
Ne propustite novi međunarodni festival koji slavi kreativnost!
Najveća imena iz svijeta dizajna i medija na Sjever media & design festu u Koprivnici!
14 travnja 2025
Nakon SAD-a i najvećeg korporativnog muzeja u Europi u Kopenhagenu, hrvatski tim otvorio je Muzej Iluzija u Manchesteru. Prvi je to Muzej Iluzija u Velikoj Britaniji.
Najveći i najbrže rastući lanac privatnih muzeja, Muzej Iluzija, i dalje nezaustavljivo raste. Danas je u Manchesteru na popularnom i uvijek rado posjećenom Market Streetu otvoren drugi najveći europski muzej nakon Kopenhagena.
Ovaj originalno hrvatski koncept začet je na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, a koncept po kojem je globalno prepoznat jest tzv. edutainment, spoj edukacije i zabave za sve generacije. Osim što će se dobro zabaviti i ponešto naučiti, posjetitelji će u novo otvorenom Muzeju Iluzija, koji se proteže na preko 850 četvornih metara, imati prilike vidjeti, između ostalog, posebno kreiranu instalaciju koja slavi kulturu i nasljeđe Manchestera kao što je Obrnuta soba – interaktivna iluzija inspirirana lokalnim tramvajima.
Svi posjetitelji Muzeja Iluzija u Manchesteru imat će tako prilike vidjeti preko 65 uzbudljivih eksponata koji na jedan poseban, i već svima prepoznatljiv način imaju mogućnost pobuditi maštu i aktivirati osjetila. Također, moći će se prošetati i kroz uvijek atraktivne muzejske prostorije te razgledati i neke od najfotogeničnijih i najpopularnijih iluzija kao što su Walk-in Kaleidoscope, Vortex tunel, Infinity soba, kao i potpuno novi postav.
“I s ovim otvorenjem u Manchesteru ponovno smo potvrdili da je koncept na kojem gradimo Muzej Iluzija sjajno globalno prihvaćen. Tu primarno mislim na edutainment. Drago nam je da je upravo Manchester odabran za prvu lokaciju Muzeja Iluzija u Velikoj Britaniji, budući da je poznat po svojoj bogatoj povijesti i kulturnoj sceni, ali i kao središte kreativnosti i inovacija. Nastavljamo sa širenjem naše mreže muzeja, s posebnim fokusom na korporativne Muzeje Iluzija poput nedavno otvorenog u Kopenhagenu, a prema čijem modelu posluje i upravo otvoreni u Manchesteru. ” izjavio je povodom otvorenja Teo Širola, direktor Metamorfoze, hrvatske tvrtke sa sjedištem u Zagrebu koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija.
Ovom prilikom Širola ističe i kako su posljednjih godina doživjeli pravu metamorfozu. Naime, osim što su narasli i izgradili velik tim, u zagrebačkom Metamorfozinom uredu je više od 100 zaposlenih, dok ih je u cijeloj grupi, uključujući muzeje pod korporativnim upravljanjem u SAD-u, više od 300. Također, mogu se pohvaliti kako su ove godine u SAD-u izgradili muzeje u Clevelandu, St. Louisu i Seattleu. U Europi su pak u travnju otvorili muzej u Kopenhagenu, a sada je otvoren u Manchesteru. To je pet muzeja u zadnjih šest mjeseci kojima direktno upravljaju, a na to treba nadodati i sve franšizne muzeje koji se paralelno otvaraju i kojima pružaju punu podršku.
Muzej Iluzija može se pohvaliti činjenicom kako je riječ o najvećem lancu privatnih muzeja na svijetu u 25 država svijeta i 15 milijuna posjetitelja, a čije iluzije i eksponati nastaju u Hrvatskoj od strane razvojno-istraživačkog tima u Oroslavju. Ovaj globalno uspješni i brzorastući projekt na ovim brojkama ne planira stati. S obzirom na aktualni pohod i na SAD, tim Metamorfoze ondje, točnije u Phoenixu otvara i ekstenziju svom zagrebačkom uredu radi lakšeg upravljanja muzejima.
Metamorfoza d.o.o je hrvatska tvrtka koja stoji iza Muzeja Iluzija i njegovog globalno prepoznatog koncepta u edutainment i entertainment sektorima. Iako je relativno mlada tvrtka, Metamorfoza je uspjela ostaviti trag na globalnoj razini, trenutno upravljajući svojom franšiznom mrežom diljem Europe, Sjeverne Amerike, Azije i Afrike. Muzej Iluzija sa svojih preko 50 lokacija u 25 zemalja najveći je lanac privatnih muzeja na svijetu, a svoju popularnost duguje originalnom konceptu koji posjetiteljima pruža nezaboravna iskustva učenja i zabave. Tvrtka se nastavlja širiti pružanjem jedinstvenih obrazovnih, vizualnih i zabavnih iskustava.
Grad umjetnosti, romantike i dobre hrane oduševio je slavnu pjevačicu.
15 travnja 2025
Ovaj obiteljski izlet bio je prilika za jačanje njihovog odnosa i stvaranje novih uspomena
15 travnja 2025
Ove scene svima bude uspomene na djetinstvo
15 travnja 2025
Pjevačica Danijela Martinović je izabrala tenisice s debljim đonom, koje vizualno izdužuju noge.
14 travnja 2025
Dok se priprema za nastup na Eurosongu, Marko Bošnjak se emotivno otvorio o reakcijama koje je dobio nakon outanja.
14 travnja 2025