Samsung predstavlja Galaxy himnu Open Always Wins u suradnji s grupom TOMORROW X TOGETHER
K-pop ikone TOMORROW X TOGETHER sudjelovali su u pisanju teksta koji donosi inspirativnu poruku da je svatko tko otvorenog uma prihvaća izazove – pobjednik.
Tvrtka Samsung Electronics predstavila je novu pjesmu naziva Open Always Wins u suradnji s K-pop ikonama TOMORROW X TOGETHER (TXT), koje čine SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN i HUENINGKAI. Nova Galaxy himna, koja je prvi put predstavljena na Galaxy Unpacked događaju prošlog tjedna, promiče postizanje ciljeva pomoću otvorenog uma i time odražava temeljne vrijednosti Galaxy brenda.
Open Always Wins je alternativna rock skladba s moćnim vokalom TXT-a, koju prati energični gitarski riff. Članovi grupe SOOBIN, YEONJUN, TAEHYUN i HUENINGKAI sudjelovali su u pisanju teksta, inspiriranog vlastitim osjećajima i iskustvima s otvorenošću.
„Ponosni smo što smo u suradnji s našim Galaxy ambasadorima TOMORROW X TOGETHER stvorili himnu brenda koja autentično izražava duh otvorenosti,“ rekao je Jamie Park, potpredsjednik i voditelj Experience Marketing Group, Mobile eXperience Business u tvrtki Samsung Electronics. „Nadamo se da će inspirirati slušatelje da prihvate otvorenost u svojim životima i kroz nju steknu nova iskustva i prilike.“
Skladba je oživljena u novom videospotu u kojem se isprepliću prizori priprema TXT-a za nastup i nastupi Team Samsung Galaxy natjecatelja, koji slave svoja postignuća i izazove u različitim sportovima.
Novi singl dostupan je na različitim glazbenim platformama, uključujući YouTube Music, Spotify, Melon, Genie, Bugs, Flo i Vibe, a prateći videospot bit će dostupan za gledanje na službenom Samsung YouTube kanalu.
Uz predstavljanje videospota započet će i plesni izazov Open Always Wins, koji će potaknuti obožavatelje diljem svijeta da plesom izraze podršku i navijaju za svoje omiljene sportaše.
„Drago nam je što možemo sudjelovati u ovom važnom projektu s tvrtkom Samsung. U naš singl unijeli smo iskrenu poruku ohrabrenja, kojom pozivamo sve da se hrabro suoče s izazovima, bez obzira na neuspjehe“, rekli su članovi grupe TOMORROW X TOGETHER. „Vjerujemo da su pravi prvaci oni koji nadvladavaju prepreke i napreduju.“
O tvrtki Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung nadahnjuje svijet i oblikuje budućnost transformirajućim idejama i tehnologijama. Tvrtka redefinira svijet televizora, pametnih telefona, nosivih uređaja, tableta, kućanskih uređaja, mrežnih sustava i memorije, LSI sustava, poluvodiča i LED rješenja te pruža potpuno povezano iskustvo kroz svoj SmartThings ekosustav i otvorenu suradnju s partnerima. Za najnovije vijesti posjetite Samsung Newsroom na adresi http://news.samsung.com.
O TOMORROW X TOGETHER
Skupina TOMORROW X TOGETHER, koju čine SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN i HUENINGKAI, etablirala se kao ikona generacije Z sa svojom uvjerljivom zvučnom kulisom koja predstavlja zajednička iskustva i emocije današnje generacije. Četvrti mini album kvinteta Minisode 2: Thursday’s Child (izdan u svibnju 2022.) debitirao je na 4. mjestu Billboard 200 ljestvice i na njoj ostao 14 tjedana. Peti mini album The Name Chapter: TEMPTATION (izdan u siječnju 2023.) debitirao je na vrhu ljestvice. U srpnju 2022. vodeća grupa generacije Z postala je prva K-pop grupa koja je nastupila na festivalu LOLLAPALOOZA u Chicagu, a godinu dana kasnije, u kolovozu 2023., vratili su se na taj festival i postali prva K-pop grupa koja je nastupila kao glavna zvijezda festivala. Skupina TOMORROW X TOGETHER bila je nominirana za prestižne nagrade poput American Music Awards i People’s Choice Awards, te je osvojila nagrade na MTV EMA 2022 (Best Asia Act) i MTV VMA 2023 (PUSH Performance of the Year). 1. travnja 2024. izdali su svoj dugo iščekivani šesti mini album Minisode 3: TOMORROW, koji je zauzeo 3. mjesto na Billboard 200 ljestvici, učvrstivši njihov položaj drugog K-pop izvođača kojem je uspjelo na tu ljestvicu uvrstiti čak 10 albuma.
U srcu Toskane, u idiličnom okruženju Castel Monastera, održan je međunarodni RSVP kongres koji okuplja profesionalace iz svijeta event industrije, dizajna i luksuznih destinacija. Jedan od zapaženih partnera projekta bila je Altera, hrvatska rental tvrtka specijalizirana za paviljone i opremanje event prostora, koja je za ovu priliku realizirala jedinstveni paviljon pod vodstvom direktorice Ivane Škrlec.
U kampanji za novu Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan „Detalji koji čine razliku“ I koja donosi prvi 5× periskopski telefoto zoom u T seriji, pojavio se I Juraj Zigman, modni dizajner čiji se rad već godinama povezuje s vrhunskom estetikom, beskompromisnim perfekcionizmom I neiscrpnom kreativnošću.
Listopad, mjesec borbe protiv raka dojke, ove je godine obilježio posebno iskren i važan istup jedne od najpoznatijih domaćih radijskih voditeljica. Ivana Mišerić, omiljeno lice i glas domaće scene, u sklopu kampanje „bravo! žene“ otvorila je temu o kojoj mnoge žene šute – i podijelila vlastitu priču o genetskom riziku za rak dojke.
Te večeri kad su se svjetla reflektora spustila na pozornicu i publika zadržala dah, Hrvatska je dobila novo lice ljepote – ono koje spaja gracioznost i inteligenciju, tradiciju i modernost. Ema Helena Vičar, 23-godišnja Zagrepčanka s međunarodnim sjajem, okrunjena je kao 30. Miss Hrvatske i time stekla pravo da idućeg proljeća zablista na svjetskoj pozornici Miss svijeta.
U središtu grada, gdje se ritam glazbe miješao s notama šafrana, kože i mošusa, održana je večer koja je miris pretvorila u doživljaj. Klupski prostor preplavila je energija, a publika se, vođena znatiželjom, prepustila senzualnom putovanju koje je spajalo umjetnost, ritam i emociju.
U svijetu u kojem je sve ubrzano – od ritma objava novih pjesama do neprestanog života na društvenim mrežama – rijetko je čuti da netko o svom uspjehu govori s toliko smirenosti, zahvalnosti i prizemljenosti. Frano Pehar, glazbenik koji je karijeru gradio korak po korak, bez skandala i suvišne pompe, upravo je takav primjer. Gostujući u radijskoj emisiji, otvoreno je progovorio o svemu što ga danas ispunjava – i na sceni i izvan nje.
Hrvatski Telekom predstavio je nacionalni program besplatnih edukacija na hrvatskom jeziku o umjetnoj inteligenciji pod nazivom „AI ti to možeš“. Program je namijenjen svima, bez obzira na razinu znanja i iskustva u korištenju alata umjetne inteligencije, a s ciljem podizanja AI pismenosti u Hrvatskoj.
Nakon mjeseci nagađanja, slavna zvijezda 'Prijatelja' i hipnoterapeut Jim Curtis službeno su potvrdili svoju vezu - i to preslatkom crno-bijelom fotografijom.
U današnjem ubrzanom svijetu, gdje moda često balansira između funkcionalnosti i estetike, muškarci traže način da izgledaju sofisticirano i uredno, a da pritom ne djeluju pretjerano „skockano“.
U društvu u kojem se muškost još uvijek često mjeri količinom ispijenih piva i veličinom trbuha koji se kroz godine polako formira ispod majice, fenomen “beer bellyja” postao je gotovo simbol. No iza te naizgled bezazlene slike skriva se ozbiljna biološka i hormonalna priča koja nema puno veze s humorom. Takav trbuh nije samo estetsko pitanje, nego tihi pokazatelj metaboličkih promjena koje izravno utječu na razinu testosterona, vitalnost i cjelokupno zdravlje muškarca. Tijelo nikada ne laže – ono bilježi svaku čašu, svaku večeru i svaki vikend bez sna, i sve to jednog dana pretvori u nešto što nazivamo “pivskim trbuhom”.