Steve Madden hit modeli sezone za moderne korake proljeća
Brend koji diktira ritam ulične mode i donosi svjetske trendove na domaće ulice – Steve Madden – predstavlja novu kolekciju proljeće/ljeto 2025., koja je već dostupna u Steve Madden trgovini u Mall of Split te u svim Fashion&Friends trgovinama diljem Hrvatske. Osim toga, online kupovina je moguća na fashionandfriends.com i putem istoimene mobilne aplikacije, uz popuste od 20% do 30% na označene komade!
Brend koji diktira ritam ulične mode i donosi svjetske trendove na domaće ulice – Steve Madden – predstavlja novu kolekciju proljeće/ljeto 2025., koja je već dostupna u Steve Madden trgovini u Mall of Split te u svim Fashion&Friends trgovinama diljem Hrvatske. Osim toga, online kupovina je moguća na fashionandfriends.com i putem istoimene mobilne aplikacije, uz popuste od 20% do 30% na označene komade!
Ove sezone fokus je na obući koja kombinira udobnost, karakter i aktualne trendove. Nova kolekcija donosi nezaobilazne modele za svaku priliku.
U ponudi će se tako naći i tenisice s detaljima – chunky modeli, minimalistički pristupi i luksuzni finiši koji su idealni za dnevne modne igre, balerinke u povratku na velika vrata – od klasičnih do modernih s metalik i teksturalnim akcentima, savršene za svaki proljetni outfit, sandale na petu – stilski statement za večernje izlazke, koktel događanja ili podizanje svakodnevne kombinacije.
Kao brend koji modnu hrabrost i osobnost stavlja na prvo mjesto, Steve Madden i ovog proljeća nudi odvažan, ali nosiv dizajn koji će obožavati sve trendseterice – od klasičarki do fashion entuzijastica.
Još jedna dobra vijest? Odabrani modeli već su označeni u okviru kampanje &SPECIAL PRICES, što znači da ih možete pronaći s popustima od 20% do 30%, ali samo dok traju zalihe!
Bilo da šetate shopping centrom, planirate osvježenje svog ormara ili pretražujete modne favorite s kauča, ne propustite priliku da ugrabite najtraženije modne komade sezone.
Steve Madden kolekciju možete pronaći u FASHION&FRIENDS trgovinama diljem Hrvatske i to u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Puli, Zadru, Splitu te u Steve Madden trgovini u Mall of Split, a ponudu možete istražiti i online putem platforme fashionandfriends.com.
STEVE MADDEN
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93
FASHION&FRIENDS
ZAGREB – Arena Centar, Vice Vukova 6
SPLIT – Mall of Split, Josipa Jovića 93 – Joker centar, Put brodarice 6, City centar One, Vukovarska ul.207
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.