‘Za sve koji su pitali’ česta je poštapalica, što u razgovoru, što u svijetu društvenih mreža. Za omiljeni zagrebački festival uistinu su svi pitali kad će se opet vratiti na plato Gradec pa je pravo vrijeme da se najavi dugo očekivan povratak. Baš Naš festival vraća se na plato Gradec i to već 12. lipnja! Najpoznatiji festival za rasplesane proljetne i ljetne noći u Zagrebu sa 25 dana trajanja vraća se na Gornji grad. Program otvaranja vratit će nas u 2000-e velikim pop hitovima s početka tisućljeća. „2000s & 2010s POP Nostalgia“ samo je najava odlične glazbe na festivalu.
Plato Gradec postat će pozornica za brojne hrvatske DJ-eve kao i za gostovanje brojnih poznatih glazbenih programa – od najpoznatijeg RNB Confusiona, preko popularnog Taking The Trash Out i KPP koncepta do tematskih večeri poput Abba x Mama Mia ili Best of Eurovision. U prijevodu, ove će se sezone plesati više no ikad. Pod krilaticom „sunset“, jasno je da će se uživati i u najljepšim zalascima sunca na krovu grada. Dodamo li tome i brojne foto zone i predivne Instagramične kutke – Baš Naš ponovno je savršen festival za stvaranje uspomena, i za velike i za male.
U idiličnoj atmosferi, s lounge zonama koje će ovog proljeća zaživjeti u posebnim bojama i produkcijskim rješenjima, Baš Naš ponudit će i odličnu gastronomsku ponudu na koju su gosti itekako navikli.
Street food uspješnice, popularne azijske delicije, domaći specijaliteti te inovativni, posebno kreirani zalogaji tek su dio ponude baš kao i neizostavni kokteli i signature pića po kojima je ovaj šareni festival poznat. Dobri afterwork partyiji u radnom tjednu, obiteljski „izleti“ u grad ili uvod u noćne izlaske vikendom? Kojoj god skupini pripadali, plato Gradec bit će odgovor, jer ovogodišnji program kreiran je za sve generacije.
Nema dvojbe da će se Zagrepčani i brojni ostali posjetitelji kao i velik broj turista ove godine družiti, zabavljati i uživati u ovom gornjogradskom izdanju sve do 06. srpnja.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.