Brend Anovi na čelu s dizajnericom Ivonom Glavaš, već godinama oduševljava javnost i brojne zadovoljne klijentice, kojih je iz godine u godinu sve više. Od brojnih samostalnih revija pa sve do predstavljanja na Tjednu mode u Milanu radi kojeg je brend postao prepoznatljiv i van granica Lijepe Naše, inspiracije nikada nije nedostajalo. Trud i predan rad te ne preskakanje stepenica, zaista uvijek urode plodom pa tako i u ovoj lijepoj modnoj priči. Nije tajna da brend Anovi vole i nose brojne poznate Hrvatice.
Ova godina je za Ivonu Glavaš ipak još malo posebnija jer brend slavi veliki deseti rođendan, a sinoć je upravo tim povodom u splitskom HNK održana slavljenička revija vrijedna svake pažnje.
Impozantan prostor kazališta, po prvi puta u Splitu, postao je veličanstvena kulisa u kojoj se moda savršeno ispreplela s daskama koje život znače. Ivona tvrdi kako je i samu inspiraciju za novu kolekciju pronašla u kazalištu i kako je na ovaj projekt izuzetno ponosna jer je ovo ujedno i prva modna revija koja se dogodila u Hrvatskom narodnom kazalištu u Splitu.
Svi koji prate kreacije koje godinama vrijedno stvara Anovi, znaju da je sinonim za brend ženstvenost i to je poput niti vodilje koja se može pronaći u svakoj kolekciji pa je i tako na ovoj slavljeničkoj reviji prikazana ženstvenost u punom smislu te riječi. Najveća novost su definitivno boje, dominiraju izuzetno trendi smeđa i bordo, a neizostavni kaputi i odijela, uvijek su idealan izbor koji je nosiv godinama i u mnogim prilikama. Haljine koje laskaju ženskoj figuri te krojevi u kojoj se svaka žena osjeća posebno i kao najbolja verzija sebe, ispunile su prepuno kazalište.
Prekrasni modeli ukrali su pozornost i brojnih okupljenih uzvanika, među kojima su se našli i Ana Čagalj, Gabrijela Budimir, Anthony Kalik, Albina Grčić, Barbara Kurtović, Anita i Josip Elez, Korina i Zvonimir Šarlija, Marija i Jurica Pirić, Žanamari Perčić, Raquel Mauri Rakitić, Andrea Šušnjara, Hrvoje i Valentina Krolo, Sandra Ledenko, Neda Makjanić Kunić, Petra Čolak, Gianna Apostolski te brojni drugi.
„Ova revija je za mene bila više od projekta. Kada se osvrnem, ne mogu vjerovati da je prošlo velikih okruglih 10 godina od kada je nastao brend Anovi. Imati reviju i predstaviti svoju viziju u splitskom HNK je zaista ostvarenje snova i stvarno sam ponosa što je baš moja revija prva ikad tamo održana. Zahvalna sam svakoj svojoj klijentici koja za svoje posebne trenutke bira baš moje kreacije. Veselim se novim ostvarenjima i skupljanju novih prekrasnih uspomena“ – dodaje dizajnerica i vlasnica brenda, Ivona Glavaš.
Za make up i kosu modela bili su zaslužni Chix i AK hair, a modne dodatke potpisuju Prahir i Optika M. Također, uzvanici su uživali u slatkim zalogajima popularnog splitskog Bobisa.
Jedno desetljeće je prošlo i proslavljeno je na najljepši mogući način, ali Anovi tim na čelu s Ivonom već priprema nove projekte i smišlja nove planove, zahvalan na svemu do sada, svakome ponaosob jer je svaki zadovoljan i vjeran klijent dokaz i kruna predanog rada te najveća nagrada.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.