Samsung proizvodi dizajnirani su s iznimnom pažnjom i naglaskom na praktičnost tijekom cijelog životnog vijeka proizvoda, osiguravajući dosljednu kvalitetu i pouzdanost. Vrhunska korisnička podrška prati svaku kupnju, pružajući stručnu pomoć i održavanje kako bi Samsungovi uređaji besprijekorno radili tijekom čitavog životnog vijeka. Upravo ta obveza znači da Samsung osigurava da savjeti o održavanju i popravcima budu uvijek dostupni.
Kada imate problem s uređajem, Samsung Customer Service ambasador pružit će vam i više od uobičajenih usluga. Kada se pojavi problem, tehničari ne samo da će ga riješiti, već će također osigurati da radni prostor ostane potpuno čist. Ne morate se brinuti da ćete morati odvojiti vrijeme za čišćenje nakon što tehničari otiđu iz vašeg dom, jer će svoj radni prostor temeljito očistiti novim Bespoke Jet usisavačem.
Servisni tehničari objasnit će vam i nove funkcije ovih bežičnih usisivača, kako biste mogli bezbrižno uživati u svom vremenu. Ovaj pristup ne samo da osigurava da vaš dom ostane čist tijekom posjeta servisera, već vam pruža demonstraciju iznimnih mogućnosti usisavača iz prve ruke.
Stoga, ako Samsungov tehničar posjeti vaš dom, imat ćete priliku isprobati Bespoke Jet na licu mjesta i odmah vidjeti kako radi te koliko dobro čisti vaš dom.
Čim isprobate Bespoke Jet zaljubit ćete se u njega. Čak ćete dobiti i vaučer za kupnju Bespoke Jet uređaja po promotivnoj cijeni, ako ste zadovoljni njegovim performansama te i sami iskusiti razliku koju čini i iskoristiti odličnu ponudu.
Kada odaberete Bespoke Jet, ne kupujete samo usisavač; ulažete u život pun podrške i zadovoljstva. Bespoke Jet je snažan, ali lagan usisavač koji čišćenje čini jednostavnijim i učinkovitijim. Njegov napredni sustav filtriranja i snažna usisna snaga učinkovito hvataju prašinu i alergene, što rezultira čišćim i zdravijim domom.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.