Jedne od najtraženijih boja, koje već godinama oduševljavaju najbolje frizere i edukatore diljem svijeta, stigle su u novom ruhu, a beskonačan asortiman i mogućnosti usluga, nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. S njima je posao igra, a njihova fleksibilna aplikacija kao i same tehnike apliciranja, omogućavaju beskonačno istraživanje i stvaranje.
S IGORA VIBRANCE BOJAMA UVIJEK SE MOŽE KREIRATI VIŠE
IGORA VIBRANCE je pravi brand za sve frizere koji se nikada ne prestaju razvijati, a samim time i sanjati. Upravo iz tog razloga, klijenti s punim povjerenjem sjedaju u frizerske stolce. Bogati asortiman sada uključuje čak 87 nijansi, a dodavanjem novih pastelnih i prirodnih nijansi, asortiman boja se širi u onaj potpuno holistički, gdje kreativnost doslovno nema granica.
Najsuvremenija demi-permanentna boja s višetonskim rezultatima i prekrasnim vibrantnim sjajem – ali sada uz više njege, raznovrsnosti, održivosti, više mogućnosti usluga za sve tipove kose, više prirodnih i pastelnih nijansi nadopunjujući postojeći asortiman te više njege u svim blond tonerima zahvaljujući integriranoj bonding tehnologiji za minimizirano lomljenje kose. ISTA pouzdana izvedba s kultnom formulom s Moisture Protecting kompleksom nudi do 100% više sjaja i više njege za značajno bolju unutarnju snagu kose i njezinu glatkoću.
Upravo sva ta snaga beskonačne boje, savršeno je prikazana i pretočena u kampanju pod nazivom #MORETOCREATE. Edukatori Schwarzkopf Professionala, Marko Zirdum i Ivana Oletić te ambasadorica Schwarzkopf Professionala, Evelin Benković, stoje iza svakog koraka ove kampanje kroz koju su vješto pokazali svoja umijeća, znanje i kreativnost koju pruža upravo Igora Vibrance.
„Zaista uživam raditi s IGORA VIBRANCE jer mi omogućuje potpunu slobodu kreativnosti za kreiranje besprijekornih lookova dostojnih i najpoznatijih svjetskih naslovnica“ dodaje Evelin Benković.
Tri modela i tri različite tehnike, prikazuju sve ono što Igora Vibrance može u svojoj punoj snazi. LIVED-IN BLONDE donosi mekan i delikatan spoj tamnijeg korijena te svijetlih dužina i vrhova, što dovodi do rezultata boje koji ne traži komplicirano održavanje, a zadivljujući jednostavan prirodan i odvažan look, a kosi daje svestranu dimenziju koja odgovara različitim tonovima.
„Nakon toliko godina kao dio Schwarzkopf Professional tima i dalje me oduševljavaju inovacije. Novi tonovi su upravo ono što moju kreativnost podiže na novu razinu“ priznaje Ivana Oletić.
COLOR MELT, tehnika je gdje se dualna aplikacija idealno pretače s korijena na srednje dužine i vrhove i samim time čini jedan moderan fashion look, dok je tehnika GLOSSING naglasila, obogatila te potamnila već zdravu tamnu prirodnu kosu.
„Veliki sam perfekcionist, a za mene dobra boja podrazumijeva i blistavi sjaj. Zato biram IGORA VIBRANCE“ ističe Marko Zirdum.
S Igora Vibrance bojama za kosu, uvijek je moguće dobiti više, a tome i treba težiti. Ljepota je u slobodi i kreativnosti, a upravo kosa tada postaje najljepše platno. Bila riječ o potpunoj promjeni ili naglašavanju postojećeg prirodnog stanja ili boje, nova formula koju pruža Vibrance, iznjedrit će savršene suptilne i čiste rezultate.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.