenski broj Elle Hrvatska – čak 260 raskošnih stranica ispunjenih najnovijom modom, trendovima i inspirativnim pričama – predstavljen je na glamuroznom događanju koje je okupilo poznata i kreativna lica domaće scene.
Pod reflektorima su se smjenjivale Nina Violić, Barbara Nola, Antonija Blaće, Đorđe Kukuljica, Marijana Batinić, Judita Franković Brdar, Bojana Gregorić Vejzović, Joško Lokas, Andrea Andrassy, Isabella Rakonić, Nikola Milojević, Dinko Kaliterna, Ljiljana Hlupić i Mladen Duduković – svatko u svom autentičnom izdanju, baš u duhu ovogodišnjeg broja koji slavi autsajdere i ljude koji su “unatoč svemu” postali junaci našeg vremena.
Genijalna Macha Ravel, jedna od zvijezda cover priče, pojavila se u avangardnoj modnoj kombinaciji i make-up looku koji je bio savršeni statement za večer koja je slavila različitost. U prostoru Seventy Venezia trgovine, okupane sofisticiranom talijanskom estetikom, atmosfera je bila topla i intimna – baš kao što su to priče u novom Elleu.
Glavna urednica Jelena Veljača u emotivnom govoru prisjetila se svojih “autsajderskih” dana: “Naš novi broj govori o autsajdericama, što sam nekada i puno puta u životu bila i ja. Nisam se osjećala kao da pripadam nijednom krugu, a ovaj je broj posvećen svima koji su se tako osjećali i unatoč svemu svejedno uspjeli…”
Uz modne eksperimente, inspirativne razgovore i nezaobilazni hashtag #MisliDrugačije, promocija Ellea pretvorila se u pravi jesenski ritual – mjesto susreta, ideja i slobode. Svaka uzvanica i uzvanik kući je ponio svoj primjerak jesenskog broja i cvijet streliciju, poznatu i kao “rajsku pticu”, simbol slobode i kreativnosti.
Novi broj Ellea donosi ekskluzivne intervjue Pamele Anderson i Marthe Stewart, veliki Longevity specijal, eseje Lane Bastašić, Grge Zečića, Ivane Bodrožić i Ane Pecotić, kao i teme o mentalnoj dobrobiti, ljepoti i jesenskim trendovima. S dva modna i jednim beauty editorijalom te čak 20 stranica trendova za sezonu, ovaj Elle bit će vodič kroz kišne ulice, uredske dane i nadolazeće partyje.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.