HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Tvrtka Samsung objavila je da je 10 modela iz tri grupe proizvoda u segmentu digitalnih kućanskih uređaja dobilo certifikat „Ugljični otisak proizvoda“ konzultantske tvrtke Carbon Trust. Certifikat potvrđuje da je Carbon Trust izmjerio i potvrdio emisije ugljika proizvoda temeljem globalnog standarda PAS 2050:2011.

„Dobivanje certifikata „Ugljični otisak proizvoda“ za naše kućanske uređaje predstavlja značajno dostignuće.”, rekao je Jeong Seung Moon, izvršni potpredsjednik i voditelj tima za istraživanje i razvoj u segmentu digitalnih kućanskih uređaja tvrtke Samsung.

Carbon Trust je globalna konzultantska tvrtka za klimatske promjene čiji je cilj ubrzati prijelaz prema dekarboniziranoj budućnosti. Ova britanska organizacija s globalnim djelovanjem certificira ugljične otiske proizvoda u skladu s međunarodnim standardima.

Samsung proizvodi su certificirani na temelju otiska tijekom cijelog radnog vijeka, uzimajući u obzir ukupne emisije stakleničkih plinova proizvoda, od ekstrakcije sirovina do proizvodnje, distribucije, uporabe i konačnog odlaganja.

Certifikat je dodijeljen ukupno 10 modela, uključujući tri modela BMF hladnjaka i jedan model WindFree™ klima uređaja namijenjen europskom tržištu te šest modela Bespoke Grande perilica rublja namijenjenih korejskom tržištu.

Tvrtka Samsung planira koristiti podatke mjerenja za upravljanje i procjenu emisija ugljika pri proizvodnji budućih modela u navedenim grupama proizvoda.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025