Regionalni direktor Googlea Joško Mrndže, predsjednik Hrvatskog dizajnerskog društva Sven Sorić, TV voditelji Joško Lokas, Barbara Kolar, Valentina Baus i Dino Goleš, TikTok konzultant Dario Marčac, glavna urednica Ellea i poznata aktivistica Jelena Veljača, član Uprave i glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić, dizajnerski studio Šesnić&Turković samo su neke od zvijezda prvog Sjever media & design festa, jedinstvenog događaja koji će se održati u četvrtak i petak, 24. i 25. travnja 2025. godine na Sveučilištu Sjever u Koprivnici. Riječ je o manifestaciji kojoj je misija osnažiti kompetencije i promicati znanje u kreativnim industrijama, a sve kroz spoj predavanja, panela, radionica i umjetničkih sadržaja.
Sjever media & design fest se održava u organizaciji Sveučilišta Sjever, a uz podršku Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice, Hrvatske gospodarske komore, Podravke, Carlsberga, Googlea i brojnih drugih partnera.
„Pokrenuli smo studentski festival na kojem želimo povezati studente i stručnjake iz područja dizajna, medija i kreativnih industrija. Pritom nam je izrazito važno promovirati autorski pristup, ukazivati na značaj principa u kojem ideje postaju priče te promicati struku temeljenu na sadržaju s pečatom, odnosno – slaviti kreativnost“, ističe prorektor Sveučilišnog centra Koprivnica prof. dr. sc. Mario Tomiša.
Screenshot
Bogat program koji započinje u četvrtak, 24. travnja, svečanim otvorenjem već prvim panelom posvećenim kreativnim industrijama okupit će predstavnike Ministarstva kulture, Podravke, Keks Paya, Hrvatske gospodarske komore i Grada Koprivnice i otvoriti aktualne teme razvoja, financiranja i budućnosti sektora. Nakon toga nastavlja se program prepun predavanja i panela s vrhunskim stručnjacima i istaknutim imenima iz svijeta medija i dizajna – od predavanja o dizajnu dizajnerskih autoriteta poput Studija Šesnić&Turković, predsjednika Hrvatskog dizajnerskog društva Svena Sorića, kustosa i kritičara Marka Goluba, Studio 2dizajnera i Klarxy do dva panela o dizajnu – “Dizajn sa Sjevera – izazovi i dosezi” i “Dizajn sa Sjevera – uspjesi i primjeri” s bivšim studentima Sveučilišta Sjever, a danas uspješnim dizjanerima.
Osim toga, posebnu pažnju svakako će privući panel rasprava na temu uspjeha u digitalnim medijima, na kojoj će svoja iskustva podijeliti poznata TV lica Barbara Kolar i Joško Lokas, TikTok konzultant i osnivač Crewa Dario Marčac, te glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić, kao i panel posvećen novim generacijama medijskih stvaratelja, gdje će nastupiti mladi TikTok content creatori okupljeni u kolektivu Crew. Prvi dan festivala završava panelom o budućnosti televizije, koji donosi razgovor s voditeljskim parom Dnevnika Nove TV – Valentinom Baus i Dinom Golešom, a večer kulminira s koncertom Hiljsona Mandele u Funku.
U petak, 25. travnja, program se nastavlja od jutarnjih sati, a svakako treba istaknuti gostovanje Joška Mrndže, regionalnog direktora Googlea za Adriatic regiju, koji će kroz razgovor pod nazivom „The Future is Now“ približiti temu o aktualnim digitalnim trendovima i tehnologijama koje oblikuju medijsku stvarnost. Festival donosi i panel o karijerama u medijima, na kojem će govoriti glavna urednica Elle Croatia Jelena Veljača i web urednik Ivan Ilić. Suradnja sa Sveučilištem Staffordshire iz Velike Britanije donosi međunarodnu izložbu, ali i predavanje „Umjetnost kao istraživanje, pobuna protiv konvencija“, profesora Michael Branthwaite.
Tijekom oba dana festivala odvijaju se i dvije radionice – AI Bitchcraft pod vodstvom Konrada Mulvaja, te Ilustriram ti priču iza koje stoje autorski dvojac Klarxy i Tintor, a rezultati će biti prezentirani na završetku festivala.
„Ponosan sam što smo već na prvom izdanju festivala uspjeli okupiti veliki broj izuzetnih pojedinaca iz područja dizajna, medija i kreativnih industrija koji će svojim sudjelovanjem uvelike doprinijeti kvaliteti sadržaja koje nudimo za naše studente i sve zainteresirane posjetitelje“, zaključio je prorektor Tomiša te naglašava kako će 24. i 25. travnja Sveučilište Sjever u Koprivnici biti mjesto za razmjenu ideja i kreativnu inspiraciju gdje ideje postaju priče.
Sveučilište Sjever, uz potporu brojnih partnera, uključujući Ministarstvo kulture i medija, Grad Koprivnica, HGK, Podravku, Carlsberg, Keks Pay, Google, PBZ Mirovinski, HDD, Funk, University Staffordshire te podršku brojnih medijskih partnera Večernji list, Elle Croatia, Podravski, RKC, Mixer, Fashion.hr, HELLO! ovim studentskim festivalom promiče kreativnost i donosi sadržaj s pečatom.
Vidimo se 24. i 25. travnja na Sveučilištu Sjever u Koprivnici na prvom Sjever media & design festu! Detaljan program možete preuzeti na ovom linku.
Prošli vikend prošao je u znaku najbolje regionalne popularne i zabavne glazbe. Održan je 17. CMC Festival Vodice 2025. powered by Calzedonia koji je okupio brojnu publiku i najbolje glazbenike iz cijele regije.
Warner Bros Discovery (WBD) produžio je ugovor s Francuskom teniskom federacijom (FFT), čime je osiguran nastavak prijenosa turnira Roland Garros na njihovim kanalima i platformama diljem Europe* do 2030. godine.
Više od 100.000 smještajnih objekata u svijetu nudi siguran, inkluzivan prostor za LGBTQ+ putnike - donosimo četiri destinacije koje ih toplo dočekuju.
Završen je 17. CMC festival u Vodicama 2025. powered by Calzedonia, najveći i najzabavniji festival na ovim prostorima. Dvodnevni festival ponovo je okupio najpopularnija imena iz cijele regije, a vodička riva bila je premala za publiku koja je došla pratiti nastupe čak 46 izvođača.
Zamislite prostor ispunjen osmijehom, laganim mirisima njege, šapatima komplimenata i čašama u kojima se presijavaju mjehurići. Upravo takva atmosfera vladala je na nezaboravnom događanju koje su zajednički organizirali Ženski Recenziraj i brend Skin Romance. U središtu pažnje? Ljubav prema sebi – onoj tihoj, iskrenoj, svakodnevnoj.
Sunce se spušta nad Zagrebom, a Strossmayerov trg postaje pozornica za najljepši gradski aperitivo ljeta. U petak i subotu, 13. i 14. lipnja, grad će na dva dana uskočiti u talijanske cipele i ritmove – i prigrliti sve ono što volimo kod mediteranskog načina života: ležernost, smijeh, dobru hranu, glazbu pod zvijezdama i osvježenje u čaši.
Povodom Svjetskog dana zaštite okoliša, zagrebačka marketinška agencija Alert poziva na održiviji pristup organizaciji događanja i na odgovorno upravljanje otpadom nakon evenata. Agencija Alert je članica prestižnog europskog udruženja najboljih event agencija 27 names i poznata je po savršeno produciranim događanjima koje organizira za brojne tvrtke kao što su Beiersdorf, Chanel, Henkel, HP Inc., Keune, Swarovski, Veuve Cliquot i mnogi drugi.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfito koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
Marijana Batinić ponovno briljira u modnom izričaju, ovoga puta utjelovljujući savršeni balans između poslovne elegancije i ljetne ležernosti. Na događanju održanom u poliklinici SIAI, voditeljica i poduzetnica pokazala je kako se i na visokim temperaturama može izgledati sofisticirano i profesionalno — bez kompromisa na udobnosti.