HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Napisana velikim slovima, postavljena iznad crvenog tepiha, ova rečenica postala je puno više od slogana – postala je zajednički poklič, manifest onih koji vjeruju u sebe, u umjetnost i u snagu ženske solidarnosti. U trenucima kad svijet traži povratak istinskim vrijednostima, upravo su ovakve poruke ono što nam treba – ne samo da nas inspiriraju, već i da nas podsjete tko smo i što zaslužujemo.

Kako je sve počelo – poruka koja je promijenila svijet

Davne 1971. godine Ilon Specht, tada mlada copywriterica i feministica u usponu, napisala je šest riječi koje su kasnije ušle u povijest: Because I’m worth it. Poruka koja je osnažila žene diljem svijeta rođena je iz želje da se raskine s tradicionalnim stereotipima i da se ženama da pravo glasa – u reklamama, u društvu, u vlastitom životu. Danas, više od pola stoljeća kasnije, ova rečenica i dalje odzvanja jednako snažno, a njezina priča pretočena je u nagrađivani dokumentarac A Final Copy of Ilon Specht, koji hrvatska publika ima priliku premijerno pogledati upravo u Puli.

Crveni tepih s porukom

Nije čudno da je upravo Pulski filmski festival izabrao ovu poruku kao svoju nit vodilju. Jer osim što okuplja ljubitelje filma, Pula okuplja i ljude koji vjeruju u emociju, u stvaralaštvo i u povezanost. Crveni tepih kojim su prošetale brojne regionalne zvijezde, od glumica do influencerica, zračio je glamurozno, ali i duboko osobno. Poruka “WE’RE WORTH IT” nije bila tek natpis na zidu – bila je odjek osobnih priča i životnih borbi koje se kriju iza svakog osmijeha na tom tepihu.

Kad slavne žene progovore

U kampanji „Lekcije o vrijednosti“, koju je L’Oréal Paris predstavio u suradnji s festivalom, svoje su priče ispričale ikone filmskog svijeta.
Andie MacDowell otvoreno je govorila o svom djetinjstvu obilježenom nesigurnostima i teškim iskustvima, o borbi kroz koju je prolazila sve dok nije naučila – zaslužujem više.
Helen Mirren, uvijek snažna i bez kompromisa, priznala je kako su žene njezine generacije odmalena učene da ne smiju biti “previše”. Previše sigurne. Previše glasne. Previše svoje. Danas, kaže, s ponosom izgovara: “Ja to zaslužujem.”

Njima su se pridružile i druge moćne žene – Eva Longoria, Elle Fanning, Kendall Jenner, i niz drugih koje su kroz svoje karijere i vlastite lomove postale simboli ženske snage.

Glamur s razlogom

Partnerstvo između L’Oréal Paris i Pulskog filmskog festivala nije samo estetski sklad – ono je poruka. Službeni make-up partner festivala pokazao je kako ljepota dolazi s porukom, a glamur može imati dubinu. Gosti brenda – među njima i influenceri poput Meri Goldašić, Marlene Moschelle i Duške Stepanov – imali su priliku ne samo zablistati, nego i simbolično postati dio veće priče.

Ekskluzivni događaj uključivao je ručak, makeup experience i luksuznu vožnju jahtom prema Brijunima, ali više od svega, bio je to trenutak slavljenja osobne vrijednosti i povezanosti. Svaka žena, svaki muškarac, svaka osoba koja je toga dana kročila na crveni tepih – nosila je poruku koja se ne briše nakon festivala.

Više od festivala, više od filma

Poruka s Pulskog filmskog festivala prelazi granice glamura, make-up trendova i filmskih prikazivanja. Ona živi u svima nama – svaki put kad odlučimo reći ne onome što nas guši, svaki put kad kažemo da svojim snovima, karijeri, tijelu, glasu, osjećajima.

U vremenu kad se vrijednosti često čine kao trend, ovakve kampanje podsjećaju da prava snaga leži u onome što ne izlazi iz mode – autentičnost, dostojanstvo, hrabrost i samopouzdanje.

Pula ove godine nije samo prikazivala filmove – ona je ispisivala scenarije novih priča. I svatko tko je stajao ispod natpisa WE’RE WORTH IT zna da je upravo tu poruku ponio sa sobom – da je vrijedan. I da je vrijeme da to svi konačno shvatimo.


druge vijesti