Specijalna Špica s Macanom – gošća je bila kandidatkinja za gradonačelnicu
Utrka za gradonačelnika Zagreba izgledala je prilično izvjesno, dok se nije uključila kandidatkinja koja jedina ima izgleda otežati Tomaševiću osvajanje drugog mandata. Marija Selak Raspudić prva je žena koja je istaknula svoju kandidaturu za prvo lice Grada Zagreba, a u+Špica specijalu kao ključnu točku svoje kampanje ističe potrebu za ozbiljnom reformom Zagrebačkog holdinga, te otkriva gdje se vidi na političkom spektru.
Mariju Selak Raspudić često se percipira kao političarku koja se ne želi svjetonazorski opredijeliti, ali ona to u Špica specijalu demantira. Godinama se pozicionira na politički centar, što mnogi, smatra ona, krivo tumače kao neodređenost ili izostanak vrijednosti. No kod nje, ističe, to nije slučaj. Štoviše, izričito odbacuje etikete koje se olako koriste u javnosti. „Nikad se nisam nazvala domoljubom. To je snažna riječ koju vam netko drugi može dodijeliti na kraju života. Ja sam nacionalno osviještena, a moj politički centar nije bez identiteta – on je temeljen na konkretnim stvarima.“
Biti centar znači graditi politiku na konkretnim temama, a ne na ideološkim rovovima. Jedna od tih konkretnih promjena koje želi Zagrebu je dubinska reforma Zagrebačkog holdinga. Smatra da mora postati efikasan i funkcionalan, ali ne pod pritiskom banaka, već zahvaljujući političkoj volji i hrabrosti ljudi koji Grad vode. „Vidimo da je promet prezagušen, ceste loše, nema dovoljno odvoza smeća… Građani su toga svjesni. Rješenje nije u vikama, već u restrukturiranju Holdinga od strane onih koji imaju hrabrosti to stvarno napraviti“, poručila je.
Komentirala je i uhićenje Mile Kekina, supruga Ivane Kekin, istaknute članice stranke Možemo. „Oni nisu sveci i nisu najveći borci protiv mafije. Da, postoje skupine koje ih neopravdano napadaju, ali i oni imaju repove. Kako će se birač odlučiti? Tako da shvati da postoji nešto treće – na primjer ja”, poručila je govoreći kako upravo ona zauzima prostor između interesnih skupina i lažnih mesija.
Selak Raspudić u kampanju ulazi s istaknutim stavom, jasnim planovima i retoričkom oštrinom koja joj je već osigurala prepoznatljivost na nacionalnoj sceni. Sada je, kako poručuje, vrijeme da Zagreb dobije gradsku vlast koja zna kako, ali i zašto nešto radi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.