Šokantno otkriće: Muzej Iluzija postavlja Manchester na mapu zabave, ali je li to nova zamka za turiste?
Nakon SAD-a i najvećeg korporativnog muzeja u Europi u Kopenhagenu, hrvatski tim otvorio je Muzej Iluzija u Manchesteru. Prvi je to Muzej Iluzija u Velikoj Britaniji.
Najveći i najbrže rastući lanac privatnih muzeja, Muzej Iluzija, i dalje nezaustavljivo raste. Danas je u Manchesteru na popularnom i uvijek rado posjećenom Market Streetu otvoren drugi najveći europski muzej nakon Kopenhagena.
Ovaj originalno hrvatski koncept začet je na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, a koncept po kojem je globalno prepoznat jest tzv. edutainment, spoj edukacije i zabave za sve generacije. Osim što će se dobro zabaviti i ponešto naučiti, posjetitelji će u novo otvorenom Muzeju Iluzija, koji se proteže na preko 850 četvornih metara, imati prilike vidjeti, između ostalog, posebno kreiranu instalaciju koja slavi kulturu i nasljeđe Manchestera kao što je Obrnuta soba – interaktivna iluzija inspirirana lokalnim tramvajima.
Svi posjetitelji Muzeja Iluzija u Manchesteru imat će tako prilike vidjeti preko 65 uzbudljivih eksponata koji na jedan poseban, i već svima prepoznatljiv način imaju mogućnost pobuditi maštu i aktivirati osjetila. Također, moći će se prošetati i kroz uvijek atraktivne muzejske prostorije te razgledati i neke od najfotogeničnijih i najpopularnijih iluzija kao što su Walk-in Kaleidoscope, Vortex tunel, Infinity soba, kao i potpuno novi postav.
“I s ovim otvorenjem u Manchesteru ponovno smo potvrdili da je koncept na kojem gradimo Muzej Iluzija sjajno globalno prihvaćen. Tu primarno mislim na edutainment. Drago nam je da je upravo Manchester odabran za prvu lokaciju Muzeja Iluzija u Velikoj Britaniji, budući da je poznat po svojoj bogatoj povijesti i kulturnoj sceni, ali i kao središte kreativnosti i inovacija. Nastavljamo sa širenjem naše mreže muzeja, s posebnim fokusom na korporativne Muzeje Iluzija poput nedavno otvorenog u Kopenhagenu, a prema čijem modelu posluje i upravo otvoreni u Manchesteru. ” izjavio je povodom otvorenja Teo Širola, direktor Metamorfoze, hrvatske tvrtke sa sjedištem u Zagrebu koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija.
Ovom prilikom Širola ističe i kako su posljednjih godina doživjeli pravu metamorfozu. Naime, osim što su narasli i izgradili velik tim, u zagrebačkom Metamorfozinom uredu je više od 100 zaposlenih, dok ih je u cijeloj grupi, uključujući muzeje pod korporativnim upravljanjem u SAD-u, više od 300. Također, mogu se pohvaliti kako su ove godine u SAD-u izgradili muzeje u Clevelandu, St. Louisu i Seattleu. U Europi su pak u travnju otvorili muzej u Kopenhagenu, a sada je otvoren u Manchesteru. To je pet muzeja u zadnjih šest mjeseci kojima direktno upravljaju, a na to treba nadodati i sve franšizne muzeje koji se paralelno otvaraju i kojima pružaju punu podršku.
Muzej Iluzija može se pohvaliti činjenicom kako je riječ o najvećem lancu privatnih muzeja na svijetu u 25 država svijeta i 15 milijuna posjetitelja, a čije iluzije i eksponati nastaju u Hrvatskoj od strane razvojno-istraživačkog tima u Oroslavju. Ovaj globalno uspješni i brzorastući projekt na ovim brojkama ne planira stati. S obzirom na aktualni pohod i na SAD, tim Metamorfoze ondje, točnije u Phoenixu otvara i ekstenziju svom zagrebačkom uredu radi lakšeg upravljanja muzejima.
O Metamorfoza d.o.o:
Metamorfoza d.o.o je hrvatska tvrtka koja stoji iza Muzeja Iluzija i njegovog globalno prepoznatog koncepta u edutainment i entertainment sektorima. Iako je relativno mlada tvrtka, Metamorfoza je uspjela ostaviti trag na globalnoj razini, trenutno upravljajući svojom franšiznom mrežom diljem Europe, Sjeverne Amerike, Azije i Afrike. Muzej Iluzija sa svojih preko 50 lokacija u 25 zemalja najveći je lanac privatnih muzeja na svijetu, a svoju popularnost duguje originalnom konceptu koji posjetiteljima pruža nezaboravna iskustva učenja i zabave. Tvrtka se nastavlja širiti pružanjem jedinstvenih obrazovnih, vizualnih i zabavnih iskustava.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
Postoje putovanja koja ne traže opravdanje, već se događaju iz unutarnje potrebe za predahom, promjenom ritma i povratkom sebi, a zima u Alpama upravo je takav poziv. Snijeg koji škripi pod skijama, oštar planinski zrak i tišina koju prekida tek žamor žičara stvaraju kulisu u kojoj svakodnevne brige ostaju daleko u dolini. Istraživanje Booking.coma o putnim predviđanjima za 2026. godinu potvrđuje ono što mnogi već osjećaju – čak 71 posto hrvatskih putnika vjeruje da je spontanost sama po sebi dovoljan razlog za odlazak na odmor, dok njih 80 posto smatra da je nakon napornog rada predah nagrada koju su zaslužili.
Ove sezone FOREO donosi čaroliju self-care rituala – od luksuznih uređaja za čišćenje i spa tretmane kod kuće do napredne njege lica i osmijeha, sve uz ekskluzivne popuste i limited edition blagdanske ponude.
U Centru kulture Ribnjak u Zagrebu, 18. prosinca 2025. godine, od 10 do 23 sata, održat će se cjelodnevni program povodom Međunarodnog dana migranata, koji je Opća skupština Ujedinjenih naroda proglasila 18. prosinca 2000. godine. Cilj obilježavanja ovoga dana je isticanje doprinosa migranata društvima u kojima žive, promicanje zaštite ljudskih prava te osiguravanje dostojanstvenih životnih uvjeta za sve.
Sezona darivanja službeno je otvorena, a Fashion&Friends i Fashion Company pretvaraju shopping u pravo modno iskustvo! Ljubitelji vrhunskih brendova i ove godine mogu uživati u božićnim popustima do –50% na najpoželjnije kolekcije.
Koncert Maje Šuput ispred JOY Shopping Rugvice bio je vrhunac otvorenja 11. prosinca 2025., ali za posjetitelje sada kreće najzanimljiviji dio prosinca. U cijeloj shopping zoni Rugvica nastavljaju se adventski sadržaji i pogodnosti, od sezonskih popusta i nagradnih igara do besplatnog zamatanja poklona i obiteljskih animacija. Uz jednostavan dolazak na izlazu s autoceste i veliki besplatan parking, zona je osmišljena kao praktičan izbor za shopping, ručak i blagdansku atmosferu u jednom odlasku.
Zagrebački Advent ove je godine dobio neočekivano topao i mekan dodatak. Omiljeni cappuccino postao je još posebniji zahvaljujući brendu Barcaffè koji je goste odabranih kafića iznenadio mekanim, toplim dekicama – savršenim suputnikom za zimska druženja uz šalicu omiljenog napitka.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.