Spektakularni Sunset Soirée by Abrienne okupio zagrebačku kreativnu scenu na ekskluzivnom rooftop događanju
U samom srcu Zagreba, prestižni Met Boutique Hotel jučer je poslužio kao savršena kulisa za jedan od najočekivanijih događaja sezone – Sunset Soirée by Abrienne.
Na očaravajućem rooftop prostoru s pogledom na Zagrebačku katedralu, više od 150 pažljivo odabranih gostiju – poduzetnika, kreativaca i osoba iz poslovnog svijeta, uživalo je u nezaboravnom spoju sofisticiranosti, umjetnosti i inspiracije.
Organizaciju potpisuje kreativna agencija Abrienne, poznata po besprijekornim konceptima i jedinstvenim događajima. Sunset Soirée nije bio samo još jedan društveni događaj, već platforma za razmjenu ideja, povezivanje i stvaranje novih suradnji u opuštenoj i elegantnoj atmosferi zalaska sunca.
Za glazbenu kulisu večeri pobrinuo se DJ Mathew Bee, dok su nepce gostiju oduševljavali kulinarski specijaliteti restorana Valmarie, smještenog unutar Met Boutique hotela, koji je svojim kreativnim pristupom gastronomiji dao poseban pečat večeri. Uz to, gosti su uživali u bogatoj ponudi pića, među kojima se isticao neizostavni Aperol Spritz.
Posebnu pažnju plijenio je essence kutak – razigrani, šareni i interaktivni prostor koji je u potpunosti oduševio uzvanike. Kao generalni pokrovitelj večeri, essence – najpoznatiji europski make-up brand – pokazao je zašto je toliko voljen među mlađom populacijom.
Njihova zona, uređena u prepoznatljivom essence stilu, bila je pravi magnet za sve goste. Okružena candy cornerom punim slatkiša koji su predstavljali okuse, mirise i teksture novih proizvoda, essence je vizualno i senzorno prenio autentičnu poruku brenda – mladenački, razigrano, šareno i pristupačno.
U fokusu su bila njihova trenutno najviralnija sjajila – JUICY BOMB shiny lipgloss, JUICY BOMB glossy butter balm i JUICY BERRY tinted lip & cheek balm – poznata po voćnim notama, atraktivnim pakiranjima i zabavnim teksturama koje osvajaju korisnike diljem svijeta.
Uzvanici su mogli sudjelovati u Lucky Drop aktivaciji i osvojiti essence proizvode, a dodatna atrakcija bio je polaroid kutak – gdje su se gosti fotografirali ispred essence zone i kući ponijeli simpatične uspomene koje su zabilježile trenutke večeri.
Event ne bi bio potpun bez snažne podrške ostalih sponzora: Aperol Spritz, RŌE kupaći kostimi, Optoteka, KAI Sea Moss Gel, Nude & Rude, Nutripharm, Violeta, UFF Drinks, Sana Delikatese, GreenOn i Maritimo Recycling – svi su oni dodatno obogatili iskustvo gostiju.
Na kraju večeri, svi su uzvanici ponijeli kući pomno osmišljene goodie bagove, oplemenjene proizvodima upravo ovih partnera. Taj mali znak pažnje bio je simbol zahvalnosti, ali i produžetak užitka koji je Sunset Soirée donio.
Sunset Soirée by Abrienne još jednom je pokazao snagu domaće kreativne scene i važnost umrežavanja u inspirativnom okruženju. Događaj je ostavio snažan dojam, a interes za sljedeće izdanje već sada nadmašuje očekivanja.
Sunce, more, ritam koji ne prestaje – i Krk koji pleše u svom najsjajnijem izdanju. Ako ste ovog ljeta tražili destinaciju koja spaja glamur, zabavu i onu ljetnu lakoću postojanja – Klub Diamond je točka na karti koju ne smijete zaobići.
Na mjestu gdje se sunce najnježnije spušta u more, gdje se šapat valova miješa s glazbom i modom, ponovno se dogodila čarolija – Mitan Fashion Show u Novom Vinodolskom još jednom je opravdao svoj status najromantičnijeg modnog događanja na Jadranu.
Kaptol Boutique Cinema sinoć je postao epicentar dobrog raspoloženja, dječjeg smijeha i obiteljske radosti. Premijera dugo iščekivanog animiranog hita Štrumpfovi film okupila je brojne poznate goste, influencere i najvažnije – djecu, koja su s oduševljenjem dočekala povratak svojih omiljenih plavih junaka.
Dok se Sarajevo ponovno pretvara u epicentar sedme umjetnosti, crveni tepih ne nosi samo glamur već i težinu odluka koje oblikuju povijest regionalne i europske kinematografije. Ovogodišnji žiri Natjecateljskog programa – igrani film 31. Sarajevo Film Festivala okuplja pet izuzetnih osobnosti koje spajaju kontinente, generacije i vizije, donoseći u srce Balkana moćne priče, osebujne estetike i ljubav prema filmu koja nadilazi granice.
U Puli se dogodila čarolija – i to ne ona koju nose blještavi reflektori i crveni tepih, već ona koja se dogodi kad film pogodi ravno u srce. Na 72. Pula Film Festivalu, publika je odlučila: „Bumbarovo ljeto“ Daniela Kušana najbolji je film festivala – i to ne prema ocjeni žirija, već one najvažnije – gledateljske. Zlatna vrata Pule otišla su u ruke filma koji spaja ljeto, djetinjstvo, humor, otok i ono što nas sve podsjeća kako izgleda pravo prijateljstvo.
Dok se svjetla Arene gase i posljednje festivalske projekcije zatvaraju poglavlje još jedne Pulske filmske priče, jedno je sigurno – ovogodišnje izdanje festivala ostat će upamćeno ne samo po snažnim filmskim naslovima, već i po crvenom tepihu koji je, više nego ikada, postao arena osobnog stila, hrabrih modnih odluka i besprijekorne elegancije.
Dok se grad polako prazni i svi maštamo o bijegu na jug, Themelia je u svom zagrebačkom showroomu učinila upravo suprotno – Jadran je dovela u grad. U atmosferi ispunjenoj morskom lakoćom i dizajnerskom elegancijom, predstavili su Gervasoni Ghost sofu, komad namještaja koji više nalikuje pozivu na opuštanje nego komadu interijera. I upravo zato je postala glavna zvijezda večeri koja je spojila arhitekturu, emociju, ljeto i umjetnost – sve ono što volimo.
Na mjestu gdje se kamen stoljećima opirao vremenu i gdje tišina tvrđave Bokar čuva šapat prošlosti, ponovno se može razgledati izložba jedne od najautentičnijih hrvatskih umjetnica – Dubravke Lošić. Nakon nekoliko dana privremene stanke, izložba Libertas Bells vraća se u prostor koji joj i doslovno i metaforički savršeno pristaje – staru dubrovačku tvrđavu koja nikada nije dočekala bitku, ali sada otvara vrata jednom posve drugačijem nadmetanju: onom između slobode i zaborava, između krhkosti i postojanosti, između zvona i tišine.
Godišnji odmor trebao bi biti vrijeme bezbrižnog uživanja i punjenja baterija, ali za sve koji su svoj dom ili balkon pretvorili u malu džunglu, odlazak i nekoliko dana bez nje može značiti pravu dramu. Hoće li biljke preživjeti? Hoće li ih sunce ispeći, zemlja presušiti ili će lišće već nakon nekoliko sati početi venuti? To su pitanja koja nas prate dok se pakiramo ili se pokušavamo odmoriti, jer se ipak ne možemo u potpunosti isključiti.
Šuškanja su se pretvorila u uzbuđenje – od 31. srpnja u prodaji je novi parfem koji će promijeniti vašu predodžbu o slavnim mirisima. Najnježniji i najromantičniji do sada, Plush Vanilla donosi aromu koja mami osjećaje i budi najskrivenije uspomene.