Stigao je veliki ljetni broj časopisa Ljepota&zdravlje
Ovoga ljeta osvojite slobodu! Prelistavamo novi broj Ljepote&zdravlja, koji vas čeka na svim prodajnim mjestima s tiskovinama od 29. srpnja do 30. kolovoza. Uz svaki primjerak broja za kolovoz dobivate poklon, o kojem više možete pročitati ovdje. A koje smo teme odabrali za vrući i uzbudljivi mjesec pred nama?
U ovom članku zavirujemo u pet rubrika – a još puno toga važnog i inspirativnog očekuje vas u samom časopisu.
#1 Priča s naslovnice: Severina, ženska snaga i borba
Dugo smo razmišljali o produkciji iste naslovnice i priče koja je prati – za sve zemlje u regiji u kojima se naš časopis izdaje. Odluka je pala: ljetni broj. No nema puno ličnosti koje su u svim našim ex-Yu zemljama jednako popularne i odgovor se nametnuo sâm: Severina! Isto kao i 2017. kad smo je prvi put snimali i razgovarali s njom u zagrebačkom studiju…
Fotografija: Jelena Balić / Make-up: Dajana Pajkić /Hair: Martin Posavec / Styling: Katija Šimundić / Organizacija: Nikola Grbin
#2 Bit ću sretna sad!
Ljeto je godišnje doba kad postajemo svjesni svojih nesavršenosti, tj. onoga što nam se čini (dok se uspoređujemo sa ženama koje ne poznajemo na društvenim mrežama) da je na nama previše ili premalo, ili da nije na mjestu na kojem bi trebalo biti. Pitali smo naše sugovornice kako su zavoljele sve svoje “nesavršenosti”, razvile samopouzdanje i rekle: “Volim sebe”.
#3 Dancing in the moonlight
Inspirirani čarolijom ljetnih večeri, ali i novim Avon mirisom Far Away Beyond The Moon, kreirali smo make-up ideje koje utjelovljuju osjećaj najljepšeg godišnjeg doba. Dopustite ljetu da vas potpuno obuzme, zaboravite na pravila i prigrlite ideju da je samo nebo granica…
#4 Što se događa parovima na odmoru
U istom danu na Instagramu sam pročitala opasku simpatične mame četvero djece: “Stigli smo do Ohrida, a još se nismo posvađali…” i duhovit komentar muškarca koji је reagirao na to: “Kakvo je to ljetovanje bez svađanja”. To što oboje, na svojim profilima, žive sretne bračne živote, ne umanjuje mogućnost “izbijanja iskri” u vrijeme kad bi se trebalo uživati. Međutim, velik je broj parova koji, također na ljetovanju, shvate – da nisu jedno za drugo. Na ovu temu razgovaramo sa specijalisticom psihijatrije i psihoterapeutkinjom.
#5 Kako trauma oblikuje naš život
Gabor Maté u isto vrijeme je i istraživač- znanstvenik i alternativni iscjelitelj. Iako je radio u Eastside bolnici u Vancouveru i cijeli život se bavio praktičnim radom, obiteljskim liječenjem i palijativnom skrbi, imao je veliki interes za znanosti, prije svega – za dječji razvoj i traumu, koju tretira kao presudni faktor koji utječe na mentalno i fizičko zdravlje. Kako bi nas uveo u pojam traume, Gabor Maté nam opisuje jednu situaciju iz običnog života. Vraćao se s jako uspješnog putovanja i supruga mu je javila kako ga neće moći pokupiti s aerodroma jer nije krenula kući na vrijeme. On iz svog super raspoloženja istog trena postaje vrlo neraspoložen i utučen. Kad, konačno, stigne kući taksijem, gotovo ni ne pogleda svoju suprugu te joj cijelu večer, pa i dan poslije, odgovara kratkim rečenicama vidno indisponiran. On, koji toliko zna o psihologiji, normalnosti, traumi! Ovaj slučaj objašnjava kao njegov osobni “mali slom” pred traumom i “svojevrsno putovanje kroz vrijeme”. “Malo je odraslog Gabora prisutno u takvim trenucima. Najveći dio mene tada je u kandžama daleke prošlosti, perioda na početku mog života”, kaže on.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.