HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Danas vas Coca-Cola ponovno poziva da podijelite užitak u omiljenom piću s najbližima, poklonite prijatelju bočicu s njegovim imenom, slavite prijateljstvo i stvarate uspomene koje se pamte cijeli život.

Čak 72 % pripadnika generacije Z traži autentičnost i želi istinsku povezanost s drugima u svemu što radi. U vremenu kada su online susreti često površni i kratkotrajni, dijeljenje Coca-Cole pruža stvaran i iskren način da nekome pokažete da vam je stalo. S još više imena na raspolaganju i mogućnošću da dodate osobnu poruku, možete stvoriti jedinstvenu bočicu ili limenku kojom ćete iskazati zahvalnost prijateljima, obitelji ili dragim osobama. To je jednostavna gesta koja može učvrstiti i produbiti odnose.

U današnjem digitalnom svijetu važno je slaviti stvarna prijateljstva i podsjetiti se važnosti ljudske povezanosti. Kampanja „Share a Coke“ podsjeća nas da se uspomene stvaraju kada smo zajedno i kada osjetimo pravu čaroliju istinskih veza, uz smijeh, razgovor i Coca-Colu“, izjavio je Vinko Kovačić, Coca-Colin direktor javnih poslova, komunikacija i održivog poslovanja za Rumunjsku, Bugarsku, Adriu i Srbiju.

U drugoj polovici svibnja kampanja donosi i nagradnu igru koja utjelovljuje pravo značenje dijeljenja. Naime, svi koji podijele dvije Coca-Cole imat će priliku osvojiti ne jedan, već dva automobila MINI Cooper John Cooper Works. Jedan automobil osvaja osoba koja se prijavi, a drugi ide osobi s kojom je podijelio Coca-Colu. Osim toga, sudionici nagradne igre imat će priliku osvojiti i druge nagrade, poput iPhone uređaja – sve do kraja lipnja. Ovo je prva nagradna igra u Hrvatskoj u kojoj glavna nagrada uključuje dva automobila i upravo zato savršeno odražava duh dijeljenja. Zamislite, ne dijelite samo bocu Coca-Cole, već i automobil s nekim koga volite. Nagradna igra uključivat će Coca-Cola proizvode (Original & Zero) u staklenim bocama od 250 ml, dostupnim u kafićima i restoranima. Osim toga, kampanja uključuje i niz evenata diljem Hrvatske, na kojima će posjetitelji moći preuzeti svoje limenke Coca-Cole s personaliziranom etiketom. Ukupno će biti podijeljeno 40.000 personaliziranih limenki, a uz izbor od 140 imena i nadimaka, sigurno će svatko pronaći ono što mu treba. Ekstra dozu zabave donosi i Hiljson Mandela, koji će se posjetiteljima pridružiti na odabranim lokacijama, a detalje o datumima i lokacijama evenata pratite na https://www.coca-cola.com/hr/hr/offerings/share-a-coke/experiential.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025