Noć kada je Grad svjetlosti postao pozornica za cijeli svijet
Ako ste mislili da tenisice ne mogu ispričati priču, adidas Superstar vam je dokazao suprotno. Na svom 50. rođendanu, ovaj bezvremenski model zasjao je u srcu Pariza, gdje se adidas arena pretvorila u spektakularnu kombinaciju modne piste, koncertne dvorane i klupske pozornice.
Pod svjetlima reflektora izmjenjivala su se neka od najvećih imena svjetske glazbene scene – Angèle, Asake, Luidji i Shygirl, dok su nove generacije predvodili Theodora i La Mano 1.9. Atmosferu su dodatno zapalili DJ SSSound i plesači koreografkinje Marion Motin, a svaki je izvođač nosio Superstar u vlastitoj interpretaciji – od street stila do glam popa.
Arena je bila preuređena do najsitnijih detalja: donji dio zgrade prekriven grafikom adidas kutija, gornji ukrašen portretima ambasadora kampanje – Angèle, Jennie Kim i Missy Elliott. Posjetitelji su imali priliku razgledati ekskluzivne Superstar modele i legendarne Firebird trenirke, uključujući i rijetke primjerke tenisica koji se inače čuvaju poput pravih relikvija.
Među publikom bila je i hrvatska influencerica Stella Zulijani, koja je oduševljeno izjavila: “Ono što me posebno fasciniralo je osjećaj da si ušao u svijet stvoren samo za Superstar – od gigantske adidas kutije do prilike da dotakneš tenisice koje su obilježile povijest. Shvatiš da Superstar nije samo obuća, nego cijela kultura.”
“The Sound of Superstar(s)” još jednom je dokazao da Superstar nije tek tenisica – on je globalni jezik stila, glazbe i identiteta. Pariz je gorio, a poruka je jasna: Superstar spaja generacije, od undergrounda do mainstreama, od ulica Berlina do srca Zagreba.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.