U posljednje je vrijeme bilo mnogo reakcija na pitanje „IMAŠ LI OSJEĆAJ ZA FILLING”. Neki su mislili da je riječ o gramatičkoj pogrešci, neke su reakcije bile izrazito duhovite, no ono što je sasvim sigurno je da spomenuti teaser nikoga nije ostavio ravnodušnim i da s njim – nema greške!
Ubrzo nakon teasera lansiran je neodoljiv Smoki WOW – inovativan proizvod, toliko ukusan i uzbudljiv da je originalni Smoki, ali i cijelu kategoriju flipsa, podigao na još višu razinu uživanja i svakom novom zalogaju dao jedinstveni „WOW filling”.
I najzahtjevnije sladokusce je oduševio svojim šarmom i neodoljivom hrskavošću, ali i s dva različita neodoljiva punjenja – jedinstvenim i prepoznatljivim kikirikijem te čokoladom. Novi Smoki dolazi nam i u dosad neviđenom i atraktivnom obliku koji dodatno ističe vezu s kikirikijem po kojem je Smoki i karakterističan.
Smoki WOW nije samo grickalica, već je i WOW doživljaj! Hrskavost i fino punjenje čine ovu poslasticu neodoljivom za sve generacije. Smoki je uspio ne samo očuvati tradiciju brenda, već ga je podigao i na sasvim novu razinu.
Tijekom pola stoljeća svog postojanja, Smoki je prošao brojne faze, ali je njegov prepoznatljiv okus uvijek ostao isti. Danas Smoki WOW možete vidjeti na potpuno drugačiji način – u novoj kampanji koja nam otvara vrata nekog novog, WOW svijeta – razigranog, veselog i originalnog, gdje se pleše i pjeva na svakom koraku i uživa u jedinstvenom WOW osjećaju koji budi želju da ga uvijek iznova oživljavamo. Upečatljiva scenografija u pop art stilu zaokružila je Smoki WOW priču na najbolji mogući način, a jedina dilema koju sada imamo je koji odabrati – KIKIRIKI ili ČOKO FILLING?
Smoki WOW je svojim neodoljivim okusom u vrlo kratkom vremenu oduševio sve ljubitelje brenda i postao pravi izbor u trenucima prepuštanja punim okusima kikirikija i čokolade. Okus koji desetljećima toliko volite, bogatiji je nego ikada prije, hrskav izvana, a punjen iznutra!
Jedinstveni „WOW filling” osjetit ćete prilikom svakog zalogaja.Kada se sljedeći put poželite prepustiti potpunom uživanju, odaberite vaš omiljeni Smoki WOW i budite sigurni da uz Smoki, nema greške!
Grad Zagreb ponovno će postati pulsirajuća atletska scena kada u nedjelju, 12. listopada, više od 4.500 trkača iz Hrvatske i svijeta zauzme ulice glavnog grada. Start i cilj na Trgu bana Josipa Jelačića obećavaju spektakularan vizualni doživljaj i istinski urbani maraton, u kojem se spajaju sport, turizam i zdrav život.
Koliko se puta dogodilo da ne razumijete vlastito dijete, unuka ili pak roditelja – ne zato što se ne volite, nego jer govorite „drugačijim jezikom“? Dok mladi danas komuniciraju kraticama poput POV i YOLO, starije generacije i dalje rado koriste izraze „malo morgen“ ili „nije šija nego vrat“. Upravo tu, u svakodnevnim nesporazumima, skriva se ključ boljeg razumijevanja – a pronaći ga pokušava nova kampanja Budi DOBRO. Poveži CE. koju je pokrenula Cedevita.
Što ako vam kažemo da za ovo putovanje ne trebate avionsku kartu ni pasoš, već samo – svoj osobni stil? Nova kampanja Fashion&Friends za jesen/zimu 2025. pod nazivom Check-In Identity vodi nas na modno uzbudljivo putovanje kroz identitete, energije i estetike koje brišu sve granice. U fokusu je ideja da moda nije samo ono što nosimo, nego univerzalni jezik kojim otkrivamo tko smo i kamo idemo.
Ako ove jeseni tražite kulturni i zabavni izlazak koji nadmašuje rutinu odlaska u kino ili klub, CineStar donosi program koji će vas prikovati za sjedalo – i to ne samo zbog blockbustera. Na repertoaru su vrhunski koncerti, baleti i opere, a program otvara vrata u svijet glazbenih i scenskih spektakala s najvećih pozornica.
Početak jeseni u Arena Centru donosi jedinstveno iskustvo za sve koji prate trendove i traže inspiraciju u svakodnevici. Prostrani interijer na dva kata povezuje modu, dizajn i tehnologiju, kreirajući ambijent u kojem svaki kutak nosi svoju priču. Posjetitelji mogu istraživati različite stilove i kolekcije, promišljeno predstavljene u prostoru koji kombinira drvene, keramičke i metalne elemente, a pažljivo osmišljena rasvjeta ističe detalje i stvara profinjenu atmosferu.
Ove godine konferencija Blend: Film & Games otvara svoja vrata u Zagrebu s međunarodnim programom koji će obogatiti svakog posjetitelja, nudeći uvid u najnovije trendove filmske i gaming industrije. Na Sveučilištu Algebra Bernays 2. i 3. listopada publiku očekuju paneli, predavanja i radionice koje spajaju kreativnost, tehnologiju i praktična iskustva autora koji oblikuju globalnu scenu.
Nema ništa što može probuditi srce jednog navijača kao trenutak kada njegov klub otkrije nove dresove. To nije samo sportska oprema – to je identitet, ponos, znak pripadnosti. Upravo to pokazali su adidas i najtrofejniji hrvatski rukometni klub RK Zagreb kada su predstavili dresove za sezonu 2025./26., a atmosfera je od prvog trenutka bila nabijena emocijama.
Crna čipka oduvijek je bila simbol elegancije, no u interpretaciji glumice Vande Winter poprima potpuno novu dimenziju. Odabirom prozračnog čipkastog kombinezona koji naglašava liniju tijela, a istovremeno zadržava sofisticiranost dugih rukava i visoke kragne, Winter je pokazala da čipka ne mora biti rezervirana samo za romantične ili večernje kombinacije – ona može funkcionirati kao statement komad u samom središtu modernog, urbanog stylinga.
Meri Goldašić ponovno potvrđuje svoj status modne influencerice koja zna odabrati komade koji pričaju priču. U crnoj Zimmermann haljini dramatičnog kroja, koja spaja voluminozne slojeve i duboki dekolte, postiže ravnotežu između ženstvene senzualnosti i couture estetike. Ovaj tip kroja naglašava siluetu, dok istovremeno ostavlja dovoljno prostora za dozu razigranosti u pokretu – što ga čini savršenim izborom za večernje prilike.
Manekenka se ponovno suočava sa zdravstvenim problemima, a pratitelji su je obasuli porukama podrške nakon što je podijelila intimne trenutke iz bolnice.
Nakon što je Jimmy Kimmel optužio pripadnike MAGA pokreta da politiziraju ubojstvo konzervativnog aktivista Charlieja Kirka, emisija “Jimmy Kimmel Live!” odlazi na neodređenu pauzu.