Skiciranje kao u Parizu, kokteli i šarmantne beauty aktivacije: Zavirite pobliže na Marie Claire party održan u Klovićevim dvorima!
Jučer je u Klovićevim dvorima održan prvi Marie Claire party, a ako vas zanima što su sve naši uzvanici, uz uživanje u glasu Natali Dizdar i listanju prvog hrvatskog broja, imali prilike iskusiti, čitajte dalje.
Uz skiciranje uzvanika baš kao na pariškim ulicama, koje je omogućila INA, beauty aktivacije Kallos i Dr.Vivian, uzvanici su se mogli rashladiti uz osvježavajući sladoled Croccantino te zakoračiti u zanimljiv prostor za fotografiranje u kojem se hoda po pokretnoj traci, baš kao na pisti.
Glavna urednica portala i print izdanja Marie Claire Hrvatska, Dina Plevnik, i cijeli tim Marie Claire Hrvatska, uz direktora tvrtke Mediatop d.o.o., Domagoja Glogovića, ugostili su brojne uzvanike koji su u Klovićeve dvore mogli stići samo uz posebnu pozivnicu te ih uveli u svijet slavne francuske licence koja žene oduševljava još od početka prošlog stoljeća.
Hrane i pića nije nedostajalo pa su uzvanici uživali u koktelima s ledom i hrani koja je bila posebno birana od strane redakcije.
Slavni Aperol Spritz (PPD) bio je zaštitno piće partyja uz još nekoliko atraktivnih koktela kao što je Skinny Bitch Strawberry, a za catering se pobrinuo catering Kvatrić uz mnoštvo dekadentnih zalogajčića koji su uzvanicima davali energiju za ples do ponoći.
Klijenti i partneri INA, Kallos, Dr.Vivian, Air France, Trika, Arena Centar, Rondo Mondo, Poliklinika Veir, Pharmateka Consult, Zaks, Jana Nails, Podravka, Cedevita i Croccantino ovu su večer učinili još čarobnijom.
Na kraju večeri svaki je uzvanik kući ponio primjerak časopisa i luksuznu ljetnu torbicu koja je nastala u suradnji Aleksandre Dojčinović i Marie Claire Hrvatska!
Posebno zahvaljujemo našim dragim partnerima: Arena centar – Marie Claire službeni FASHION partner eventa. ZAKS – Marie Claire službeni JEWELRY partner eventa
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.