United Group s velikim zadovoljstvom najavljuje dolazak SkyShowtimea na platforme Telemacha u Hrvatskoj i Sloveniji te Vivacoma u Bugarskoj. Ovo novo partnerstvo donosi korisnicima United Groupa u regiji bogat zabavni portfelj SkyShowtimea, nudeći najbolje od hollywoodskih blockbustera, svjetski poznatih serija i ekskluzivnog originalnog sadržaja za cijelu obitelj.
SkyShowtime od danas je dostupan kao dodatni TV paket s fleksibilnim opcijama pretplate za Telemach korisnike u Hrvatskoj i Sloveniji, a od 3. prosinca i za Vivacom korisnike u Bugarskoj. SkyShowtime se može gledati putem EON TV-a, premium streaming platforme United Groupa, kao i na mobilnim platformama, osiguravajući besprijekorno i kvalitetno korisničko iskustvo. Usluga se može jednostavno aktivirati putem Telemach i Vivacom aplikacija.
„SkyShowtime predstavlja unaprjeđenje naše ponude sadržaja, čime našim korisnicima u Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj pružamo pristup vrhunskoj svjetskoj zabavi. Ovo partnerstvo potvrđuje našu predanost pružanju raznovrsnog, premium sadržaja i fleksibilnih opcija gledanja, prilagođenih potrebama naših pretplatnika,” rekla je Suzana Radošević, direktorica za upravljanje sadržajem kompanije United Group.
„Kao netko tko dolazi iz jugoistočne Europe, oduševljena sam partnerstvom s United Groupom. Na ovaj način osiguravamo da naše vrhunsko iskustvo zabave dopre do novih gledatelja u Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Zahvaljujući ovom partnerstvu, blockbusteri, popularne serije i ekskluzivni originalni sadržaji bit će dostupni u regiji – sve na jednom mjestu i po izvrsnoj cijeni”, rekla jeHristina Georgieva, direktorica poslovanja u SkyShowtimeu.
Najzanimljiviji sadržaji
U suradnji s vodećim kompanijama u industriji, SkyShowtime donosi bogat izbor sadržaja:
hollywoodske blockbustere i omiljene obiteljske filmove: uz podršku Paramounta, Skydance Corporationa i Comcasta, SkyShowtime nudi popularne filmove i franšize kao što su Zlica (Wicked), Malci (Minions) i Gladijator, osiguravajući zabavu za cijelu obitelj
hit TV serije: uz sadržaj od legendarnih zabavnih brendova kao što su Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios i Peacock, gledatelji mogu uživati u priznatim serijama kao što su Tulsa King, Yellowstone, Landman i MobLand
ekskluzivne originale i lokalni sadržaj: SkyShowtime kombinira svjetske hitove s premium originalnim produkcijama koje prikazuju najbolje od lokalnog talenta i pripovijedanja.
Dva nova premium linearna kanala – SkyShowtime 1 i SkyShowtime 2 – dolaze zajedno s bogatom SkyShowtime uslugom gledanja za zahtjev, dostupnom putem EON Smart boxa, pametnih televizora i mobilnih uređaja.
Pretplata i cijene
SkyShowtime je dostupan kao dodatni TV paket s fleksibilnim razinama pretplate: Standard s reklamama, Standard i Premium, što ga čini prilagođenim različitim preferencijama gledatelja. Usluga se jednostavno naplaćuje putem računa operatora.
Kao dio novogodišnje kampanje, United Group korisnicima nudi posebnu promotivnu ponudu koja će im omogućiti da istraže i uživaju u svim značajkama SkyShowtimea tijekom blagdanske sezone.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.