HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Napisana velikim slovima, postavljena iznad crvenog tepiha, ova rečenica postala je puno više od slogana – postala je zajednički poklič, manifest onih koji vjeruju u sebe, u umjetnost i u snagu ženske solidarnosti. U trenucima kad svijet traži povratak istinskim vrijednostima, upravo su ovakve poruke ono što nam treba – ne samo da nas inspiriraju, već i da nas podsjete tko smo i što zaslužujemo.

Kako je sve počelo – poruka koja je promijenila svijet

Davne 1971. godine Ilon Specht, tada mlada copywriterica i feministica u usponu, napisala je šest riječi koje su kasnije ušle u povijest: Because I’m worth it. Poruka koja je osnažila žene diljem svijeta rođena je iz želje da se raskine s tradicionalnim stereotipima i da se ženama da pravo glasa – u reklamama, u društvu, u vlastitom životu. Danas, više od pola stoljeća kasnije, ova rečenica i dalje odzvanja jednako snažno, a njezina priča pretočena je u nagrađivani dokumentarac A Final Copy of Ilon Specht, koji hrvatska publika ima priliku premijerno pogledati upravo u Puli.

Crveni tepih s porukom

Nije čudno da je upravo Pulski filmski festival izabrao ovu poruku kao svoju nit vodilju. Jer osim što okuplja ljubitelje filma, Pula okuplja i ljude koji vjeruju u emociju, u stvaralaštvo i u povezanost. Crveni tepih kojim su prošetale brojne regionalne zvijezde, od glumica do influencerica, zračio je glamurozno, ali i duboko osobno. Poruka “WE’RE WORTH IT” nije bila tek natpis na zidu – bila je odjek osobnih priča i životnih borbi koje se kriju iza svakog osmijeha na tom tepihu.

Kad slavne žene progovore

U kampanji „Lekcije o vrijednosti“, koju je L’Oréal Paris predstavio u suradnji s festivalom, svoje su priče ispričale ikone filmskog svijeta.
Andie MacDowell otvoreno je govorila o svom djetinjstvu obilježenom nesigurnostima i teškim iskustvima, o borbi kroz koju je prolazila sve dok nije naučila – zaslužujem više.
Helen Mirren, uvijek snažna i bez kompromisa, priznala je kako su žene njezine generacije odmalena učene da ne smiju biti “previše”. Previše sigurne. Previše glasne. Previše svoje. Danas, kaže, s ponosom izgovara: “Ja to zaslužujem.”

Njima su se pridružile i druge moćne žene – Eva Longoria, Elle Fanning, Kendall Jenner, i niz drugih koje su kroz svoje karijere i vlastite lomove postale simboli ženske snage.

Glamur s razlogom

Partnerstvo između L’Oréal Paris i Pulskog filmskog festivala nije samo estetski sklad – ono je poruka. Službeni make-up partner festivala pokazao je kako ljepota dolazi s porukom, a glamur može imati dubinu. Gosti brenda – među njima i influenceri poput Meri Goldašić, Marlene Moschelle i Duške Stepanov – imali su priliku ne samo zablistati, nego i simbolično postati dio veće priče.

Ekskluzivni događaj uključivao je ručak, makeup experience i luksuznu vožnju jahtom prema Brijunima, ali više od svega, bio je to trenutak slavljenja osobne vrijednosti i povezanosti. Svaka žena, svaki muškarac, svaka osoba koja je toga dana kročila na crveni tepih – nosila je poruku koja se ne briše nakon festivala.

Više od festivala, više od filma

Poruka s Pulskog filmskog festivala prelazi granice glamura, make-up trendova i filmskih prikazivanja. Ona živi u svima nama – svaki put kad odlučimo reći ne onome što nas guši, svaki put kad kažemo da svojim snovima, karijeri, tijelu, glasu, osjećajima.

U vremenu kad se vrijednosti često čine kao trend, ovakve kampanje podsjećaju da prava snaga leži u onome što ne izlazi iz mode – autentičnost, dostojanstvo, hrabrost i samopouzdanje.

Pula ove godine nije samo prikazivala filmove – ona je ispisivala scenarije novih priča. I svatko tko je stajao ispod natpisa WE’RE WORTH IT zna da je upravo tu poruku ponio sa sobom – da je vrijedan. I da je vrijeme da to svi konačno shvatimo.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025