U posljednje je vrijeme bilo mnogo reakcija na pitanje „IMAŠ LI OSJEĆAJ ZA FILLING”. Neki su mislili da je riječ o gramatičkoj pogrešci, neke su reakcije bile izrazito duhovite, no ono što je sasvim sigurno je da spomenuti teaser nikoga nije ostavio ravnodušnim i da s njim – nema greške!
Ubrzo nakon teasera lansiran je neodoljiv Smoki WOW – inovativan proizvod, toliko ukusan i uzbudljiv da je originalni Smoki, ali i cijelu kategoriju flipsa, podigao na još višu razinu uživanja i svakom novom zalogaju dao jedinstveni „WOW filling”.
I najzahtjevnije sladokusce je oduševio svojim šarmom i neodoljivom hrskavošću, ali i s dva različita neodoljiva punjenja – jedinstvenim i prepoznatljivim kikirikijem te čokoladom. Novi Smoki dolazi nam i u dosad neviđenom i atraktivnom obliku koji dodatno ističe vezu s kikirikijem po kojem je Smoki i karakterističan.
Smoki WOW nije samo grickalica, već je i WOW doživljaj! Hrskavost i fino punjenje čine ovu poslasticu neodoljivom za sve generacije. Smoki je uspio ne samo očuvati tradiciju brenda, već ga je podigao i na sasvim novu razinu.
Tijekom pola stoljeća svog postojanja, Smoki je prošao brojne faze, ali je njegov prepoznatljiv okus uvijek ostao isti. Danas Smoki WOW možete vidjeti na potpuno drugačiji način – u novoj kampanji koja nam otvara vrata nekog novog, WOW svijeta – razigranog, veselog i originalnog, gdje se pleše i pjeva na svakom koraku i uživa u jedinstvenom WOW osjećaju koji budi želju da ga uvijek iznova oživljavamo. Upečatljiva scenografija u pop art stilu zaokružila je Smoki WOW priču na najbolji mogući način, a jedina dilema koju sada imamo je koji odabrati – KIKIRIKI ili ČOKO FILLING?
Smoki WOW je svojim neodoljivim okusom u vrlo kratkom vremenu oduševio sve ljubitelje brenda i postao pravi izbor u trenucima prepuštanja punim okusima kikirikija i čokolade. Okus koji desetljećima toliko volite, bogatiji je nego ikada prije, hrskav izvana, a punjen iznutra!
Jedinstveni „WOW filling” osjetit ćete prilikom svakog zalogaja.Kada se sljedeći put poželite prepustiti potpunom uživanju, odaberite vaš omiljeni Smoki WOW i budite sigurni da uz Smoki, nema greške!
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.