Brend Anovi na čelu s dizajnericom Ivonom Glavaš, već godinama oduševljava javnost i brojne zadovoljne klijentice, kojih je iz godine u godinu sve više. Od brojnih samostalnih revija pa sve do predstavljanja na Tjednu mode u Milanu radi kojeg je brend postao prepoznatljiv i van granica Lijepe Naše, inspiracije nikada nije nedostajalo. Trud i predan rad te ne preskakanje stepenica, zaista uvijek urode plodom pa tako i u ovoj lijepoj modnoj priči. Nije tajna da brend Anovi vole i nose brojne poznate Hrvatice.
Ova godina je za Ivonu Glavaš ipak još malo posebnija jer brend slavi veliki deseti rođendan, a sinoć je upravo tim povodom u splitskom HNK održana slavljenička revija vrijedna svake pažnje.
Impozantan prostor kazališta, po prvi puta u Splitu, postao je veličanstvena kulisa u kojoj se moda savršeno ispreplela s daskama koje život znače. Ivona tvrdi kako je i samu inspiraciju za novu kolekciju pronašla u kazalištu i kako je na ovaj projekt izuzetno ponosna jer je ovo ujedno i prva modna revija koja se dogodila u Hrvatskom narodnom kazalištu u Splitu.
Svi koji prate kreacije koje godinama vrijedno stvara Anovi, znaju da je sinonim za brend ženstvenost i to je poput niti vodilje koja se može pronaći u svakoj kolekciji pa je i tako na ovoj slavljeničkoj reviji prikazana ženstvenost u punom smislu te riječi. Najveća novost su definitivno boje, dominiraju izuzetno trendi smeđa i bordo, a neizostavni kaputi i odijela, uvijek su idealan izbor koji je nosiv godinama i u mnogim prilikama. Haljine koje laskaju ženskoj figuri te krojevi u kojoj se svaka žena osjeća posebno i kao najbolja verzija sebe, ispunile su prepuno kazalište.
Prekrasni modeli ukrali su pozornost i brojnih okupljenih uzvanika, među kojima su se našli i Ana Čagalj, Gabrijela Budimir, Anthony Kalik, Albina Grčić, Barbara Kurtović, Anita i Josip Elez, Korina i Zvonimir Šarlija, Marija i Jurica Pirić, Žanamari Perčić, Raquel Mauri Rakitić, Andrea Šušnjara, Hrvoje i Valentina Krolo, Sandra Ledenko, Neda Makjanić Kunić, Petra Čolak, Gianna Apostolski te brojni drugi.
„Ova revija je za mene bila više od projekta. Kada se osvrnem, ne mogu vjerovati da je prošlo velikih okruglih 10 godina od kada je nastao brend Anovi. Imati reviju i predstaviti svoju viziju u splitskom HNK je zaista ostvarenje snova i stvarno sam ponosa što je baš moja revija prva ikad tamo održana. Zahvalna sam svakoj svojoj klijentici koja za svoje posebne trenutke bira baš moje kreacije. Veselim se novim ostvarenjima i skupljanju novih prekrasnih uspomena“ – dodaje dizajnerica i vlasnica brenda, Ivona Glavaš.
Za make up i kosu modela bili su zaslužni Chix i AK hair, a modne dodatke potpisuju Prahir i Optika M. Također, uzvanici su uživali u slatkim zalogajima popularnog splitskog Bobisa.
Jedno desetljeće je prošlo i proslavljeno je na najljepši mogući način, ali Anovi tim na čelu s Ivonom već priprema nove projekte i smišlja nove planove, zahvalan na svemu do sada, svakome ponaosob jer je svaki zadovoljan i vjeran klijent dokaz i kruna predanog rada te najveća nagrada.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
U Zagrebačkom kazalištu mladih, u petak je održana praizvedba ACID/KISELINA, Tene Štivičić, u režiji litavskog redatelja Antanasa Obcarskasa, u koprodukciji s Litavskim nacionalnim dramskim kazalištem iz Vilniusa.