Od postanka čovječanstva, ljudi su uvijek težili vječnom životu i pronalasku načina kako bi upravo to postigli. Danas san nije samo dugovječnost, već stariti na zdrav način i očuvati mladolikost što je moguće duže. Austrijski znanstvenici iz tvrtke The Longevity Labs došli su do otkrića s kojima bi ovi snovi mogli postati stvarnost. Sinonim za regeneraciju stanica, usporavanje starenja i očuvanje prirodne ljepote utemeljen je na znanosti, jer je SpermidineLIFE® posebno formuliran kako bi potaknuo autofagiju. Sportska liječnica i znanstvena savjetnica tvrtke The Longevity Labs, Dr. Yurth objašnjava što zapravo SpermidineLIFE® radi u našem tijelu: ”Spermidin potiče stanice tijela da se same razgrađuju i ponovno obrađuju vlastite pogrešne sastojke. Stanični otpad praktički se reciklira. Taj prirodni proces, poznat i kao autofagija, usporava se s godinama, što dovodi do značajnog starenja tijela i povećane osjetljivosti na bolesti.”
2020. godine hollywoodske zvijezde su na dodijeli Oscara u svojim poklon vrećicama prvi puta dobili SpermidineLIFE®, a od tada je upravo ovaj proizvod sinonim za mladost i javna tajna u Hollywoodu. SpermidineLIFE® doprinosi ljepoti kože i kose, ali i cjelokupnom zdravlju organizma i vitalnosti kojoj svi toliko težimo. Ono što SpermidineLIFE® čini posebnim je činjenica da on nije samo proizvod koji obećava mladenački izgled, već usporavanjem starenja na prirodan način održava vitalnost i dugovječnost. Ono za čime žude sve zvijezde u Hollywoodu su proizvodi koji će pružiti rezultate bez kompromisa na prirodnosti, a ovaj proizvod pruža prirodnu obnovu stanica.
SpermidineLIFE
Jedan od najjačih genetičara na svijetu, dr. David Sinclair, i sam koristi SpermidineLIFE® proizvode te je u savjetodavnom odboru tvrtke The Longevity Labs. Spermidin se može pronaći u hrani poput zrelog sira, gljivama, grahu, leći, orašastim proizvodima, a najbitnije – u klicama pšenice, odakle dolazi austrijski spermidin. Upravo ovaj revolucionaran proizvod došao je i u Hrvatsku, a sve SpermidineLIFE® proizvode možete pronaći na web shopu ljekarne Vaše zdravlje, dok novosti o brandu možete pratiti putem Instagram profila Genoaza.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.