Po prvi puta u Splitu viđeni su brodovi u vrijednosti vrtoglavih 20 milijuna eura. Luksuzni brodovi predstavljeni su uz glazbenu pratnju Ane Rucner, DJ Frana Brišara, vrhunske talijanske skipere i Splićanina Marina Dolinu te veliku podršku Grada Splita, dogradonačelnika Antonia Kuzmanića, splitsku Kapetaniju koja je na doku Sveti Nikola ugostila uzvanike iz cijelog svijeta i brojne ljubitelje jahti!
Nautičarski luksuz u Splitu
Sanlorenzo yacht u suradnji sa Sanlorenzo Adria distributerom koji je dio grupacije Master yachting, zastupnika za najvažnije brendove u industriji brodova, organizirao po prvi puta van brodogradilišta u Viareggiu te uobičajenih lokacija za ovakve promocije kao sto su Cannes, Monte Caro, Majorca čak 2 eventa u tjedan dana na Jadranskoj obali.
”Izabrali smo Split jer je najveća i najvažnija luka na Jadranu, ali postaje sve više i luksuzna destinacija uz brojne luksuzne hotele, restorane i barove uz nevjerojatnu povijesnu i kulturnu baštinu poput Dioklecianove palače. Upravo je najpoznatija palača u Splitu uz svoje dvorske dame u rimskim togama pod palicom Ivana Vatavuka iz HNK Spit domaćin uzvanicima, klijentima iz Austrije, Njemačke Švicarske, Srbije, Madžarske, Češke i ostalih zemalja. Svi brodovi koji su pokazani su prodani” izjavila je Snježana Schillinger, PR Sanlorenza koja uz supruga Franz Schillingera predstavlja ovaj prestižan jahtaški brend.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U ambijentu modernog hotela Zonar, pod aromatičnim oblakom Spring Aira i u cvjetnoj scenografiji studija Diši na nos, Baos i Padma, 28. svibnja 2025. održana je prva Pro-femina konferencija u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje. Elegantno i sadržajno, okupljanje pod temom "Najbolja verzija sebe" okupilo je vodeće stručnjake iz područja zdravlja, ljepote i wellnessa, ali i niz entuzijastičnih posjetitelja željnih znanja, inspiracije i osobnog rasta.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.