Nogometni val emocija: Upoznajte loptu koja simbolizira Kanadu, SAD i Meksiko
Nogomet je puno više od igre – to je globalni jezik emocija, strasti i zajedništva. A kada se radi o najvećem sportskom događaju na svijetu, svaki detalj ima značenje. Upravo zato adidas nije razočarao: na glamuroznoj prezentaciji otkrivena je TRIONDA, službena lopta FIFA Svjetskog prvenstva 2026., i već sada je jasno da će biti jednako legendarna kao i sami turnir.
TRIONDA nije samo lopta – ona je simbol. Spoj riječi Tri i Onda predstavlja tri domaćinske nacije (Kanada, Meksiko i SAD) i val emocija koji dolazi s prvim Svjetskim prvenstvom održanim u tri zemlje. Dizajn je jednako impresivan kao i sama ideja: valovite linije u crvenoj, zelenoj i plavoj boji stapaju se u dinamičan trokut, dok se ikonični simboli domaćina – javorov list, zvijezda i orao – ističu kao hommage zajedništvu i kulturi. Zlatni detalji podsjećaju na trofej, a tekstura i utisnuti elementi daju lopti moćan vizualni identitet.
Ova lopta nije samo lijepa na oko. TRIONDA ima novu četveropanelnu konstrukciju za bolju stabilnost u letu, kao i najnoviju verziju adidas Connected Ball tehnologije. To znači da senzor unutar lopte šalje precizne podatke u realnom vremenu – od rotacije do brzine – pomažući sucima da donesu pravedne odluke i čineći igru još uzbudljivijom.
„TRIONDA je jedinstvena – vizualno upečatljiva i savršena za igru. To je lopta koja vas zove da je uzmete u ruke i divite joj se“, istaknuo je Sam Handy, generalni direktor adidas Football. Njegove riječi potvrđuju i navijači, jer TRIONDA nije zamišljena samo za elitne terene – ona je kreirana da se kotrlja posvuda: od dvorišta i školskih igrališta do najvećih svjetskih stadiona.
Za adidas, TRIONDA je puno više od sportske opreme – ona je emotivna priča o nogometu koji spaja ljude. „Željeli smo stvoriti nešto što će nositi duh turnira i biti jednako posebno kao i Svjetsko prvenstvo samo“, rekla je Solene Stoermann iz adidasa.
TRIONDA je od danas dostupna u adidas trgovinama, na službenom adidas webu te u Intersport i Sport Vision prodajnim mjestima. Ako ste nogometni fanatik ili jednostavno volite dobre dizajnerske priče, ovo je „must-have“ sportski artefakt godine.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.