Otkrij gdje se sport, stil i urbana energija susreću ovog vikenda u Zagrebu
Ovaj vikend Arena Centar u Zagrebu postaje mjesto u kojem se sport ne promatra samo s tribina nego se doživljava u svakom koraku, kroz ritmove koji ispunjavaju prostor, kroz trenutke iznenađenja i kroz energiju ljudi koji vole kretanje i stil, jer upravo ovdje se događa ono što bi svaki ljubitelj sporta i urbanog života želio iskusiti. Posjetitelji ulaze u prostor u kojem svaki detalj, od glazbe do popusta, gradi osjećaj da je sport način života, a ne samo aktivnost, i da je Arena Centar postao epicentar iskustava u kojem se sport i stil spajaju u jedinstvenu priču koja privlači svakoga tko traži više od običnog shoppinga.
U Sport Vision trgovini ovaj vikend svaka kupnja i svaka interakcija nosi dodatnu dimenziju, jer popusti i nagrade nisu samo pogodnost nego dio doživljaja koji spaja ljude, glazbu i sportsku strast. Posjetitelji će osjetiti kako ritmovi Petea Sprucea pretvaraju prostor u urbano igralište, dok kolo sreće i ekskluzivne nagrade daju dodatni impuls da se svaki trenutak iskoristi u potpunosti.
Članovi Sport&Bonus programa imaju priliku iskoristiti 20 % popusta na cijeli iznos računa, a oni koji još nisu članovi mogu se učlaniti i odmah osjetiti prednost, jer sve u ovom vikendu u Arena Centru kreće od iskustva i energije koju nose ljudi koji vole sport, a upravo Zagreb postaje grad u kojem sport i urbani stil žive zajedno.
Tijekom tri dana događanja svaka interakcija, svaki zvuk i svaki trenutak u Arena Centru gradi priču o gradu koji se ne zaustavlja, nego stalno traži nove načine da spoji stil, sport i zabavu u jedno iskustvo koje se pamti i kojem se uvijek vraća.
Ovaj vikend Arena Centar otvara vrata ljudima koji žele da njihova energija pronađe prostor, da stil postane dio svakodnevnog kretanja i da sport ne bude samo aktivnost nego način života koji oblikuje trenutke, jer upravo ovdje se događa nešto što spaja sve one koji traže više od običnog shoppinga i više od jednostavnog popusta.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.