Međunarodni Božićni sajam spojio svijet i dobrotu
Na Zagrebačkom velesajmu održan 29. Božićni sajam s delicijama i običajima iz više od 20 zemalja, uz humanitarnu pomoć djeci iz ruralnih krajeva.
03 prosinca 2024
Omiljeni biljni liker donosi nove boje brenda: Herbal Green i Culture Orange, dostupne od listopada.
Jägermeister, omiljeni biljni liker na svijetu, izbacio je limitirano izdanje svoje kultne boce. Design Edition donosi boce u bojama brenda, zelenoj i narančastoj. Ovo je najveće limitirano izdanje Jägermeistera do sada, s više od 2,5 milijuna boca diljem svijeta.
Design Edition dolazi i u Hrvatsku pa će zelene boce od studenog biti dostupne u hipermarketima najvećih prodajnih lanaca po redovnoj cijeni, a narančaste tijekom listopada stižu u barove i noćne klubove. Ikonične limited edition boce mogu se nabaviti i u trgovini Kofer u Mesničkoj 6 u Zagrebu, ili naručiti putem webshopa. Ovisno o paketu, uz bocu dolazi i konzola za tetris, termo boca, drvene puzzle, keramička šalica, orašasti plodovi i ostalo.
Jägermeister je redefinirao, standardizirao i registrirao svoje prepoznatljive boje brenda i stvorio dvije nove boje koje savršeno podcrtavaju vizualni identitet kultnog biljnog likera – zelenu boju Herbal Green i narančastu Culture Orange.
Nove Jägermeisterove boje predstavljaju dvije strane ovog premium likera. Svijetla i intenzivna narančasta boja Culture Orange simbolizira strast prema najboljim noćima i urbanu stranu Jägermeistera, dok duboka zelena boja Herbal Green predstavlja poštovanje prema prirodi, biranim biljnim sastojcima i umijeću izrade ovog vrhunskog likera.
”Jägermeister je brend koji slavi noćni život, podržava umjetnike i kreativce, a prirodna receptura ovog likera se nije mijenjala od samog nastanka i sastoji se od 56 biljaka, korijenja i trava. Ovaj dualitet je s dvjema bojama dobio i vizualni pečat. Culture Orange označava radost življenja, inspiraciju, druženje i uzbuđenje, dok je Herbal Green naše naslijeđe, ljubav prema prirodi i vještina pretvaranja biljnih sastojaka u premium liker. Jako smo zadovoljni bojama brenda, a limitirano izdanje kultne boce je izvrstan način da to proslavimo sa svima”, istaknula je Nadine Kramarić, Marketing Manager Core brands za Hrvatsku.
Dino Rađa i Viktorija Rađa istražili su ljepote Vijetnama i uživali u nevjerojatnim znamenitostima, prirodi i autentičnoj kuhinji.
03 prosinca 2024
Ovakve fotke mogle bi "slomiti internet".
03 prosinca 2024
Ella Dvornik oduševila je Instagram raskošnim borom s ugrađenim lampicama.
03 prosinca 2024
Što vi kažete - treba li se slavna hrvatska pop zvijezda ošišati na pixie frizuru?
03 prosinca 2024
Topla atmosfera iza kulisa hit serije oduševila je obožavatelje.
03 prosinca 2024