Savršeno ljeto u Zagrebu: Brunch, sushi i tiramisu koji morate probati u srcu grada
Dok gradske ulice dišu nešto sporije, a vrućine nas mame na laganiji tempo, u srcu Zagreba skriva se adresa na kojoj ljeto ima drugačiji okus. Evergreen Sushi Experience na Ilici 49 savršena je destinacija za sve one koji ostaju u gradu, ali ne žele raditi kompromise kada je u pitanju uživanje.
Evergreen već godinama njeguje filozofiju hand made every day, a upravo ljeti njegova filozofija dolazi do punog izražaja – u tanjurima prepunima svježine, u preciznim rezovima sashimija i u brunch menijima koji mame i prije podneva. Prostor odiše prepoznatljivim Evergreen šarmom, no u ovoj sezoni zrači dodatnom lakoćom – baš onom koja vam je potrebna za bijeg od gradske vreve, bez da napuštate grad.
Sushi koji podiže standarde
Ono što Evergreen razlikuje od drugih adresa sličnog tipa jest njegova dosljednost – i kvaliteta. Ovdje se ne radi kompromis kad je riječ o sastojcima. Divlja jadranska tuna koja se koristi u signature jelima poput Monaco rolla ili Samurai rolice – izvozi se na japansko tržište. Da, toliko je dobra. Ljetna hit kombinacija? Tataki nigiri s citrusnim notama koji osvježava bolje od bilo kojeg koktela.
Tiramisu koji je postao gradski fenomen
Kada desert prestane biti samo “nešto slatko na kraju” i postane razlog za dolazak, znate da je riječ o nečemu posebnom. Evergreenov tiramisu nije klasičan – nastao prema recepturi firentinskog svećenika, ovaj prozračni užitak donosi savršen balans okusa i tekstura. Ljubitelji slastica (ali i oni koji to nisu) redovito mu se vraćaju – i s razlogom.
Brunch za hedoniste (i one u žurbi)
Bilo da tražite ležerni doručak s prijateljicama, brzinski sushi u pauzi između sastanaka ili spontani ljetni date – Evergreen brunch opcije kao stvorene su za to. The Last Samurai, Tokyo menu, svježe tempure ili wok varijante na vaš zahtjev – svaki obrok ovdje priprema se od nule, u trenutku, bez prečaca i bez stresa.
Zagrebačko ljeto može biti gastronomski spektakl – samo ako znate gdje tražiti. A u Evergreen Sushi Experienceu, on vas čeka iza svakog zalogaja.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.