HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Najveći i najbrže rastući lanac privatnih muzeja, Muzej Iluzija, i dalje nezaustavljivo raste. Danas je u Manchesteru na popularnom i uvijek rado posjećenom Market Streetu otvoren drugi najveći europski muzej nakon Kopenhagena.

Ovaj originalno hrvatski koncept začet je na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, a koncept po kojem je globalno prepoznat jest tzv. edutainment, spoj edukacije i zabave za sve generacije. Osim što će se dobro zabaviti i ponešto naučiti, posjetitelji će u novo otvorenom Muzeju Iluzija, koji se proteže na preko 850 četvornih metara, imati prilike vidjeti, između ostalog, posebno kreiranu instalaciju koja slavi kulturu i nasljeđe Manchestera kao što je Obrnuta soba – interaktivna iluzija inspirirana lokalnim tramvajima.

Muzej Iluzija

Svi posjetitelji Muzeja Iluzija u Manchesteru imat će tako prilike vidjeti preko 65 uzbudljivih eksponata koji na jedan poseban, i već svima prepoznatljiv način imaju mogućnost pobuditi maštu i aktivirati osjetila. Također, moći će se prošetati i kroz uvijek atraktivne muzejske prostorije te razgledati i neke od najfotogeničnijih i najpopularnijih iluzija kao što su Walk-in Kaleidoscope, Vortex tunel, Infinity soba, kao i potpuno novi postav.

“I s ovim otvorenjem u Manchesteru ponovno smo potvrdili da je koncept na kojem gradimo Muzej Iluzija sjajno globalno prihvaćen. Tu primarno mislim na edutainment. Drago nam je da je upravo Manchester odabran za prvu lokaciju Muzeja Iluzija u Velikoj Britaniji, budući da je poznat po svojoj bogatoj povijesti i kulturnoj sceni, ali i kao središte  kreativnosti i inovacija. Nastavljamo sa širenjem naše mreže muzeja, s posebnim fokusom na korporativne Muzeje Iluzija poput nedavno otvorenog u Kopenhagenu, a prema čijem modelu posluje i upravo otvoreni u Manchesteru. ” izjavio je povodom otvorenja Teo Širola, direktor Metamorfoze, hrvatske tvrtke sa sjedištem u Zagrebu koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija.

Ovom prilikom Širola ističe i kako su posljednjih godina doživjeli pravu metamorfozu. Naime, osim što su narasli i izgradili velik tim, u zagrebačkom Metamorfozinom uredu je više od 100 zaposlenih, dok ih je u cijeloj grupi, uključujući muzeje pod korporativnim upravljanjem u SAD-u, više od 300. Također, mogu se pohvaliti kako su ove godine u SAD-u izgradili muzeje u Clevelandu, St. Louisu i Seattleu. U Europi su pak u travnju otvorili muzej u Kopenhagenu, a sada je otvoren u Manchesteru. To je pet muzeja u zadnjih šest mjeseci kojima direktno upravljaju, a na to treba nadodati i sve franšizne muzeje koji se paralelno otvaraju i kojima pružaju punu podršku.

Muzej Iluzija

Muzej Iluzija može se pohvaliti činjenicom kako je riječ o najvećem lancu privatnih muzeja na svijetu u 25 država svijeta i 15 milijuna posjetitelja, a čije iluzije i eksponati nastaju u Hrvatskoj od strane razvojno-istraživačkog tima u Oroslavju. Ovaj globalno uspješni i brzorastući projekt na ovim brojkama ne planira stati. S obzirom na aktualni pohod i na SAD, tim Metamorfoze ondje, točnije u Phoenixu otvara i ekstenziju svom zagrebačkom uredu radi lakšeg upravljanja muzejima.

O Metamorfoza d.o.o:

Metamorfoza d.o.o je hrvatska tvrtka koja stoji iza Muzeja Iluzija i njegovog globalno prepoznatog koncepta u edutainment i entertainment sektorima. Iako je relativno mlada tvrtka, Metamorfoza je uspjela ostaviti trag na globalnoj razini, trenutno upravljajući svojom franšiznom mrežom diljem Europe, Sjeverne Amerike, Azije i Afrike. Muzej Iluzija sa svojih preko 50 lokacija u 25 zemalja najveći je lanac privatnih muzeja na svijetu, a svoju popularnost duguje originalnom konceptu koji posjetiteljima pruža nezaboravna iskustva učenja i zabave. Tvrtka se nastavlja širiti pružanjem jedinstvenih obrazovnih, vizualnih i zabavnih iskustava.


druge vijesti

dr viven jurković

Želite savršene, prirodne usne? Dr. Vivian Jurković ima rješenje – kliknite!

Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.

Beauty News

15 prosinca 2025

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025