Jedne od najtraženijih boja, koje već godinama oduševljavaju najbolje frizere i edukatore diljem svijeta, stigle su u novom ruhu, a beskonačan asortiman i mogućnosti usluga, nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. S njima je posao igra, a njihova fleksibilna aplikacija kao i same tehnike apliciranja, omogućavaju beskonačno istraživanje i stvaranje.
S IGORA VIBRANCE BOJAMA UVIJEK SE MOŽE KREIRATI VIŠE
IGORA VIBRANCE je pravi brand za sve frizere koji se nikada ne prestaju razvijati, a samim time i sanjati. Upravo iz tog razloga, klijenti s punim povjerenjem sjedaju u frizerske stolce. Bogati asortiman sada uključuje čak 87 nijansi, a dodavanjem novih pastelnih i prirodnih nijansi, asortiman boja se širi u onaj potpuno holistički, gdje kreativnost doslovno nema granica.
Najsuvremenija demi-permanentna boja s višetonskim rezultatima i prekrasnim vibrantnim sjajem – ali sada uz više njege, raznovrsnosti, održivosti, više mogućnosti usluga za sve tipove kose, više prirodnih i pastelnih nijansi nadopunjujući postojeći asortiman te više njege u svim blond tonerima zahvaljujući integriranoj bonding tehnologiji za minimizirano lomljenje kose. ISTA pouzdana izvedba s kultnom formulom s Moisture Protecting kompleksom nudi do 100% više sjaja i više njege za značajno bolju unutarnju snagu kose i njezinu glatkoću.
Upravo sva ta snaga beskonačne boje, savršeno je prikazana i pretočena u kampanju pod nazivom #MORETOCREATE. Edukatori Schwarzkopf Professionala, Marko Zirdum i Ivana Oletić te ambasadorica Schwarzkopf Professionala, Evelin Benković, stoje iza svakog koraka ove kampanje kroz koju su vješto pokazali svoja umijeća, znanje i kreativnost koju pruža upravo Igora Vibrance.
„Zaista uživam raditi s IGORA VIBRANCE jer mi omogućuje potpunu slobodu kreativnosti za kreiranje besprijekornih lookova dostojnih i najpoznatijih svjetskih naslovnica“ dodaje Evelin Benković.
Tri modela i tri različite tehnike, prikazuju sve ono što Igora Vibrance može u svojoj punoj snazi. LIVED-IN BLONDE donosi mekan i delikatan spoj tamnijeg korijena te svijetlih dužina i vrhova, što dovodi do rezultata boje koji ne traži komplicirano održavanje, a zadivljujući jednostavan prirodan i odvažan look, a kosi daje svestranu dimenziju koja odgovara različitim tonovima.
„Nakon toliko godina kao dio Schwarzkopf Professional tima i dalje me oduševljavaju inovacije. Novi tonovi su upravo ono što moju kreativnost podiže na novu razinu“ priznaje Ivana Oletić.
COLOR MELT, tehnika je gdje se dualna aplikacija idealno pretače s korijena na srednje dužine i vrhove i samim time čini jedan moderan fashion look, dok je tehnika GLOSSING naglasila, obogatila te potamnila već zdravu tamnu prirodnu kosu.
„Veliki sam perfekcionist, a za mene dobra boja podrazumijeva i blistavi sjaj. Zato biram IGORA VIBRANCE“ ističe Marko Zirdum.
S Igora Vibrance bojama za kosu, uvijek je moguće dobiti više, a tome i treba težiti. Ljepota je u slobodi i kreativnosti, a upravo kosa tada postaje najljepše platno. Bila riječ o potpunoj promjeni ili naglašavanju postojećeg prirodnog stanja ili boje, nova formula koju pruža Vibrance, iznjedrit će savršene suptilne i čiste rezultate.
U srijedu, 28. svibnja 2025., hotel Zonar u Zagrebu bio je epicentar ženske snage, znanja i nadahnuća. Prva Pro-femina konferencija, u organizaciji časopisa Ljepota&Zdravlje i pod pokroviteljstvom prestižnog dermokozmetičkog brenda Eucerin, okupila je brojne žene — i ponekog muškarca — koji su odlučili posvetiti jedan dan onome što često u svakodnevnom vrtlogu stavljamo na zadnje mjesto: sebi.
U samom srcu Dalmacije, između sunca, mora i mirisa Mediterana, održan je ekskluzivni Porsche Dalmacija Road Show, vozačko iskustvo koje spaja emociju, preciznost i uživanje u vožnji. Tijekom pet dana, čak 100 sudionika istraživalo je obalne ceste i dalmatinska mjesta, pretvarajući svaki zavoj u trenutak koji ostaje zapamćen.
21. kolovoza čak 50 izvođača na pozornici izvodit će glazbu bandova poput Led Zeppelin, Queen, Deep Purple, The Doors, AC/DC, Pink Floyd, Toto, The Rolling Stones, The Beatles, Tine Turner, Princea i drugih svjetskih imena.
Douglas parfumerije, sinonim za luksuz, stručnost i inovaciju u svijetu ljepote, ekskluzivno su predstavile najnoviju beauty uslugu – Skincare School by Douglas. Ova inovativna usluga nastavak je Douglasove misije da svojim kupcima ponudi jedinstvena i personalizirana beauty iskustva, a predstavljena je na posebnom eventu u parfumeriji na Trgu bana Jelačića 7 u Zagrebu.
U svijetu u kojem svaki detalj ima značenje, a prvi dojam često postaje i najtrajniji, luksuz više nije samo pitanje dekora – on je priča, emocija, iskustvo. U toj novoj eri event industrije, jedno ime sve glasnije odjekuje europskom scenom: Ivana Škrlec, vizionarka iza rental brenda Altera, redefinira kako prostor može govoriti – i to glasno, profinjeno i nezaboravno.
U rodnoj Koprivnici otvorena je izložba fotografija Bolte Ranilovića, oca Vanne, a pjevačica je emotivnom objavom podsjetila na njegov umjetnički trag.
Naš glumac rijetko dijeli privatne trenutke, no povodom godišnjice braka s Karlom Abramović objavio je dirljive fotografije s vjenčanja i obiteljske proslave.